Dit is feitelijk juist.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:48 schreef LXIV het volgende:
Dat er mannen zijn is een gegeven, een feit. Dat er migranten (mannen) zijn een keuze
Goed punt.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:47 schreef koemleit het volgende:
Alsof die 2 niet naast elkaar kunnen bestaan?
Of dat het beide geen probleem van de hele groep is, maar dat het over individuen gaat?
Waarom zou je alle mannen niet kunnen deporteren?quote:Op donderdag 4 december 2025 15:48 schreef LXIV het volgende:
Dat er mannen zijn is een gegeven, een feit. Dat er migranten (mannen) zijn een keuze
Correct. Ik ben benieuwd of Fortuyn zijn ongelijk zou durven toe te geven als hij nog leefde. Anders dan een Baudet of Wilders.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:49 schreef Klopkoek het volgende:
Zoals zo vaak gebeuren dit soort misdrijven door bekenden uit de eigen omgeving. Niet door vreemden, met vreemden als slachtoffer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je gewoon weer een nieuw accountje hebt aangemaakt, en daarmee probeert edgy te zijn.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2025 15:51 schreef Aberkullie het volgende:
Ik heb in het dagelijks leven evenveel of meer last van mannen zonder migratieachtergrond maar dat mag je als vrouw niet benoemen hier op fok.Dat mag je wel degelijk benoemen, want waar je last van hebt zijn 'mannen'. Niet 'mannen met een specifiek achtergrondje'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breitling - Instruments for Professionals
quote:Op donderdag 4 december 2025 15:51 schreef Aberkullie het volgende:
Ik heb in het dagelijks leven evenveel of meer last van mannen zonder migratieachtergrond maar dat mag je als vrouw niet benoemen hier op fok.Zonder mannen zat je nu in de koude voor een hutje van riet en poep op een plantenwortel te kauwen. Dat mag ook wel eens gezegd wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The End Times are wild
Kom daar maar mee aan in het zoveelste topic dat weer is gekaapt om op migranten te kankeren.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat mag je wel degelijk benoemen, want waar je last van hebt zijn 'mannen'. Niet 'mannen met een specifiek achtergrondje'.
En zonder vrouw bestond jij niet dus wat zeg jijquote:Op donderdag 4 december 2025 15:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zonder mannen zat je nu in de koude voor een hutje van riet en poep op een plantenwortel te kauwen. Dat mag ook wel eens gezegd worden
Zij het mannen? Of zijn het mensen? Je hebt nooit last van vrouwen?quote:Op donderdag 4 december 2025 15:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat mag je wel degelijk benoemen, want waar je last van hebt zijn 'mannen'. Niet 'mannen met een specifiek achtergrondje'.
Kan. Dan zou je het moeten specificeren als bijv een criminelen probleem, net zoals we doen met hooligans. Al wordt er vaak gesproken over Feyenoord supporters of Ajax supporters als er iets gebeurt bij die clubs.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:58 schreef koemleit het volgende:
[..]
Zij het mannen? Of zijn het mensen? Je hebt nooit last van vrouwen?
Ik probeer op geen enkele manier iets goed te praten, maar ik vind het ridicuul om iemand in een groep te plaatsen. Migrant/man/vrouw/trans whatever. Want als je dat doet, betrek je er altijd mensen bij die er niks mee te maken hebben.
Dan zijn het idd de hooligans. Van de 50.000 die bij ajax-groningen zaten, had 98 procent geen kwaad in de zin.quote:Op donderdag 4 december 2025 16:00 schreef Adonis.Nieuwbouw het volgende:
[..]
Kan. Dan zou je het moeten specificeren als bijv een criminelen probleem, net zoals we doen met hooligans. Al wordt er vaak gesproken over Feyenoord supporters of Ajax supporters als er iets gebeurt bij die clubs.
quote:Op donderdag 4 december 2025 15:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zonder mannen zat je nu in de koude voor een hutje van riet en poep op een plantenwortel te kauwen. Dat mag ook wel eens gezegd worden
Sterker nog! Zonder mannen zou de mensheid niet bestaan.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat als je hiervoor een account hebt aangemaakt je idd kunt spreken van een 'man en probleem'quote:
quote:Op donderdag 4 december 2025 16:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat als je hiervoor een account hebt aangemaakt je idd kunt spreken van een 'man en probleem'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |