Allebei oorlogsmisdadigers die miljoenen mensen over hebben voor meer ruimte. Prima te vergelijken.quote:Op donderdag 4 december 2025 13:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je Putin letterlijk Hitler vind dan heb je maar 1 optie en dat is je aanmelden voor de strijd in Oekraïne. Zolang je dat niet doet lijkt het alsof je het wel ok vindt.
Vind Hitler van een oneindig veel grotere orde. WW II is iets zo bizars.quote:Op vrijdag 5 december 2025 00:11 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Allebei oorlogsmisdadigers die miljoenen mensen over hebben voor meer ruimte. Prima te vergelijken.
Zou eerder de parallel trekken met Mussolini. Die zorgde ook voor een korte bloeiperiode maar stortte daarna zijn volk in de ene na de andere kansloze oorlog met veel geweld. Waarbij Oekraïne het Abessinië van Poetin is. Jaren bezig om met weinig succes een land met veel minder militaire en economische middelen te veroveren.quote:Op vrijdag 5 december 2025 00:11 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Allebei oorlogsmisdadigers die miljoenen mensen over hebben voor meer ruimte. Prima te vergelijken.
er is eenheid in de kamer om voet bij stuk te houden, het zijn vooral de gemoederen buiten België die oplaaienquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:17 schreef LXIV het volgende:
Het euroclear verhaal doet de gemoederen in België nogal opwaaien! Hier zie ik er maar weinig over. Misschien omdat mijn Twitter c-tijdlijn 50% Belgisch is?
Er lopen er in Europa een boel van rond. Elk land heeft zijn eigen setje roebelhoeren.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:23 schreef xpompompomx het volgende:
Een populistisch nationalist blijkt een Rusbot te zijn. Water is nat.
En geen van allen willen ze een sterk Europa. Rara politiepetje.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er lopen er in Europa een boel van rond. Elk land heeft zijn eigen setje roebelhoeren.
Allemaal willen ze natuurlijk zo'n mooi paleis als Orbán. En Trumpje spelen, het leven is heerlijk als je de baas bent in zo'n landje.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En geen van allen willen ze een sterk Europa. Rara politiepetje.
Zie er genoeg over.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:17 schreef LXIV het volgende:
Het euroclear verhaal doet de gemoederen in België nogal opwaaien! Hier zie ik er maar weinig over. Misschien omdat mijn Twitter c-tijdlijn 50% Belgisch is?
Dat denk ik ook niet. Hij komt gewoon op voor het Belgisch belang. Net zoals ieder groot land ook vooral voor zijn eigen belang opkomt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zie er genoeg over.
Incl hele epistels dat hij een closet-pro-rus is (wat ik ook weer niet denk).
Ja, het feit dat hij garanties wil dat als het ooit terugbetaalt moet worden, belgie dat niet alleen doet, lijkt mij niet meer dan redelijk.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Hij komt gewoon op voor het Belgisch belang. Net zoals ieder groot land ook vooral voor zijn eigen belang opkomt.
Ja, en die garantie wilde men dus niet toezeggen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, het feit dat hij garanties wil dat als het ooit terugbetaalt moet worden, belgie dat niet alleen doet, lijkt mij niet meer dan redelijk.
Dit lijkt me niet zo’n heel betrouwbare bron..quote:Daar moet de rest van europa niet zo moeilijk over doen.
Overigens gaat VK lekker met gestrekt been naar binnen, qua dit:
[ x ]
Deze tweet kon ik zo snel ff vinden, maar ik heb er meerdere gezien die hier melding van maken.
Terugbetalen? Nee, je moet ze gewoon de middelvinger geven. Het wordt tijd dat Europa dat eens gaan inzien. Het is immers geen 1990 meer.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, het feit dat hij garanties wil dat als het ooit terugbetaalt moet worden, belgie dat niet alleen doet, lijkt mij niet meer dan redelijk.
Daar moet de rest van europa niet zo moeilijk over doen.
Overigens gaat VK lekker met gestrekt been naar binnen, qua dit:
[ x ]
Deze tweet kon ik zo snel ff vinden, maar ik heb er meerdere gezien die hier melding van maken.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:49 schreef LXIV het volgende:
Dit lijkt me niet zo’n heel betrouwbare bron..
quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:47 schreef ExTec het volgende:
Ik acht de kans ook niet groot.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Terugbetalen? Nee, je moet ze gewoon de middelvinger geven. Het wordt tijd dat Europa dat eens gaan inzien. Het is immers geen 1990 meer.
Is het ook niet zo dat de rest van de wereld gaat denken dat je geld stallen/investeren in België maar ook in Europa niet al te betrouwbaar zal zijn in de toekomst?quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik acht de kans ook niet groot.
Er bestaat geen "wereldrechtbank" bij wie je dit aanhangig kan maken, en geen "wereldpolitie" die je kunnen dwingen om het vonnis van die niet bestaande wereldrechtbank na te leven.
Landen kunnen vonnissen van welke rechtbank dan ook, zoals dat zo netjes wordt gezegd: 'naast zich neer leggen'.
Enige middel van rus is westerse bezittingen stelen. Maar dat doen ze al volop, dus waar hebben we het over.
Denk je dat china of rusland betrouwbaarder zijn?quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:03 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Is het ook niet zo dat de rest van de wereld gaat denken dat je geld stallen/investeren in België maar ook in Europa niet al te betrouwbaar zal zijn in de toekomst?
Maar zij trekken investeerders aan omdat mensenrechten daar minder strikt worden toegepast, dat heft dat 'nadeel' toch wel op. Het is jammer dat de wereld gerund wordt door psychopaten anders was dit een no brainer geweest en was die 140 miljard in het begin van de oorlog al gebruikt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Denk je dat china of rusland betrouwbaarder zijn?
Want daar komt het op neer.
Je wil in het internationale financiële systeem niet naar een situatie waarin landen gewoon geld in beslag kunnen nemen. Dan ontstaat chaos.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Terugbetalen? Nee, je moet ze gewoon de middelvinger geven. Het wordt tijd dat Europa dat eens gaan inzien. Het is immers geen 1990 meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |