En je hebt daarna nooit meer een ander boek, serie of film geprobeerd?quote:Op woensdag 3 december 2025 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Heb ooit eens een boek voor sinterklaas gekregen "de celestijnse belofte" van James Hetfield of zo (okee iemand anders, James Hetfield is van Metallica dat weet ik)
Na 15 bladzijden weggeflikkerd. totally niks voor mij.
ja dus datquote:
Ik kan niet wachten tot ik ook weer echt kan lezenquote:Op woensdag 3 december 2025 21:57 schreef CherryLips het volgende:
ik zou gek worden zonder tv en films en boeken
Mijn concentratie is lekker ver te zoeken dit jaar, maar hopelijk gaat dat volgend jaar weer beter.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik ook weer echt kan lezen
Boeken
Supquote:
Ik heb voor het laatst in 2022 een boek gelezenquote:Op woensdag 3 december 2025 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn concentratie is lekker ver te zoeken dit jaar, maar hopelijk gaat dat volgend jaar weer beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 3 december 2025 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb voor het laatst in 2022 een boek gelezen
Ik kan het verhaal niet volgen. Maar mijn hoofd wordt weer wat beter met die medicatie dus hopelijk lukt het straks weer.
En dan eerst maar makkelijk beginnen met een boek dat ik goed kenJa zo doe ik het ook als het niet wil. Dan lees ik een boek dat ik al goed ken. Meestal is dat een bepaald boek van James Herbert of Stephen KingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan is het ook niet erg als de helft langs me heengaat.
Tap tap tap
Hans Gruberquote:Op woensdag 3 december 2025 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat was echt een geniale acteur. Vooral bekend van schurkenrollen, maar hij was veel meer dan dat
Ff je brein weer in de juiste stand en flow krijgenquote:Op woensdag 3 december 2025 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zo doe ik het ook als het niet wil. Dan lees ik een boek dat ik al goed ken. Meestal is dat een bepaald boek van James Herbert of Stephen KingDan is het ook niet erg als de helft langs me heengaat.
Ik lees 1 bladzijde per maand of drie boeken in een week. Geen tussenweg.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ff je brein weer in de juiste stand en flow krijgen
Ohja, het is weer tijd voor kerstfilmsquote:
quote:Op woensdag 3 december 2025 22:04 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gremlins mag dan ook.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, het is weer tijd voor kerstfilms
Gelukkig maar, anders zou ik straks normaal zijnquote:Op woensdag 3 december 2025 22:05 schreef UitStraling het volgende:
Meer dan 1 film per week kijken en er klopt iets niet aan je leven, carrière-technisch, qua levensinvulling en gewoon sociaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |