Jammer, want iets nieuws leren is juist leuk.quote:Op donderdag 4 december 2025 00:09 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms. niet mijn eerste keuze idd zover begrijp je me goed
Ga je dit maken?quote:Op donderdag 4 december 2025 00:13 schreef devzero het volgende:
Oh, begint de letterkots weer. Dan ga ik verder met koken
Dat ziet er tenminste wel enigszins smakelijk uitquote:Op donderdag 4 december 2025 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je dit maken?
[ afbeelding ]
Op dag 5 wordt Mario boos en krijgt er iemand anders een ban voor uitlokkenquote:Op donderdag 4 december 2025 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
Benieuwd hoe lang de nr1 en 2 het volhouden dit seizoen
jaja en ik kan het erop steken. weet ijk eh>. maarhja ik kom niet meer voor het weekend.quote:Op donderdag 4 december 2025 00:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Jammer, want iets nieuws leren is juist leuk.
quote:Op donderdag 4 december 2025 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
jaja en ik kan het erop steken. weet ijk eh>. maarhja ik kom niet meer voor het weekend.
Kijk uit wat je zegtquote:Op donderdag 4 december 2025 00:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Op dag 5 wordt Mario boos en krijgt er iemand anders een ban voor uitlokken
alles komt op zijn tijd beste? Haha ken jullie ook al langer als vandaag. ga maar lekker bolken ff.quote:Op donderdag 4 december 2025 00:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Jammer, want iets nieuws leren is juist leuk.
Tot morgen danquote:Op donderdag 4 december 2025 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
jaja en ik kan het erop steken. weet ijk eh>. maarhja ik kom niet meer voor het weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |