Dat laatste was niet echt een groot succes soms. Dan gingen ze bomen knuffelen,quote:Op vrijdag 5 december 2025 01:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ja,
en een groot deel van zijn legers vocht erop, dat ging beter
De Engelsen deden het beschaafder, daar hadden ze LSD
Dat eerste ook maar beperktquote:Op vrijdag 5 december 2025 01:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat laatste was niet echt een groot succes soms. Dan gingen ze bomen knuffelen,
Daar kan je ook heel raar van gaan doen.quote:
Daar scoor je punten mee blijkbaarquote:Op vrijdag 5 december 2025 01:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar kan je ook heel raar van gaan doen.
Gaat het al weer over drugs.
Natuurlijk wel, je hoort er niet bij als je het niet doetquote:
Ik woon in de Coke capital of Europe.quote:
Die 886 gram is voor jou,quote:Op vrijdag 5 december 2025 01:28 schreef FreshFruit het volgende:
Ik woon in de Coke capital of Europe.
En die meting was in een rustige week gedaan ook nog. Nee marc , ik gebruik al jaren niet meer.quote:Op vrijdag 5 december 2025 01:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die 886 gram is voor jou,
en wat doet de rest?
Vaarwel Rotterdam, ik ga verhuizen!quote:Op vrijdag 5 december 2025 01:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik woon in de Coke capital of Europe.
[ afbeelding ]
Heer Killem.
Dat gevoel heb ik nooit gehad.quote:Op vrijdag 5 december 2025 01:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, je hoort er niet bij als je het niet doet
Dat herken ik ook niet echt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 01:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nooit gehad.
Hoe gaat het net je ?quote:Op vrijdag 5 december 2025 01:48 schreef KoningWouter het volgende:
Ik blijf niet lang, wilde alleen even gedag zeggen.
Ja wel goedquote:
Ik word er bijna emotioneel van.quote:Op vrijdag 5 december 2025 01:48 schreef KoningWouter het volgende:
Ik blijf niet lang, wilde alleen even gedag zeggen.
Anders ik welquote:Op vrijdag 5 december 2025 01:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik word er bijna emotioneel van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |