hier geen last van porpoisingquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:26 schreef mschol het volgende:
internet is beetje aan het stuiteren hier volgens mij, of doet fok bij jullie het ook niet lekker?
quote:Porpoising is een aerodynamisch fenomeen in autosport waarbij een auto op en neer begint te stuiteren, vergelijkbaar met hoe een bruinvis (porpoise) boven het water komt.
meer want #kirbyquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:30 schreef Ama het volgende:
Hoeveel oliebollen eten jullie gemiddeld op oudjaarsdag? Ik denk dat ik op een gemiddelde van 3 zit ongeveer.
OPFRETUNquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:09 schreef Nizno het volgende:
hoe onveilig is bladerdeeg?
Ik heb bladerdeeg pasteibakjes. Ik denk houdbaar tot december 2025 net als die 2 puutjes die nog in de doos zitten. Maar hoe veilig is het als ze een maand of 2 ouder zijn?
Honderdveertienquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:30 schreef Ama het volgende:
Hoeveel oliebollen eten jullie gemiddeld op oudjaarsdag? Ik denk dat ik op een gemiddelde van 3 zit ongeveer.
De laatste jaren heb ik er wel meer gegeten, want gezamenlijk.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:30 schreef Ama het volgende:
En na 00.00 ook nog een paarquote:
3 met krenten en 3 met appelrondjesquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:30 schreef Ama het volgende:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:09 schreef Nizno het volgende:
hoe onveilig is bladerdeeg?
Ik heb bladerdeeg pasteibakjes. Ik denk houdbaar tot december 2025 net als die 2 puutjes die nog in de doos zitten. Maar hoe veilig is het als ze een maand of 2 ouder zijn?
ook zoietsquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:30 schreef Ama het volgende:
Doe mascara op, poeder je neus, en doe lippenstift op.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De laatste jaren heb ik er wel meer gegeten, want gezamenlijk.
Dit jaar denk ik dat ik er geen eet![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe mascara op, poeder je neus, en doe lippenstift op.
Daarna kun je overdatum bladerdeegbakjes eten
doe niet zo on-KSCquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit jaar denk ik dat ik er geen eet![]()
Ik ga wel viesdik snacken hoor, maar geen olie of krentenbollen. Wel frikandellen of bitterballen e.d.quote:
Nee man heiden. Dat kan het hele jaar door nogquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga wel viesdik snacken hoor, maar geen olie of krentenbollen. Wel frikandellen of bitterballen e.d.
ik had die vorige week gehaald bij een kraam hier in de stad.. vielen die even tegenquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
zal eens kijken of ze ook appelbeignets hebben
Dat ik naar de hel ga, staat al langer vastquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee man heiden. Dat kan het hele jaar door nog
Nou ja oliebollen kun je nu ook al halen..quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee man heiden. Dat kan het hele jaar door nog
met hele appelrondjes... want die met appelmoes of appelblokjes zijn niet zoals ze horenquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
zal eens kijken of ze ook appelbeignets hebben
Ik dacht dat heidenen naar Drenthe gingenquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat ik naar de hel ga, staat al langer vast![]()
met een klein beetje moeite kan je die heel het jaar halenquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja oliebollen kun je nu ook al halen..
@Ama ??quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat heidenen naar Drenthe gingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |