SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies![]()
Zal het even doorgeven.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:00 schreef Karzai het volgende: [..] ook praktische informatie voor de drugsdealers, kwam erop uit een scene in scarface waar ze met die tassen liepen te zeulen naar de bank
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
algemene voorwaarden van pakjesavond?quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
10.1 c van de Algemene voorwaarden.
Ja.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]
algemene voorwaarden van pakjesavond?
Ik heb het in de keukenla gelegd in het bakje met andere papieren.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:10 schreef mschol het volgende:
informatie over hoe voorbereid te zijn in een noodsituatie binnen..
ik zal het net niet direct in de papierbak gooien, zal er eens doorheen bladeren
Wut?? Moeten we dan sport gaan kijken op Netflix?quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die HBO app die stopt gewoon op een gegeven moment. Dan moet je maar Netflix gaan gebruiken en 8,99 extra betalen voor het HBO pakket.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:18 schreef Flory- het volgende:
[..]
Wut?? Moeten we dan sport gaan kijken op Netflix?
misschienquote:Warner Bros. Discovery (WBD) said it is moving forward with its plans to split into two publicly traded halves in 2026. Once the split takes effect, Netflix intends to acquire the Warner half. The other half, Discovery Global, will house CNN and other cable channels.
Ben net gewend aan hoe het nu isquote:
Nou we zullen het allemaal wel zien in 2026 wat er gaat veranderen.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:17 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)politieachtervolging
missen we weer veel aan @:haags
hoe ervaar jij bezorgdiensten in belgie? we horen op de zaak niet anders dan geklaagquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:27 schreef Flory- het volgende:
Lol, ik heb ook echt overal een andere bezorgdienst voor nu![]()
Best veel besteld ook.
Bpost, Postnl, DHL, DPD, Colis Privé en straks komt VPD
Inderdaad, gaat me eigenlijk vooral om de sport, jaarabo op HBO daarvoor.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou we zullen het allemaal wel zien in 2026 wat er gaat veranderen.
uitstel van het onvermijdelijkequote:Op vrijdag 5 december 2025 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pakketje zou eerst tussen 12:15 en 14:30 komen. Nu tussen 14:30 en 14:56.
Men klaagt hier sowieso graag en veel.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:28 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe ervaar jij bezorgdiensten in belgie? we horen op de zaak niet anders dan geklaag
eerst UPS, dan Bpost, dan weer DHL
Jemig .... sterkte @CherryLips !!!quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze is gevallen en heeft nu haar schouder op drie plekken gebroken.
Ja persoonlijk boeit mij het sportgedeelte niet maar ik hoop wel voor de mensen die dat wel leuk vinden dat het beschikbaar blijft.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
Inderdaad, gaat me eigenlijk vooral om de sport, jaarabo op HBO daarvoor.
De rest wisselen we altijd een beetje af.
Jaquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:33 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik kan best twee Schotse hooglanders in de tuin zetten toch?
nee maar het ligt nog steeds tussen 1427 en 1453quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van: tussen 14:30 en 14:56
Naar: tussen 14:27 en 14:53(update van 14:35).
Ja, ik denk dat 14:27 niet meer gaat lukken.
je kan ook gewoon hout gaan hakkenquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:40 schreef Ama het volgende:
Verwarming maar even wat hoger want ik heb het een beetje koud.
Bezorgdquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee maar het ligt nog steeds tussen 1427 en 1453
daar krijg je het ook warm van en dan verkoop je het hout aan iemand met een houtkachelquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar heb ik vast veel aan zonder een houtkachel.
Pfff wat een moeite.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
daar krijg je het ook warm van en dan verkoop je het hout aan iemand met een houtkachel
Klopt. Jij ook niet hahaquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk de oorlog niet meegemaakt
Deze oorlog wel toen was ik 10 jaar oud en zaten wij in etablissement op de nieuwezijds, zagen de ME en de krakers rennen en door de traangaswalmen naar huis vluchtenquote:
Dat was ook wel een ding ja. Weet ik van docus hoor want ik ben natuurlijk veel te jong.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Deze oorlog wel toen was ik 10 jaar oud en zaten wij in etablissement op de nieuwezijds, zagen de ME en de krakers rennen en door de traangaswalmen naar huis vluchten![]()
[ afbeelding ]
binnen het tijdsframe nog welquote:
Oh als ik nu de trein pak ben ik misschien nog op tijd.quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:02 schreef essnhills het volgende:
Zo,
Speculaasjes zitten in de oven
Dus ik zit nu met een kopje thee en chocola op de bank
hoef je het gras niet te maaien, zou ze dan ook uitlenen aan de buren voor een tientje per weekquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:33 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik kan best twee Schotse hooglanders in de tuin zetten toch?
De rest van mijn buren hebben nauwelijks gras in de tuin.quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
hoef je het gras niet te maaien, zou ze dan ook uitlenen aan de buren voor een tientje per week
Nee, ruimte om die toffe kaartjes in op te bergen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:02 schreef Ama het volgende:
Ik dacht je hebt toffe kaarten gekocht ofzo.
Komt dat niet door uitgebreid janken?quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:02 schreef Nattekat het volgende:
Echt, waarom heb ik altijd de hele dag koppijn als ik slecht slaap
quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:02 schreef essnhills het volgende:
Zo,
Speculaasjes zitten in de oven
Dus ik zit nu met een kopje thee en chocola op de bank
discriminatiequote:Op vrijdag 5 december 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
De molen ging makkelijker uit het plankje dan het mannetje, dus ik heb er meer van de molen gemaakt
quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Dit is voor ze de oven ingingen
Moeten die mannetjes maar niet zo moeilijk doenquote:
Ik heb 2 batchesquote:Op vrijdag 5 december 2025 15:08 schreef Karzai het volgende:
[..]dat is veelste weinig voor ons allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
daar zijn het mannen voorquote:Op vrijdag 5 december 2025 15:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moeten die mannetjes maar niet zo moeilijk doen
hersenbeschadiging door de lachgas of door het water?quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:10 schreef Nattekat het volgende:
Lees net een bericht van hoe een auto met drie minderjarigen ondersteboven in een zwembad is belandt die bijna precies dezelfde afmetingen als de auto had. 14 jarige achter het stuur, lachgas gevonden en alle drie konden ze geen kant op
quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:10 schreef Nattekat het volgende:
Lees net een bericht van hoe een auto met drie minderjarigen ondersteboven in een zwembad is belandt die bijna precies dezelfde afmetingen als de auto had. 14 jarige achter het stuur, lachgas gevonden en alle drie konden ze geen kant op
quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb 2 batchesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
oh die is nice!quote:
neem gewoon pillen en stel je niet aan.quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:02 schreef Nattekat het volgende:
Echt, waarom heb ik altijd de hele dag koppijn als ik slecht slaap
Terminale hersenbeschadiging door het water.quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
hersenbeschadiging door de lachgas of door het water?
Ooh ook echt mooie speculaasjesquote:Op vrijdag 5 december 2025 15:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Dit is voor ze de oven ingingen
Ik ga 'm gebruiken als opsalg voor mijn zwarte commons en uncommons. Ik ben eindelijk begonnen met alles in ManaBox zetten. Zwart en Groen nu gehad. Nu de rest nog.quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh die is nice!
Ik heb ook zo'n ding. Alleen dan niet van ultimate guard. Erg fijn.
Gebruik 'm alleen nooit meer
Want meestal neem ik nog maar een deck of twee mee, dan hoef ik dat hele ding niet mee te slepen.
de jeugd gaat op steeds jongere leeftijd gekke dingen doenquote:Op vrijdag 5 december 2025 15:10 schreef Nattekat het volgende:
Darwinnetjesquote:Op vrijdag 5 december 2025 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Terminale hersenbeschadiging door het water.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:12 schreef Nizno het volgende:
[..]NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Maar je hebt alsnog geen pillen genomen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik me aan zou stellen was ik thuis gebleven vandaag.
Oh daarvoor gebruik ik van die kartonnen dozen. Die vind ik helemaal prima daarvoor.quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga 'm gebruiken als opsalg voor mijn zwarte commons en uncommons. Ik ben eindelijk begonnen met alles in ManaBox zetten. Zwart en Groen nu gehad. Nu de rest nog.
jammerquote:
haalquote:
geef adres dan.quote:
zie ik er uit alsof ik een hersenbeschadiging heb?quote:
Jaquote:Op vrijdag 5 december 2025 15:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
zie ik er uit alsof ik een hersenbeschadiging heb?
geen probleemquote:
Geen idee, ik heb je nooit gezien.quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
zie ik er uit alsof ik een hersenbeschadiging heb?
Picsquote:
Jaaa had het plankje al langer maar geen energie om te gebruikenquote:
quote:
en hoeveel neem je dan in 1 keer?quote:
1 strip toch.quote:
Ziet er goed uit Essiequote:
This is not helping me at all what you are doing herequote:De status van uw pakket is veranderd.
Reden van uitzondering: De UPS Access Point™-locatie heeft het pakket klaar staan voor retourzending naar of afhaling door UPS.
grappig wel, destijds liepen de linkse krakers met de NL vlag te zwaaien, nu wordt je als rechts gezien als je dat doetquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Deze oorlog wel toen was ik 10 jaar oud en zaten wij in etablissement op de nieuwezijds, zagen de ME en de krakers rennen en door de traangaswalmen naar huis vluchten![]()
[ afbeelding ]
?quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
This is not helping me at all what you are doing here
in the name of God and love...
Ik krijg een mailtje van UPS dat er iets met mijn pakket aan het gebeuren is. Maar ik kan niets met die informatie.quote:
en je verwacht wel iets? of is het spam?quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg een mailtje van UPS dat er iets met mijn pakket aan het gebeuren is. Maar ik kan niets met die informatie.
zoals altijd met upsquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg een mailtje van UPS dat er iets met mijn pakket aan het gebeuren is. Maar ik kan niets met die informatie.
Ik verwacht wel iets maar dat is vanochtend pas verzonden en vanmiddag bij UPS aangekomen. Dus ik neem aan dat dit gewoon betekent dat het op een UPS locatie klaar staat om verplaatst te gaan worden.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
en je verwacht wel iets? of is het spam?
Dit is de helftquote:
Live!quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:13 schreef essnhills het volgende:
Oh Iris op de radio
Ik moet nog stemmen
Iris van the Goo Goo Dolls?quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Live!![]()
Daar citeerde ik net nog uitAlbum van 30 jaar oud inmiddels
klinkt alsof het stuk is en daarom terug gaat ofzoquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik verwacht wel iets maar dat is vanochtend pas verzonden en vanmiddag bij UPS aangekomen. Dus ik neem aan dat dit gewoon betekent dat het op een UPS locatie klaar staat om verplaatst te gaan worden.
Maar hoezo dan "uitzondering"?Ga gewoon je goddamn werk doen wat zeg je me daarvan.
AND I DONT WANT THE WORLD TO SEE MEquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:13 schreef essnhills het volgende:
Oh Iris op de radio
Ik moet nog stemmen
'CAUSE I DON'T THINK THAT THEY'D UNDERSTANDquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
AND I DONT WANT THE WORLD TO SEE ME
Oh nee ik was in de war. Dat is ook een goed nummer trouwens. (Heeft Live! eigenlijk een nummer dat Iris heet sowieso?quote:
Geen idee?quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee ik was in de war. Dat is ook een goed nummer trouwens. (Heeft Live! eigenlijk een nummer dat Iris heet sowieso?)
Jaquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee ik was in de war. Dat is ook een goed nummer trouwens. (Heeft Live! eigenlijk een nummer dat Iris heet sowieso?)
Nou ja dat hoop ik toch niet. Kan weinig stuk aan een lappie canvas zou je denken. Maar we gaan het zien.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
klinkt alsof het stuk is en daarom terug gaat ofzo
Toch wel hequote:Op vrijdag 5 december 2025 16:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
staat op THrowing Copper
Daar hebben we al anderen voor in de KSCquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch wel he![]()
![]()
Zuig ik het niet helemaal uit mijn duim
quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
@:recce
in thailand hebben we een departement of royal rainmaking![]()
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Bohquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is de helft
En er zit nog zo'n grote plak in de oven
9498 hier tot nu toe..quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:43 schreef Recce het volgende:
20.283 stapjes. Vandaag vanuit huis langs het vliegveld en over de lokale berg gelopen.
nou nee hoor alleen als je hem omgekeert ophangtquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
grappig wel, destijds liepen de linkse krakers met de NL vlag te zwaaien, nu wordt je als rechts gezien als je dat doet
Ziet er goed uit Ess, lekker van genietenquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:52 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ziet er goed uit Ess, lekker van genieten
quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hij komt wel snel to the point. Geen heel verhaal, gewoon duidelijk.quote:Hondsbrutale Delta-verkoper gefilmd door bewoner: ‘Broer, wil jij overstappen of niet, waarom lach je?’
Hubba hubba.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
*stuurt wat geld naar thailandquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
@:recce
in thailand hebben we een departement of royal rainmaking![]()
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Zeker, wmb wel, maar in vele gevallen wordt dat als 'fout' gezien.quote:
Ja, dat is toch veel beter dan zo'n heel lulverhaal waar niemand tijd voor heeft.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:58 schreef Recce het volgende:
https://www.tubantia.nl/b(...)om-lach-je~a853805d/
[..]
Hij komt wel snel to the point. Geen heel verhaal, gewoon duidelijk.
ik heb daar totaal geen last van hoor, hoe ervaar je dat in het dagelijks leven?quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zeker, wmb wel, maar in vele gevallen wordt dat als 'fout' gezien.
Alleen in NL
jij? voor foqueville?quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:05 schreef Ama het volgende:
Wie doet dit jaar eigenlijk de oudejaarsconference
quote:Trap van de buren
‘Ik had het briljante idee om de pakjes van de Sint op zolder te zetten met het raam open, zodat het leek alsof Piet ze had neergezet. Kloppen op het zolderraam zouden we beneden niet horen, dus vroeg ik de buren om rond etenstijd heel hard de trap op te lopen, zodat het leek alsof iemand op zolder liep.
Zo gezegd, zo gedaan. De buren stampten en klopten hard op de trap en de muur. Iedereen vloog naar boven. Een succes! Alleen werd mijn zoontje maanden daarna nog wakker als de buren iets te hard de trap op liepen. Dan kwam hij zijn bed uit om op zolder te kijken of Piet was geweest. Daar had ik even niet aan gedacht...’
De oudejaarsconference 2025 wordt verzorgd door Peter Pannekoek en wordt op 31 december uitgezonden op NPO 1.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:05 schreef Ama het volgende:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
De oudejaarsconference 2025 wordt verzorgd door Peter Pannekoek en wordt op 31 december uitgezonden op NPO 1.
De favoriet van de KSCquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:05 schreef Ama het volgende:
Martijn Koningquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:10 schreef Ama het volgende:
Wat een teleurstelling. Erger kan het niet.
mijn zusje kan hem ook wel waarderenquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zit met iemand in een WA groep (Fok gerelateerd dat wel) en zij is naar een try-out van Pannekoek geweest en die vond hem wel goed
En wij dan?quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:17 schreef mschol het volgende:
voorlopige planning oudjaar: top2000 aan en gamen
Ik heb hem liever met kaas en spek en stroopquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn zusje kan hem ook wel waarderen
Ik ben neutraal
kan wel denk ikquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:09 schreef Nizno het volgende:
hoe onveilig is bladerdeeg?
Ik heb bladerdeeg pasteibakjes. Ik denk houdbaar tot december 2025 net als die 2 puutjes die nog in de doos zitten. Maar hoe veilig is het als ze een maand of 2 ouder zijn?
ze moeten sowieso piepen in de oven... want zijn warm lekkerderquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
kan wel denk ik
Zulk spul is over het algemeen veel langer houdbaar dan de verpakking zegt.
THT kan lang, TGT niet
Desnoods als je ze gebruiken gaat nog ff oppiepen in de oven, maar ze zullen niet bedorven zijn dan
Ik zal eens vragen welke kerstdag hij me verwacht.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik weet nog niet of ik iets met pa doe met de feestdagen. Als alles goed gaat komt hij morgen hier langs dan zullen we het er wel even over hebben..
ik neem hem gewoon opquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:21 schreef Ama het volgende:
Nou heel misschien dat ik het wel ga kijken. Ik zal niet van tevoren zeggen dat ik het zeker weten niet ga kijken want ja moet me toch een beetje vermaken tot 12 uur 's nachts.
Oh ik heb de NPO app op mijn TV dus daar kan ik hem sowieso wel terugkijken.quote:
Ja,dit.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:17 schreef mschol het volgende:
voorlopige planning oudjaar: top2000 aan en gamen
Hier werkt het voor de verandering prima.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:26 schreef mschol het volgende:
internet is beetje aan het stuiteren hier volgens mij, of doet fok bij jullie het ook niet lekker?
Ja,dat ook.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
Oh en oliebollen vreten dat staat ook op mijn planning.
hier geen last van porpoisingquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:26 schreef mschol het volgende:
internet is beetje aan het stuiteren hier volgens mij, of doet fok bij jullie het ook niet lekker?
quote:Porpoising is een aerodynamisch fenomeen in autosport waarbij een auto op en neer begint te stuiteren, vergelijkbaar met hoe een bruinvis (porpoise) boven het water komt.
meer want #kirbyquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:30 schreef Ama het volgende:
Hoeveel oliebollen eten jullie gemiddeld op oudjaarsdag? Ik denk dat ik op een gemiddelde van 3 zit ongeveer.
OPFRETUNquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:09 schreef Nizno het volgende:
Ik heb bladerdeeg pasteibakjes. Ik denk houdbaar tot december 2025 net als die 2 puutjes die nog in de doos zitten. Maar hoe veilig is het als ze een maand of 2 ouder zijn?
Honderdveertienquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:30 schreef Ama het volgende:
Hoeveel oliebollen eten jullie gemiddeld op oudjaarsdag? Ik denk dat ik op een gemiddelde van 3 zit ongeveer.
De laatste jaren heb ik er wel meer gegeten, want gezamenlijk.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:30 schreef Ama het volgende:
En na 00.00 ook nog een paarquote:
3 met krenten en 3 met appelrondjesquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:30 schreef Ama het volgende:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:09 schreef Nizno het volgende:
ook zoietsquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:30 schreef Ama het volgende:
Doe mascara op, poeder je neus, en doe lippenstift op.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De laatste jaren heb ik er wel meer gegeten, want gezamenlijk.
Dit jaar denk ik dat ik er geen eet![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe mascara op, poeder je neus, en doe lippenstift op.
Daarna kun je overdatum bladerdeegbakjes eten
doe niet zo on-KSCquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit jaar denk ik dat ik er geen eet![]()
Ik ga wel viesdik snacken hoor, maar geen olie of krentenbollen. Wel frikandellen of bitterballen e.d.quote:
Nee man heiden. Dat kan het hele jaar door nogquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga wel viesdik snacken hoor, maar geen olie of krentenbollen. Wel frikandellen of bitterballen e.d.
ik had die vorige week gehaald bij een kraam hier in de stad.. vielen die even tegenquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
zal eens kijken of ze ook appelbeignets hebben
Dat ik naar de hel ga, staat al langer vastquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee man heiden. Dat kan het hele jaar door nog
Nou ja oliebollen kun je nu ook al halen..quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee man heiden. Dat kan het hele jaar door nog
met hele appelrondjes... want die met appelmoes of appelblokjes zijn niet zoals ze horenquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
zal eens kijken of ze ook appelbeignets hebben
Ik dacht dat heidenen naar Drenthe gingenquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat ik naar de hel ga, staat al langer vast![]()
met een klein beetje moeite kan je die heel het jaar halenquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja oliebollen kun je nu ook al halen..
@Ama ??quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat heidenen naar Drenthe gingen
ja. Maar niet het hele jaar doorquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja oliebollen kun je nu ook al halen..
Ook weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:30 schreef Nizno het volgende:
moest even googlen hoe ik dat moest schrijven en zie nu waar de term vandaan komt...
[..]
Die kermis die like een weekje er staat jaquote:
Moeite doen. Bwech.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:43 schreef mschol het volgende:
[..]
met een klein beetje moeite kan je die heel het jaar halen
die bruinvissen toch hequote:
Ja. Purposing kende ik natuurlijk wel uit de F1.quote:
ja ik ook, maar geen idee dat dat een bruinvis wasquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Purposing kende ik natuurlijk wel uit de F1.
Je bent zelf een bruinvis.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik ook, maar geen idee dat dat een bruinvis was
ik ook van jouquote:
Very stronglyquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:49 schreef Nizno het volgende:
more spectacular! more ticketsales! the numbers are incredible. today's numbers are incredible
ja, sterkte ermeequote:Op vrijdag 5 december 2025 17:49 schreef Nizno het volgende:
more spectacular! more ticketsales! the numbers are incredible. today's numbers are incredible
Nee, ik ook niet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik ook, maar geen idee dat dat een bruinvis was
Ik heb even getwijfeld, maar ik heb het nu wel aan staan ja.quote:
klinkt goed!quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
OOk gegeten inmiddels. Taco;s met vulling met o.a. biefstuk
Wat een pracht beest is dat zegquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt mijn nieuwe fiets
Ja, en aan de andere kant ook nog eentjequote:Op vrijdag 5 december 2025 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat een pracht beest is dat zeg
Die uitlaat ook..
Lovkuhquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat een pracht beest is dat zeg
Die uitlaat ook..
Dat moet wel heel wat geluid maken of nietquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en aan de andere kant ook nog eentje
quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt mijn nieuwe fiets
Het is daar heel erg rustigquote:
Geen idee, af en toe is het ineens erg rustig.. maar is al een maand of twee zo..quote:
ik heb geen nachtdienst meerquote:
kadootje van infantielloquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nou heeft Trump dan toch nog de prijs voor de Vrede
Huichelachtige corrupte kontelikkers allemaal.quote:
Jazekerquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat moet wel heel wat geluid maken of niet
Mailyquote:
Watquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nou heeft Trump dan toch nog de prijs voor de Vrede
fifa pies prijs hebben ze voor hem bedachtquote:
Dat was toch al.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
FIFADie organisatie kan ik ook nooit meer serieus nemen.
geen voetbal rellen meer?quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
fifa pies prijs hebben ze voor hem bedacht
Ja, hij komt hoogstpersoonlijk naar die vuurwerktokkies van Ajax vorige week om ze een lesje te lerenquote:
intressant welquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, hij komt hoogstpersoonlijk naar die vuurwerktokkies van Ajax vorige week om ze een lesje te leren
quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
Het ging de laatste paar dagen best goed met mijn CV-ketel maar ik hoor hem nu weer boven de TV uit.
tijd voor een nieuwe tvquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
Het ging de laatste paar dagen best goed met mijn CV-ketel maar ik hoor hem nu weer boven de TV uit.
Ik zou nog een telefoontje moeten krijgen wanneer ze een nieuwe plaatsen want de woningbouw heeft akkoord gegeven vorige week.quote:
Nou ik heb mijn tv pas 3 jaar geleden gekocht ofzo. Ik had niet op de planning om de komende jaren weer een nieuwe te kopen.quote:
Murica fuck yeah!quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Deze hele show is gewoon 1 grote Amerika propaganda show
Save the fucking day yeah!quote:
Moet wel Trumps ringtone zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Save the fucking day yeah!
In het Russisch.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet wel Trumps ringtone zijn.
Whehe, dat geloof ik wel.quote:
Ik zit me hier ook te ergeren aan die zogenaamde artiesten op dat podium.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaat er ook nog geloot worden? 3 balletjes en nu weer wat muziek tussendoor.
Is het WK dit keer in Botswana?quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb het ook ffies aangezetquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja wtf. Echt Amerikaans dit.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het ook ffies aangezet
Wat is deze
Paar rappers te yoyo-en op het podium en het publiek proberen op te zwepen en die zitten gewoon allemaal stijfjes op hun stoeltjes toe te kijken van 'wat de neuk is dit dan'
Derdewereldland inderdaad.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het WK dit keer in Botswana?
Beste WK ooit. En daarna de beste Olympische Spelen ooit.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:11 schreef Nizno het volgende:
ik hoorde iets over dat we ook halftimeshows krijgen
en bij de finale de rust langer dan 15min gaat duren vanwege de show
Daar staat vast iets over in de spelregels.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:11 schreef Nizno het volgende:
beste ticketsales ever!!quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beste WK ooit. En daarna de beste Olympische Spelen ooit.
Kleidi Klum.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heidi Klum heeft ook een Mar-a-Lago face
Meen je dit echtquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:11 schreef Nizno het volgende:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:11 schreef Nizno het volgende:
ja,quote:
quote:Tijdens het WK 2026 is er de gebruikelijke pauze van 15 minuten, maar de finale krijgt voor het eerst een uitgebreide Super Bowl-stijl halftime show, met grote artiesten, mede gecureerd door Coldplay's Chris Martin, wat zorgt voor een langere 'rust' in die specifieke wedstrijd, gericht op entertainment en spectakel. De rest van het toernooi kent standaard pauzes, maar vanwege het grote aantal wedstrijden (104) en de Amerikaanse tijden, zijn er minder 'rustdagen' en meer (nacht)wedstrijden vanuit Europees perspectief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |