Misschien even een kalmerend pilletje nemen en rustig lezen wat daar staat.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ongefundeerd? Beschuldigingen?
In welke grot heb jij de afgelopen 2 jaar geleefd?
Alle oorlogs en humanitaire misdaden van Israel gemist blijkbaar.
Is precies wat jij zegt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien even een kalmerend pilletje nemen en rustig lezen wat daar staat.
Israël über alles, de rest is stom.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, ik merk het alweer: de argumenten zijn op dus dan maar op de man.
Het pilletje heeft nog niet gewerkt zie ik.quote:
Dat was een heel terechte vraag.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:13 schreef HowardRoark het volgende:
Ah, ik merk het alweer: de argumenten zijn op dus dan maar op de man.
Dit vind ik een terechte reden om even eens niet mee te doen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het constante sarren en niet respecteren van wensen van andere delegaties in 2024 (meestal wel nadat ze enige kritiek hadden op de Israëlische regering), en effectief stemmen “kopen” bij de afgelopen editie door het land.
En weer geen inhoudelijk argument. Poeh, een normale discussie blijkt echt lastig zo te zien.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Israël über alles, de rest is stom.
Uitstekende basis voor een discussie.
Voor een normale discussie moet je doorgaans niet bij fanboys zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En weer geen inhoudelijk argument. Poeh, een normale discussie blijkt echt lastig zo te zien.
Dus oorlogs en humanitaire misdaden moet je maar gewoon negeren?quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:31 schreef Montagui het volgende:
De reden van Israël/Gaza vind ik belachelijk.
Iedereen geeft jouw inhoudelijke argumenten.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En weer geen inhoudelijk argument. Poeh, een normale discussie blijkt echt lastig zo te zien.
Lol, dikke middelvinger naar de AVROTROS.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:16 schreef Ama het volgende:
Songfestival toch te zien op NPO 1, NPO vraagt NOS Evenementen en NTR - https://nos.nl/l/2593262
Reageren op pestgedrag bedoel je? Dus andere delegaties mogen Israël collectief pesten, de deelneemster negeren en nare uitspraken doen naar mensen die allemaal iemand hebben verloren op 7-10? We leven echt in een omgekeerde wereld, waarbij je een verkracht kind nog de schuld zou geven dat het verkracht is en met het vlaggetje van de verkrachter gaat lopen wapperen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het constante sarren en niet respecteren van wensen van andere delegaties in 2024 (meestal wel nadat ze enige kritiek hadden op de Israëlische regering), en effectief stemmen “kopen” bij de afgelopen editie door het land.
Ik wist niet dat de Palestijnen Yithzak Rabin hadden vermoord omdat hij een twee staten oplossing tekende.quote:Op vrijdag 5 december 2025 07:47 schreef HowardRoark het volgende:
Rusland is de partij die een oorlog is begonnen, net zoals de Palestijnen. Daarom is het zo raar om Israël te willen uitsluiten.
/url] het volgende:[/b]quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:33 schreef Caland[[quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2748855/1/999#p219414765]vrijdag 5 december 2025 11:33 schreef Caland het volgende:
Mooi dat wij niet meedoen aan zo’n links woke travestietenfestival.
Eeeeeeeeeeeeeen daar is @:caland, oh jonguh je gaat het zo missen!quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
/url] het volgende:[/b]
Mooi dat wij niet meedoen aan zo’n links woke travestietenfestival.
Alles aan dit festival is politiek. De Europese droom, het hoge camp/woke gehalte en het stemmen. Scandinavische landen die elkaar de punten toespelen bijvoorbeeld.quote:De Nederlandse songfestival-omroep AVROTROS zei dat is "bewezen" dat de Israëlische regering zich "inmengde" en dat daarmee het evenement is gepolitiseerd. "Dat druist in tegen het apolitieke karakter van het Songfestival", aldus de omroep.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:43 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Alles aan dit festival is politiek. De Europese droom, het hoge camp/woke gehalte en het stemmen. Scandinavische landen die elkaar de punten toespelen bijvoorbeeld.
Of doen ze dat niet meer?
Lol wat een treurnis.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:26 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Ik heb zelf expres heel veel op Israël gestemd
Ik vind het wel humor dat de mensen die vinden dat regenboogzebrapaden en woke onzin ons door de strot wordt geduwd nu opeens op de bres springen voor het songfestivalquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:43 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Alles aan dit festival is politiek. De Europese droom, het hoge camp/woke gehalte en het stemmen. Scandinavische landen die elkaar de punten toespelen bijvoorbeeld.
Of doen ze dat niet meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |