Als je telkens zulke flutacts die kant opstuurt dan verwacht ik voor de rest überhaupt al geen zinnige besluitvormingquote:Op donderdag 4 december 2025 18:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het voordeel is nu dat je geen wekenlang geouwehoer hoort over die kutplaat die Nederland heeft ingezonden.
Mooi.
Dat hoeft nu dus niet meer.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk over kan maken zeg.
Die organiseren tegenwoordig hun eigen songfestival genaamd Intervision.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:44 schreef Adonis.Nieuwbouw het volgende:
[..]
Rusland ook laten meedoen?
Lol echtquote:Op donderdag 4 december 2025 18:58 schreef Deatheyee het volgende:
[..]
Die organiseren tegenwoordig hun eigen songfestival
Hoeven ze minder managers te ontslaan.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:54 schreef MichaelScott het volgende:
Mooi, hopelijk voorgoed geen rariteitenkabinet meer op de Nederlandse tv.
Scheelt ook weer voor de bezuinigingen die ze moeten doen.
O, zeker, ieder mag leuk vinden wat ie leuk vindt. Maar om het nou Cultuur te noemen...quote:Op donderdag 4 december 2025 18:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond het altijd leuk om het Songfestival te kijken. Iedereen zijn ding toch.
Ja oke ik snap je.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:00 schreef OllieA het volgende:
[..]
O, zeker, ieder mag leuk vinden wat ie leuk vindt. Maar om het nou Cultuur te noemen...
Dan kun je Heel Holland Bakt ook wel cultuur gaan noemen. Of VI een informerende docu.
quote:Universele waarden als menselijkheid en vrije pers zijn ernstig geschonden en voor ons niet onderhandelbaar."
Hier ben ik het mee oneens. Het onderscheid tussen Hoge Cultuur en Lage Cultuur is volstrekt triviaal en gekunsteld.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:00 schreef OllieA het volgende:
[..]
O, zeker, ieder mag leuk vinden wat ie leuk vindt. Maar om het nou Cultuur te noemen...
Dan kun je Heel Holland Bakt ook wel cultuur gaan noemen. Of VI een informerende docu.
Tja, er zijn ook mensen die het goed vinden om in hun eigen poep te roeren.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:03 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee oneens. Het onderscheid tussen Hoge Cultuur en Lage Cultuur is volstrekt triviaal en gekunsteld.
Misschien is iets volstrekt debiel, dat betekent nog niet dat het geen cultuur is.
Sommige mensen vinden Ronnie Flex of Lill’ Kleine goed.
Ik lach me rot als Israël een Arabier instuurt, net zoals het O21 voetbalteam dat Nederland twee weken terug alle hoeken van het veld liet zien: voor de helft Arabische Israëli op een gegeven moment.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:03 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een jankballen bij de avrotros.
Aan de andere kant, als je als land geen homoseksuele, genderneutrale, omgebouwde moslimvrouw in een rolstoel stuurt, ben je al kansloos om te winnen.
Je hebt gemist wat de afgelopen 2 jaar is gedaan door de Israëlische delegatie?quote:Op donderdag 4 december 2025 18:34 schreef Straatcommando. het volgende:
Netjes. Mensen uitsluiten op basis van hun nationaliteit en dat over de rug van een heleboel mensen die het songfestival een warm hart toedragen.
Grappig dat "we" hier dan wel zo principieel in zijn. Die mensen hebben toch geen zak te maken met Netanyahu en zijn rampen kabinet.
Moet jij eens kijken wat er soms in een museum te zien is.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:09 schreef OllieA het volgende:
[..]
Tja, er zijn ook mensen die het goed vinden om in hun eigen poep te roeren.
Als alles cultuur is wordt de term betekenisloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |