Niet zozeer. Gewoon passende maatregelen tegen een natie die vanwege geografische ligging überhaupt al een buitenbeentje is in Europa. Israël is niet heilig, Hamas is een terroristische organisatie. En beiden hebben niks te zoeken op een songfestival.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:19 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Buigen voor de moslim ellende bedoel je dus.
Het is dom en het is om je kapot te schamen.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Was op de radio vanmiddag dat Israël dit een grote belediging vind, en dat ze hun conclusie trekken dat deze landen aan de kant van Gaza staan.
Lekker bezig, AVROtros.Vreemd dat een “omroepje” dat namens ons land mag beslissen.
Hoezo eng ? Ze zijn niet eng en er is niks spookachtigs aan bruut geweld en onderdrukking. Maar blijf jij dat maar lekker ontkennen hoor.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oehhh zijn het de enge moslims weer die het allemaal op hun geweten hebben
[ afbeelding ]
Die respondenten zien hun kans schoon om eindelijk van die ESF shit af te komen.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:10 schreef Momo het volgende:
Meerderheid nog altijd voor uitsluiten Israël van Songfestival
Eerder vandaag nog
Al jaren niet meer...quote:Op donderdag 4 december 2025 20:11 schreef DjVero het volgende:
En ik maar denken dat het één of ander liedjesfestival is
Zeker.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:18 schreef Durmada het volgende:
[..]
Heb jij de vuelta überhaupt gevolgd?
Als je door zoveel zogenaamd inclusieve mensen wordt buitengesloten van een leuk liedjesfeestje en wordt gepest mag je van mij winnen. Net als Zwarte Piet.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:28 schreef Fok-it het volgende:
Ik kan me hier echt dusdanig weinig druk om maken om een kant te kiezen. Wel erg bijzonder dat mensen nu gaan hopen dat Israel nu dan maar moet winnen. Geen idee waarom. Zijn vaak toch ook wel de geopolitieke experts van het forum ahum ahum die het hardst roepen dus die zullen omtrent Israël wel een hoop expertise hebben ahum ahum.
Je vergeet dat die zangeres tijdens de 7 oktobermoorden zich onder lijken moest verstoppen om het uberhaupt te overleven. Of was dat niet ernstig genoeg voor je?quote:Op donderdag 4 december 2025 20:33 schreef TLC het volgende:
Ik ben het er wel mee eens, Israel dat een beetje hypocriet over love and peace gaan zingen terwijl ze een hele bevolkingsgroep uitmoorden
Zwarte Piet moet Eurovisie winnen?quote:Op donderdag 4 december 2025 20:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Als je door zoveel zogenaamd inclusieve mensen wordt buitengesloten van een leuk liedjesfeestje en wordt gepest mag je van mij winnen. Net als Zwarte Piet.
Door wie worden ze buitengesloten dan? Ze doen toch gewoon meequote:Op donderdag 4 december 2025 20:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Als je door zoveel zogenaamd inclusieve mensen wordt buitengesloten van een leuk liedjesfeestje en wordt gepest mag je van mij winnen. Net als Zwarte Piet.
Dat geeft je nog niet het recht om daarna 365 dagen per jaar ook kinderen en vrouwen te vermoorden die ook totaal niks misdaan hebben.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:41 schreef Danny het volgende:
[..]
Je vergeet dat die zangeres tijdens de 7 oktobermoorden zich onder lijken moest verstoppen om het uberhaupt te overleven. Of was dat niet ernstig genoeg voor je?
Dat heeft zij gedaan ja?quote:Op donderdag 4 december 2025 20:48 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat geeft je nog niet het recht om daarna 365 dagen per jaar ook kinderen en vrouwen te vermoorden die ook totaal niks misdaan hebben.
Inderdaad.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:41 schreef Danny het volgende:
[..]
Je vergeet dat die zangeres tijdens de 7 oktobermoorden zich onder lijken moest verstoppen om het uberhaupt te overleven. Of was dat niet ernstig genoeg voor je?
Dus alleen Duitsland en Israël mogen van jou meedoen? Aangezien jouw definitie van antisemitisme nogal opgerekt is.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:49 schreef Ann-Lynn het volgende:
Lekker, geen antisemietische landen op ESF. Als men in Oostenrijk ook gelijk alle protesteurders (en die zullen er zeker zijn) bij de venue met een extra koud waterkanon tegen de stoep spuit en alle gekkies met watermeloenhoofden die watermeloenvlaggetjes wappereden de zaal uitknikkeren, dan hebben we eindelijk weer een leuk festival.
Er doen zat andere landen mee die zich niet terugtrekken, dus geen bs aub. Van mijn part doet Israël in zijn uppie mee, zolang al die jodenhatende strontvliegen die zich mensen noemen maar de letterlijke tyfus krijgen.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus alleen Duitsland en Israël mogen van jou meedoen? Aangezien jouw definitie van antisemitisme nogal opgerekt is.
Klopt inderdaad. Veel landen probeerden ze buiten te sluiten. Groepspesterij mislukt. Top. En alleen al vanwege dat wegpestgedrag mag de gepeste van mij winnen. Met groot puntenverschil. Mijn stemmen gaan naar israel. Hoewel we niet zullen mogen stemmen lijkt me.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door wie worden ze buitengesloten dan? Ze doen toch gewoon mee
Jodenhaters nog wel.. echt krankzinnig hoe dat te pas en te onpas voor iedereen wordt gebruikt. Bijzonder weinig historisch besef heb je dan.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:56 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Er doen zat andere landen mee die zich niet terugtrekken, dus geen bs aub. Van mijn part doet Israël in zijn uppie mee, zolang al die jodenhatende strontvliegen die zich mensen noemen maar de letterlijke tyfus krijgen.
Nouja, vrijwel alle deelnemende landen hebben zich ergens de afgelopen 2 jaar in meerdere of mindere mate tegen het gedrag van Israel uitgesproken. Dus zodoende. Want elk stukje kritiek op het handelen van de Israelische delegatie is zo te zien antisemitisme.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:56 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Er doen zat andere landen mee die zich niet terugtrekken, dus geen bs aub. Van mijn part doet Israël in zijn uppie mee, zolang al die jodenhatende strontvliegen die zich mensen noemen maar de letterlijke tyfus krijgen.
Ja, hoewel het beter past dan alles en iedereen een -ist of -foob noemen gaat jodenhaat wel wat ver. Het feit dat niemand over bv de situatie in Sudan valt maakt wel dat het feit dat er daar geen joden bij betrokken zijn erg 'toevallig'quote:Op donderdag 4 december 2025 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jodenhaters nog wel.. echt krankzinnig hoe dat te pas en te onpas voor iedereen wordt gebruikt. Bijzonder weinig historisch besef heb je dan.
Alleen via 'rest of the world' waarschijnlijk. Die stemmen gaan toch al wel naar Israel als ze hetzelfde doen als afgelopen editie, dus zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 4 december 2025 20:57 schreef Danny het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Veel landen probeerden ze buiten te sluiten. Groepspesterij mislukt. Top. En alleen al vanwege dat wegpestgedrag mag de gepeste van mij winnen. Met groot puntenverschil. Mijn stemmen gaan naar israel. Hoewel we niet zullen mogen stemmen lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |