abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 december 2025 @ 13:05:13 #276
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_219509388
Ik heb net mijn huis verkocht!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_219509405
Doe je goed @oh-oh ! Gefeliciteerd!!
  dinsdag 16 december 2025 @ 13:12:10 #278
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_219509435
Reden van verkoop: emigratie!
Ik moest huilen, ik wil zo graag daar heen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_219509458
Wat goed oh oh, GEFELICITEERD!

Op naar een spannende maar mooie stap in je leven.

Blijf je ons wel op de hoogte houden?
  dinsdag 16 december 2025 @ 13:36:08 #280
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219509611
Gefeliciteerd, oh oh
pi_219509768
Gefeliciteerd HoHo! Wanneer weet je of je het huis dat je op het oog had kunt kopen?

Hupje, andere werktijden is in het onderwijs niet zo makkelijk mogelijk, maar wellicht ruilen van dagen wel. Of na einde schooltijd direct naar huis en thuis ‘s avonds de administratie doen ipv op school. Dat is ook aanpassen. Uiteindelijk is het ook een kwestie van hoe groot de noodzaak is, als die urgent genoeg is en de keuze is helemaal afwezig zijn of aanpassen, dan blijkt er toch opeens meer mogelijk.
pi_219509901
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:00 schreef FlyingFish het volgende:
Hupje, andere werktijden is in het onderwijs niet zo makkelijk mogelijk, maar wellicht ruilen van dagen wel
Dat was de reden dat ze 5 gelijke dagen jaren geleden doorgedrukt hebben op de basisschool van de jongens. Dan was dat ruilen qua uren makkelijker te regelen. Maar voor het ene beroep is het echt makkelijker dan voor de andere.

@oh-oh Gefeliciteerd! Spannende tijd tegemoet, maar vast ook een hele leuke!

@Mushanga71 Fijn dat het "alleen maar" een spier is. Ik zou niet te lang wachten, als je er pijnstillers om zou moeten slikken.. (maar ben zelf ook stik eigenwijs wat dat betreft ;)
pi_219510207
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:51 schreef Hupje het volgende:
Wat is dat trouwens met dat spotje van de overheid over aanpassen van je werktijden om werk en prive beter te kunnen combineren? (Iets met klok en klepel hoor, ik ving vaag iets op) Het lijkt alsof de boodschap is dat je altijd maar andere werktijden moet kunnen krijgen... Ik zie het al voor me, als juf :D
Beetje flexibiliteit van die ouders moet kunnen toch... ;) maar er zijn natuurlijk ook beroepen waarin dat wel prima zou kunnen...

@oh-oh, dat is snel gegaan! Sta je al in de startblokken? *O* wat fijn dat het zo snel gaat allemaal!
Fake it till you make it...
pi_219510324
Gefeliciteerd @oh-oh !!!! *O*
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_219510333
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:21 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Dat was de reden dat ze 5 gelijke dagen jaren geleden doorgedrukt hebben op de basisschool van de jongens. Dan was dat ruilen qua uren makkelijker te regelen. Maar voor het ene beroep is het echt makkelijker dan voor de andere.

@:oh-oh Gefeliciteerd! Spannende tijd tegemoet, maar vast ook een hele leuke!

@:Mushanga71 Fijn dat het "alleen maar" een spier is. Ik zou niet te lang wachten, als je er pijnstillers om zou moeten slikken.. (maar ben zelf ook stik eigenwijs wat dat betreft ;)
Op dit moment slik ik toch al pijnstillers, @Deepfreeze dus das win-win ;) De pijn komt meestal dwars door de diclo heen, het haalt het ergste wel weg maar pijnvrij ben ik dan niet. Plus dat meestal pas na een week pijn me gaat irriteren en ik dan pas denk: ohja, diclo :')
Fysio an sich is het punt niet, maar de thuisoefeningen. Das dan: komt morgen wel :@ :')

Yay @oh-oh, gefeliciteerd met de huisverkoop :)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_219510397
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:00 schreef FlyingFish het volgende:
Uiteindelijk is het ook een kwestie van hoe groot de noodzaak is, als die urgent genoeg is en de keuze is helemaal afwezig zijn of aanpassen, dan blijkt er toch opeens meer mogelijk.
Ik vraag me af of zo'n spotje dan het juiste middel is.
Als je een niet flexibele werkgever hebt en die zegt nee, dan blijft het ook gewoon zo. Of je moet opstappen natuurlijk.
Het is wel zo dat sommige werkgevers dingen vragen vanuit gewoonte en niet per se omdat het nodig is. Maar dit is vooral op de werknemer gericht. En die gaat niks kunnen aanrichten tegen zo'n baas.

In principe hebben wij op school aanwezigheidsuren. Je moet in die tijd beschikbaar zijn voor je werk, maar als je buiten lestijd een keer eerder weggaat en thuis werkt kan dat best als er geen afspraken gepland staan.
Als ik inval, wordt ook onderling opvang geregeld als ik 15 min later ben omdat ik mijn kind moet wegbrengen. Maar op een reguliere werkdag zien ze me aankomen met zo'n vraag :D
pi_219510415
@Mushanga71 je bent wel een beetje (?) eigenwijs volgens mij. Ik moet zeggen dat ik ook niet heel consequent ben met de oefeningen van mijn fysio... maar op zich als je effect merkt dan is het misschien wel makkelijker om het te blijven doen... Ik zou liever oefenen dan pijnstillers slikken.
pi_219510570
Hupje, je kan je klas ook gewoon mee naar huis nemen he, niet zo moeilijk doen ;)

Ik merk juist om me heen dat veel mensen die op kantoor werken, weer vaker naar kantoor gaan en inderdaad gewoon trouw van 08:30 tot 17:00. Daar snap ik niets van.
Maar zo'n spotje haalt natuurlijk niet veel uit in dit geval.

Vanochtend moest ik Juul dus op en neer naar de kerk brengen voor de school kerkdienst, zij zat achterop maar ik liep wel gewoon met haar klas mee. De hele school ging, dus het was een slinger van kinderen door het dorp heen. Wie liep er recht achter de klas van Juul, die grote B. De groep 8 kinderen liepen met de groep 1 kinderen. Ik vond het er hilarisch uitzien. B torende hoog boven zijn kleuter uit. En dat jochie de hele tijd omhoog kijken met grote ogen zo van 'Die is echt groot'
pi_219510675
Wat een geweldig nieuws oh-oh, gefeliciteerd met de verkoop van je huis. En wat een ongelooflijk stoere, dappere en gave stap die je gaat zetten door te emigreren, daar heb ik echt bewondering voor O+

Ach arme Juul, zo vlak voor de Efteling ook nog, slim dat je een rolstoel gaat regelen Exode en hopelijk kan ze (en jullie natuurlijk) ondanks de pijn nog wel genieten.

Mush, heel fijn dat de uitslag van de MRI goed was O+

Ik heb dat spotje niet gezien, maar opzich is het natuurlijk altijd goed om dat soort zaken onder de aandacht te brengen. Ik denk dat de meeste medewerkers niet op de hoogte zijn van hun rechten, en flexibiliteit - voor zover de werkgever dat kan bieden - is vaak heel belangrijk voor veel mensen. Dat er sectoren zijn waar die flexibiliteit er niet of minder is, tsja daar kies je op een bepaalde manier ook voor door in die sector te werken. En daar bedoel ik niets vervelends mee, want dan nog kan het heel vervelend zijn, maar ik bedoel meer dat als je buiten schoolvakanties op vakantie wil, je dus niet in het onderwijs moet willen werken. Om maar even een heel gechargeerd voorbeeld te geven ;)

Ik haalde eind deze ochtend de 9 jarige op, en kreeg de 7 jarige gratis mee. Die zag mij het schoolplein op lopen en klampte zich wanhopig aan mij vast, dat ze zo misselijk was en steeds het gevoel had te moeten spugen. Dus thuiswerken met 1 kind, werd thuiswerken met 2 kinderen :') Lang leve mijn flexibele baan, ik werk vanavond wel weer een paar uurtjes extra.
pi_219510756
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 16:32 schreef Schanu het volgende:
Dat er sectoren zijn waar die flexibiliteit er niet of minder is, tsja daar kies je op een bepaalde manier ook voor door in die sector te werken. En daar bedoel ik niets vervelends mee, want dan nog kan het heel vervelend zijn, maar ik bedoel meer dat als je buiten schoolvakanties op vakantie wil, je dus niet in het onderwijs moet willen werken. Om maar even een heel gechargeerd voorbeeld te geven ;)
Jij verwoordt hier precies wat ik bedoelde.

quote:
Ik haalde eind deze ochtend de 9 jarige op, en kreeg de 7 jarige gratis mee. Die zag mij het schoolplein op lopen en klampte zich wanhopig aan mij vast, dat ze zo misselijk was en steeds het gevoel had te moeten spugen. Dus thuiswerken met 1 kind, werd thuiswerken met 2 kinderen :') Lang leve mijn flexibele baan, ik werk vanavond wel weer een paar uurtjes extra.
Er heerst echt veel momenteel. Maar dat maakt het thuiswerken niet makkelijker :*
pi_219510780
Ik was dus straal vergeten dat de Appie morgen tussen 11 en 13 komt. En ik moet dus om 12 uur thuis weg naar het ziekenhuis toe met Juul en ik ben echt niet voor 13:30 weer thuis.

Klantenservice van AH al gesproken maar die kunnen niets doen, de bezorgdienst belt me morgen om te kijken wat ze kunnen doen. Ik stelde voor dat ik via incasso zou betalen en ze het in de achtertuin zouden zetten. Dat was niet mogelijk vertelde mijnheer klantenservice me. Dat lijkt me echt een perfecte oplossing.
Nou ja we zien wat ze morgen zeggen. Er zit niets bijzonders bij want ik was dus zo vergeten dat ik een bestelling had, dat de bestelling zelf heel karig is.
pi_219510821
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 16:56 schreef exode het volgende:
Ik was dus straal vergeten dat de Appie morgen tussen 11 en 13 komt. En ik moet dus om 12 uur thuis weg naar het ziekenhuis toe met Juul en ik ben echt niet voor 13:30 weer thuis.

Klantenservice van AH al gesproken maar die kunnen niets doen, de bezorgdienst belt me morgen om te kijken wat ze kunnen doen. Ik stelde voor dat ik via incasso zou betalen en ze het in de achtertuin zouden zetten. Dat was niet mogelijk vertelde mijnheer klantenservice me. Dat lijkt me echt een perfecte oplossing.
Nou ja we zien wat ze morgen zeggen. Er zit niets bijzonders bij want ik was dus zo vergeten dat ik een bestelling had, dat de bestelling zelf heel karig is.
Bevriende buren een optie? Ik heb het ook wel eens opgevangen voor een vriendin uit de straat.
S. 2014
J. 2016
pi_219510863
Ik heb sowieso al automatische incasso bij ah, exode. Das echt zoo makkelijk. Hopelijk kunnen ze morgen alsnog de bestelling verplaatsen of annuleren.

Schanu, het zijn nu echt de laatste loodjes he? Beterschap voor de 7 jarige :*

Ik eigenwijs, @Nijna? Neuh, ik weet het alleen beter :P
Mijn fysio weet al van mijn anti-thuisoefeningen. Zegt genoeg :@

Oké, de huisarts assistente belde net over de codeïne. Krijg ik pas als ik morgen bij de ha zelf ben langsgeweest. Hij wil eerst mn longen luisteren. In februari begon mijn longontsteking ook op deze manier en toen kon ik aan de ab en prednison. Dus, morgen maar naar de ha. Misschien wel goed want ze gaan twee weken dicht plus dat het bijna oudjaar is en dat met enige regelmaat een datum is dat er wel iemand in het zh beland. Hopelijk ben ik dat nu voor.
Stem is nogsteeds de hort op en zoon heeft de grootste lol. Je lijkt Donald Duck wel, ma :')
If they say
pi_219510902
Verstandig van de huisarts, hopelijk geen longontsteking in de dop mush!
pi_219511065
Ik hoop het ook, heb verder geen koorts of iets maar toch. Ben best blij met mijn ha O+
If they say
pi_219511227
Ik kan niet eens meer aan de deur betalen bij AH, alles moet vooraf afgerekend zijn.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219511354
Opgelost, AH bezorgdienst net gesproken, ze komen een uur eerder :) Snel en goed geregeld.

Die 'dreiging' was hier ook Vanyel maar dat is teruggedraaid. Dus ik betaal altijd aan de deur.
pi_219511526
Ik vind het inmiddels wel handig, afleveren gaat weer net wat sneller dus win.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219515136
Gefeliciteerd @oh-oh ! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_219515297
En...
If they say
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')