SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijkquote:Op donderdag 4 december 2025 11:10 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij wil Wrap weer iemand inpakken
quote:Op donderdag 4 december 2025 11:09 schreef Wrapster het volgende:
@:Lovely: mocht één niet genoeg zijn
WooohhooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have a therapist, her name is music. ♪
O die heb ik gemistquote:Op donderdag 4 december 2025 11:11 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Maar nee hoor. Wil met min AI spelen en heb verder weinig inspiratie. De worst etende sint van hemarookworst was ook wel goed gelukt gisteren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 december 2025 11:17 schreef Wrapster het volgende:
[..]lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op donderdag 4 december 2025 06:44 schreef DJMO het volgende:
Lab uitslagen: alle waarden, inclusief magnesium en leverwaarden volledig hersteld (binnen 4 dagen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen blaasontsteking, dus zalf tegen voetschimmel gekregen
Hoge bloeddruk: bloeddruk medicatie wordt verhoogd
Vrijheden : ben naar fase 6 geschopt door de arts oftwwel: 2 X 2 uur per dag wandelen
Morgen nog wel calcium en nog wat laten prikken, en ze gaan met de internist overleggen of ik iets tegen die hoge hartslag moet krijgen
Ad en slaapmedicatie moet morgen eerst met de psych worden besproken.
Met de complimenten van de arts en of ik nou weg wilde wezen, hij had nog meer te doen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op donderdag 4 december 2025 11:17 schreef Wrapster het volgende:
[..]mmm nu wil ik ook een hema rookworst halen. Helaas verkopen ze hier niet warm zoals vroegerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 4 december 2025 11:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Lab uitslagen: alle waarden, inclusief magnesium en leverwaarden volledig hersteld (binnen 4 dagen)
Vrijheden : ben naar fase 6 geschopt door de arts oftwwel: 2 X 2 uur per dag wandelen
Morgen nog wel calcium en nog wat laten prikken, en ze gaan met de internist overleggen of ik iets tegen die hoge hartslag moet krijgen
Met de complimenten van de arts en of ik nou weg wilde wezen, hij had nog meer te doen
[..]
Lab uitslagen: alle waarden, inclusief magnesium en leverwaarden volledig hersteld (binnen 4 dagen)
Ik heb je al eerder gezegd dat ik hier intern blijf tot m'n therapie is voltooid.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]Zoals altijd als je opgenomen bent gaan de dingen razend snel bij jou
Het baart mij een beetje zorgen dat je zo misschien weer te vroeg wegmag en je dan weer terug valt
Wat goed om te lezen DJMO, je bent echt goed bezig , hou volquote:Op donderdag 4 december 2025 11:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Erg lekker jaquote:Op donderdag 4 december 2025 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mmm nu wil ik ook een hema rookworst halen. Helaas verkopen ze hier niet warm zoals vroeger
Weet ik, maar je snapt wel wat ik bedoel toch?quote:Op donderdag 4 december 2025 11:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb je al eerder gezegd dat ik hier intern blijf tot m'n therapie is voltooid.
Ja, ik weet het, maar doe ik nooit. Ik vind het lekker maar zo halve is mij veel te veelquote:Op donderdag 4 december 2025 11:43 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Erg lekker ja![]()
Zelf even half uurtje in heet water leggen
Gezellig.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hi Dot de buurman is al weer sinds 11 uur vanmorgen race spelletjes aan het doen.
Hier welquote:Op donderdag 4 december 2025 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mmm nu wil ik ook een hema rookworst halen. Helaas verkopen ze hier niet warm zoals vroeger
Daar ben je klaar mee. ZIjn jullie huizen zo gehorig dan?quote:Op donderdag 4 december 2025 12:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hi Dot de buurman is al weer sinds 11 uur vanmorgen race spelletjes aan het doen.
J dit is ook kut voel mij opgejaagd daardoor.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:21 schreef maily het volgende:
[..]
Gezellig.
Maar beter dan midden in de nacht als je wil slapen.
Lucky you, hier hebben ze ook geen sauzijcen broodjes helaasquote:
Ja die zijn ook erg lekker idd net als de kaasbroodjesquote:Op donderdag 4 december 2025 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lucky you, hier hebben ze ook geen sauzijcen broodjes helaas
Jij hebt altijd een warme worst paraatquote:
In Zutphen hebben ze wel sauzijcen broodjes, worst weet ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 4 december 2025 12:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja die zijn ook erg lekker idd net als de kaasbroodjes
Gehorig in combinatie met het hard hebben staan.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ben je klaar mee. ZIjn jullie huizen zo gehorig dan?
Is toch niet normaal dat je dat hoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |