Wat voor kaassmaak wil je?quote:Op donderdag 4 december 2025 12:04 schreef Blues het volgende:
Welke gerapste kaas zouden jullie gebruiken om kaasragoutbroodjes van de maken?
Ik had in de 1e versie italiaanse (nep..?) kaas maar je proefde meer de mosterd dan de kaas.
Ik zie in de picnic app 2 oude raspen, van hollands weidemelk en old amsterdam. en een geraspte pittige.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat voor kaassmaak wil je?
Voor veel kaassauzen gebruik ik belegen kaas met cheddar. Maar blauwschimmel of wit schimmel kan ook.
Zit er een raspschijf op jullie keukenmachine? Dan zou je zelf een lekkere kaas kunnen raspenquote:Op donderdag 4 december 2025 12:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik zie in de picnic app 2 oude raspen, van hollands weidemelk en old amsterdam. en een geraspte pittige.
Blauwe kaas erin is ook een idee ja!
Ja dat kan ook nog, ik ga me eens verdiepen.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zit er een raspschijf op jullie keukenmachine? Dan zou je zelf een lekkere kaas kunnen raspen
Had @Lonaa laatst niet een Italiaanse kaas die enorm goed was te smelten?quote:Op donderdag 4 december 2025 12:04 schreef Blues het volgende:
Welke gerapste kaas zouden jullie gebruiken om kaasragoutbroodjes van de maken?
Ik had in de 1e versie italiaanse (nep..?) kaas maar je proefde meer de mosterd dan de kaas.
Taleggio?quote:Op donderdag 4 december 2025 12:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Had @:Lonaa laatst niet een Italiaanse kaas die enorm goed was te smelten?
Gorgonzola dolce is vrij zacht van smaak, zou geen roquefort doen 😉quote:Op donderdag 4 december 2025 12:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja dat kan ook nog, ik ga me eens verdiepen.
Ze zijn vooral voor kleinzoonA die je niet blij maakt met de visschotel en de gehaktbroodjes, hij eet 't liefst vegetarisch, dus ik twijfel wel over de pittigheid van blauwschimmel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 december 2025 12:59 schreef AnneX het volgende:
Vanwege bezigheden en afspraken hier en daar , hij en ik, géén diner buiten de deur, ook géén lunch, dan doe ik feestelijk ontbijt![]()
Een likje blauwe kaas i.p.v. zout is altijd wel een toevoeging. Imho.MSGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makes Shit Good
Nee maar het filmpje is wel een gids (voor hoe het niet moet).quote:Op donderdag 4 december 2025 13:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Klaus is Fahrer geen Fuhrer
Formeel is het een Berufsgenossenschaftlichersicherheitslehrfilmquote:Op donderdag 4 december 2025 15:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee maar het filmpje is wel een gids (voor hoe het niet moet).
Voor de veiligheid lopen we hier ook in hele hesjes.
Die zijn minder handig als je gaat slijpen (brandbaar)
Euh..dat was een wapenstilstand toch!?quote:Op donderdag 4 december 2025 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja nu maar weer normaal praten hoor. We hebben een oorlog gewonnen weet je nog
Capitulatie is geen wapenstilstand.quote:Op donderdag 4 december 2025 16:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Euh..dat was een wapenstilstand toch!?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |