Nou ja ik denk dat je het ergens wel weet toch?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:29 schreef LXIV het volgende:
Maar om terug te komen op mijn oorspronkelijke vraag; bij jullie leeft dit thema ook, maar in de kranten lees ik vooral over de hoofdpiet, Marco Borsato en het songfestival. Maar niks hierover!
Waarom?
Te weinig kliks?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:39 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Nou ja ik denk dat je het ergens wel weet toch?
Opvallend dat je de EU e de VS op 1 lijn zet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Primair dient een premier op te komen voor de belangen van zijn land. Niet die van de EU, USA of Oekraïne. Daar is niks landverraden aan.
Klopt. Maar mijn punt was dat het te kort door de bocht is om iemand een landverrader te noemen wanneer hij nationaal belang laat prevaleren boven het belang van een andere macht. Ongeacht welke.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:39 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Opvallend dat je de EU e de VS op 1 lijn zet.
Denk je dat die 2 vergelijkbaar zijn in hun bedoelingen met Europesse landen?
In mijn beleving stellen de VS zich de afgelopen 11 maanden nogal vijandig op tegenover Europese landen.
In ieder geval niet als betrouware bondgenoot.
Dit is al sinds 2022 aan de gang, maar het tempo wordt idd wel opgevoerd. Vermoedelijk niet om "westerse invloeden tegen te houden", maar meer om te zorgen dat russen geen platform hebben om zich te organiseren.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:38 schreef Momo het volgende:
Wel opvallend dat Rusland deze week WhatsApp, Facetime, Snapchat en Roblox (grootste game onder de jeugd waar je in groepen kan spelen) aan banden heeft gelegd. Zou daar meer achter zitten?
Klopt wel aardig, *ergens* in "deze periode" hebben ze hun piek bereikt.quote:
Blijft toch apart dat het nog steeds het favoriete land is voor al onze "vrijheids" wappies.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:03 schreef oheng het volgende:
[..]
Dit is al sinds 2022 aan de gang, maar het tempo wordt idd wel opgevoerd. Vermoedelijk niet om "westerse invloeden tegen te houden", maar meer om te zorgen dat russen geen platform hebben om zich te organiseren.
En natuulijk controle.
Het volledig tegenhouden van VPN's, DNS, DNSsec, tunneling, p2p, proxy's, etc gaat volgen, aangezien er al testen zijn geweest, net zoals in het geval van de social media.
Steam when?
Je bedoelt de lieden bij wie ook het laatste restje kritisch denken verdampt zodra het Kremlin een meme rondpompt?quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:12 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Blijft toch apart dat het nog steeds het favoriete land is voor al onze "vrijheids" wappies.
Ergo: een politiek besluit, dat elk ander politiek orgaan (dus) ook kan nemen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het punt is dat de Sovjet unie zich bij aanvang volledig wilde afkeren van het kapitalistische systeem en dit daarom deed
Hier zitten mensen met een bovengemiddelde interesse voor het conflict en voor veel mensen thuis is wat meer naar de achtergrond weggezakt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:29 schreef LXIV het volgende:
Maar om terug te komen op mijn oorspronkelijke vraag; bij jullie leeft dit thema ook, maar in de kranten lees ik vooral over de hoofdpiet, Marco Borsato en het songfestival. Maar niks hierover!
Waarom?
Het helpt ook wel mee dat de Russen nog niet in Leipzig staanquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hier zitten mensen met een bovengemiddelde interesse voor het conflict en voor veel mensen thuis is wat meer naar de achtergrond weggezakt.
Ja, en mensen die een hekel hebben aan de EU.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:47 schreef Straatcommando. het volgende:
Hier zitten mensen met een bovengemiddelde interesse
BMP-4?quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dan zouden we meer BMP4's en T-90s zien
Dat is an sich niet het/een probleem. Zoals ik laatst al zei is het alleen bijna altijd gebaseerd op totale flauwekul.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, en mensen die een hekel hebben aan de EU.
Nee, dat sturen ze niet (meer) naar het front.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dan zouden we meer BMP4's en T-90s zien. Maar dat is niet het geval.
We zien de meest exotische dingen:
[ afbeelding ]
Parade voertuig::')
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kwam uit een NAVO koker (WC Eend....)quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee, dat sturen ze niet (meer) naar het front.
Ik weet niet of men zich het beseft maar Rusland is aan het herbewapenen, ze produceren bijvoorbeeld een heleboel tanks. Volgens mij meer dan dat ze verliezen, maar dat moet ik opzoeken.
Spul moet ergens blijven en aan het front zien we het niet of mondjesmaat.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat kwam uit een NAVO koker (WC Eend....)
En dan zouden we nu langzaam opslag bases weer gevuld moeten zien worden met als nieuw materiel, en dat zou dan bv helemaal voorbij gaan aan meneer Covert Cabal en de zijnen.
Tenzij we de james bond vilain evil lair kant op willen, zit allemaal ondergronds ofzo.
Lijkt mij niet waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |