Iedereen spreekt er schande van, maar weigeren om het nodige te doen, waardoor de industrieën geen kans meer zouden hebben om de jongere generaties geld af te troggelen met schadelijke producten.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:29 schreef Red_85 het volgende:
Nu sigaretten gebruik afneemt, hebben de nicotine boeren wat anders gevonden om jongeren aan zich te binden.
Schoften zijn het. Al 100 jaar.
Fappen > Vapenquote:Op woensdag 3 december 2025 13:47 schreef de_boswachter het volgende:
Ik word ‘s nachts vooral wakker met een gigantische schlong.
Vapen
Volgens mij heeft de maatschappij wel een shift gemaakt hoor, door het nodige te doen: veeeeeel minder tabak kopen.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:17 schreef torentje het volgende:
[..]
Iedereen spreekt er schande van, maar weigeren om het nodige te doen, waardoor de industrieën geen kans meer zouden hebben om de jongere generaties geld af te troggelen met schadelijke producten.
Lobbyisten gonna lobby.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:17 schreef torentje het volgende:
[..]
Iedereen spreekt er schande van, maar weigeren om het nodige te doen, waardoor de industrieën geen kans meer zouden hebben om de jongere generaties geld af te troggelen met schadelijke producten.
Door alle verboden kopen jongeren nu van die weggooi vapes van dubieuze herkomst. Het heeft dus alleen maar de zaak verslechterd. Geef (eerlijke) voorlichting en stop met alles te verbieden. Is wat moeilijker (om eerlijk te zijn) maar geeft zoveel beter resultaatquote:Op donderdag 4 december 2025 12:17 schreef torentje het volgende:
[..]
Met een dergelijk standpunt laat je de wereld toch over aan de schadelijke producten producerende industrieën? Die vinden het wel prachtig dat ze niet zoveel verzet krijgen als de mensen die een schoon milieu/wereld willen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 01:16 schreef the-eye het volgende:
[..]
Door alle verboden kopen jongeren nu van die weggooi vapes van dubieuze herkomst. Het heeft dus alleen maar de zaak verslechterd. Geef (eerlijke) voorlichting en stop met alles te verbieden. Is wat moeilijker (om eerlijk te zijn) maar geeft zoveel beter resultaat
Juist niet lijkt me. Nu kopen jongeren vapes waarvan we geen idee hebben waar ze vandaan komen en wat de samenstelling is. Is er dus een markt voor dubieuze bedrijfjes om die dingen zonder enige controle op de samenstelling te makenquote:Op zaterdag 6 december 2025 10:31 schreef torentje het volgende:
[..]
Met een dergelijk standpunt laat je de wereld toch over aan de schadelijke producten producerende industrieën? Die vinden het wel prachtig dat ze niet zoveel verzet krijgen als de mensen die een schoon milieu/wereld willen.
Juist wel, want men geeft die industrieën de ruimte om die schadelijke producten te produceren en te stallen. Bovendien men staat toe dat zij van de jongere generaties geld aftroggelen voor die gratis verkregen schadelijke producten.quote:Op zaterdag 6 december 2025 10:38 schreef the-eye het volgende:
[..]
Juist niet lijkt me. Nu kopen jongeren vapes waarvan we geen idee hebben waar ze vandaan komen en wat de samenstelling is. Is er dus een markt voor dubieuze bedrijfjes om die dingen zonder enige controle op de samenstelling te maken
Ik vape al zo'n 12 jaar maar toen ik vorig jaar zo'n vape kreeg uit het illegale circuit kreeg (dus die de jongeren kunnen bemachtigen) kreeg ik braakneigingen en voelde ik gelijk dat het niet okee was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |