quote:Op donderdag 4 december 2025 10:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Borsato is vrijgesproken van ontucht.
https://www.ad.nl/show/li(...)teunbewijs~ad4e84a2/
ik ben gewoon een hele andere generatie in gekatapulteerdquote:Op donderdag 4 december 2025 10:16 schreef MizzezAmy het volgende:
10 jaar jonger![]()
Nog steeds wel oud, want boven de 30
ik ookquote:Op donderdag 4 december 2025 10:32 schreef ieniminimuis het volgende:
@:TT volgens Spotify ben ik 19 ja
Klinkt als feilloze logicaquote:Op donderdag 4 december 2025 10:23 schreef Wereldgozer het volgende:
Lichte daling tarieven 2026
Het is een steeds grotere uitdaging om altijd en overal goed drinkwater te leveren. Door woningbouw, klimaatverandering en vervuiling van onze bronnen, moeten we hier steeds meer moeite voor doen. Dit vraagt om diverse investeringen, ook in 2026 en daarna.
In 2025 hadden we naast gestegen kosten en investeringen te maken met een eenmalige kostenpost. Komend jaar hebben we deze kosten niet. Daarom gaan de tarieven in 2026 iets omlaag.
Wtf
Ik ga juist meer betalen voor water.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:23 schreef Wereldgozer het volgende:
Lichte daling tarieven 2026
Het is een steeds grotere uitdaging om altijd en overal goed drinkwater te leveren. Door woningbouw, klimaatverandering en vervuiling van onze bronnen, moeten we hier steeds meer moeite voor doen. Dit vraagt om diverse investeringen, ook in 2026 en daarna.
In 2025 hadden we naast gestegen kosten en investeringen te maken met een eenmalige kostenpost. Komend jaar hebben we deze kosten niet. Daarom gaan de tarieven in 2026 iets omlaag.
Wtf
Jij zoomer!quote:Op donderdag 4 december 2025 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben gewoon een hele andere generatie in gekatapulteerd
Oke boomerquote:Op donderdag 4 december 2025 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben gewoon een hele andere generatie in gekatapulteerd
Vergeleken bij jou wel jaquote:Op donderdag 4 december 2025 10:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij blijft toch jong?
quote:Op donderdag 4 december 2025 09:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kun je nog zo hard op je heupen vertrouwen als je blaas niet te vertrouwen is.Ik moet de bad bitch nog doen maar die wil iedereen en zijn moeder doen dit laatste half uurSPOILER: :*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
We zijn hier sowieso snel getriggered.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wel mooi hoe de TT mensen triggered
quote:Op donderdag 4 december 2025 10:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zijn hier sowieso snel getriggered.
Ach, hij weet wie het zegtquote:Op donderdag 4 december 2025 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
Komt er eentje met een knuppel het topic binnen hoor
Waarvan?quote:
Geen gifje, slecht hoor rival.quote:
Ik luister het vooral in de auto en zoek altijd tijdens het rijden dus ik val heel vaak in herhaling. wat ook wel te zien is aan mijn playlist.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik luister niet zo vaak naar Spotify. Ik weet dus al dat ik een omaatje ben.
Hij is dan ook geen Modusquote:Op donderdag 4 december 2025 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen gifje, slecht hoor rival.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |