Dat was de reden dat ze 5 gelijke dagen jaren geleden doorgedrukt hebben op de basisschool van de jongens. Dan was dat ruilen qua uren makkelijker te regelen. Maar voor het ene beroep is het echt makkelijker dan voor de andere.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:00 schreef FlyingFish het volgende:
Hupje, andere werktijden is in het onderwijs niet zo makkelijk mogelijk, maar wellicht ruilen van dagen wel
Beetje flexibiliteit van die ouders moet kunnen toch...quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:51 schreef Hupje het volgende:
Wat is dat trouwens met dat spotje van de overheid over aanpassen van je werktijden om werk en prive beter te kunnen combineren? (Iets met klok en klepel hoor, ik ving vaag iets op) Het lijkt alsof de boodschap is dat je altijd maar andere werktijden moet kunnen krijgen... Ik zie het al voor me, als juf
Op dit moment slik ik toch al pijnstillers, @Deepfreeze dus das win-winquote:Op dinsdag 16 december 2025 14:21 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Dat was de reden dat ze 5 gelijke dagen jaren geleden doorgedrukt hebben op de basisschool van de jongens. Dan was dat ruilen qua uren makkelijker te regelen. Maar voor het ene beroep is het echt makkelijker dan voor de andere.
@:oh-oh Gefeliciteerd! Spannende tijd tegemoet, maar vast ook een hele leuke!
@:Mushanga71 Fijn dat het "alleen maar" een spier is. Ik zou niet te lang wachten, als je er pijnstillers om zou moeten slikken.. (maar ben zelf ook stik eigenwijs wat dat betreft
Ik vraag me af of zo'n spotje dan het juiste middel is.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:00 schreef FlyingFish het volgende:
Uiteindelijk is het ook een kwestie van hoe groot de noodzaak is, als die urgent genoeg is en de keuze is helemaal afwezig zijn of aanpassen, dan blijkt er toch opeens meer mogelijk.
Jij verwoordt hier precies wat ik bedoelde.quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:32 schreef Schanu het volgende:
Dat er sectoren zijn waar die flexibiliteit er niet of minder is, tsja daar kies je op een bepaalde manier ook voor door in die sector te werken. En daar bedoel ik niets vervelends mee, want dan nog kan het heel vervelend zijn, maar ik bedoel meer dat als je buiten schoolvakanties op vakantie wil, je dus niet in het onderwijs moet willen werken. Om maar even een heel gechargeerd voorbeeld te geven![]()
Er heerst echt veel momenteel. Maar dat maakt het thuiswerken niet makkelijkerquote:Ik haalde eind deze ochtend de 9 jarige op, en kreeg de 7 jarige gratis mee. Die zag mij het schoolplein op lopen en klampte zich wanhopig aan mij vast, dat ze zo misselijk was en steeds het gevoel had te moeten spugen. Dus thuiswerken met 1 kind, werd thuiswerken met 2 kinderenLang leve mijn flexibele baan, ik werk vanavond wel weer een paar uurtjes extra.
Bevriende buren een optie? Ik heb het ook wel eens opgevangen voor een vriendin uit de straat.quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:56 schreef exode het volgende:
Ik was dus straal vergeten dat de Appie morgen tussen 11 en 13 komt. En ik moet dus om 12 uur thuis weg naar het ziekenhuis toe met Juul en ik ben echt niet voor 13:30 weer thuis.
Klantenservice van AH al gesproken maar die kunnen niets doen, de bezorgdienst belt me morgen om te kijken wat ze kunnen doen. Ik stelde voor dat ik via incasso zou betalen en ze het in de achtertuin zouden zetten. Dat was niet mogelijk vertelde mijnheer klantenservice me. Dat lijkt me echt een perfecte oplossing.
Nou ja we zien wat ze morgen zeggen. Er zit niets bijzonders bij want ik was dus zo vergeten dat ik een bestelling had, dat de bestelling zelf heel karig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |