Jammer, want iets nieuws leren is juist leuk.quote:Op donderdag 4 december 2025 00:09 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms. niet mijn eerste keuze idd zover begrijp je me goed
Ga je dit maken?quote:Op donderdag 4 december 2025 00:13 schreef devzero het volgende:
Oh, begint de letterkots weer. Dan ga ik verder met koken
Dat ziet er tenminste wel enigszins smakelijk uitquote:Op donderdag 4 december 2025 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je dit maken?
[ afbeelding ]
Op dag 5 wordt Mario boos en krijgt er iemand anders een ban voor uitlokkenquote:Op donderdag 4 december 2025 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
Benieuwd hoe lang de nr1 en 2 het volhouden dit seizoen
jaja en ik kan het erop steken. weet ijk eh>. maarhja ik kom niet meer voor het weekend.quote:Op donderdag 4 december 2025 00:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Jammer, want iets nieuws leren is juist leuk.
quote:Op donderdag 4 december 2025 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
jaja en ik kan het erop steken. weet ijk eh>. maarhja ik kom niet meer voor het weekend.
Kijk uit wat je zegtquote:Op donderdag 4 december 2025 00:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Op dag 5 wordt Mario boos en krijgt er iemand anders een ban voor uitlokken
Lang geen stout meer gedronkenquote:
alles komt op zijn tijd beste? Haha ken jullie ook al langer als vandaag. ga maar lekker bolken ff.quote:Op donderdag 4 december 2025 00:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Jammer, want iets nieuws leren is juist leuk.
Tot morgen danquote:Op donderdag 4 december 2025 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
jaja en ik kan het erop steken. weet ijk eh>. maarhja ik kom niet meer voor het weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |