Het is sowieso erg rustig. De AT lijst was voorheen veel langer, valt me de laatste tijd op dat deze maar kort is en dat zegt iets.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:39 schreef Dotteke het volgende:
Kijk eens vorige jaar [ afbeelding ]
En dit jaar
[ afbeelding ]
En vorige maand
[ afbeelding ]
Klopt, maar hier was het altijd wel druk hoor. Ook veel meer usersquote:Op donderdag 4 december 2025 10:41 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Het is sowieso erg rustig. De AT lijst was voorheen veel langer, valt me de laatste tijd op dat deze maar kort is en dat zegt iets.
Hey Mailyquote:
Langzaam gaat FOK naar het einde toe...quote:Op donderdag 4 december 2025 10:41 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Het is sowieso erg rustig. De AT lijst was voorheen veel langer, valt me de laatste tijd op dat deze maar kort is en dat zegt iets.
Lange trap...quote:
Ik hoop het niet maar ben bang dat het er wel aan zit te komen.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Langzaam gaat FOK naar het einde toe...
Ik heb geen ideee of dat kan bij een vrijspraakquote:Op donderdag 4 december 2025 10:57 schreef StevenHyde het volgende:
Mja, OM zal wel in hoger beroep gaan neem ik aan.
Die kan gelukkig het water hier niet afsluitenquote:Op donderdag 4 december 2025 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel of @:Kree moet iets afgesloten hebben (lol)
Je weet het maar nooit met @kreequote:Op donderdag 4 december 2025 11:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die kan gelukkig het water hier niet afsluiten
Nah die gaat niet helemaal heen reizen om de boel af te sluitenquote:Op donderdag 4 december 2025 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met @:Kree
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |