Ik was vanmiddag nog bij Die Grenzequote:Op woensdag 3 december 2025 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Had je hier bij Die Grenze ook. Ik heb de halve voorraad opgekocht en in een noodtempo opgevroten!
Ja hoor. Die stukjes zitten ook weleens in studentenhaver.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is dat lekker? Of heb je nooit eerder gegeten
quote:Op woensdag 3 december 2025 17:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
maar nu loop je prachtige aanbiedingen mis
Ik woon zelfs aan die grenze!quote:Op woensdag 3 december 2025 17:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag nog bij Die Grenze
Maar eens halen dan..quote:Op woensdag 3 december 2025 17:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ja hoor. Die stukjes zitten ook weleens in studentenhaver.
Je proeft echt mango.
Jouw UI!quote:Op woensdag 3 december 2025 17:36 schreef hemarookworst het volgende:
anders plunder ik de domino's wel aan de overkant
Omg een sok onder je bed @Kissingbird @greysbonesquote:Op woensdag 3 december 2025 17:36 schreef ToT het volgende:
Cash geld heb ik nog wel zwart in een ouwe sok onder het matras.Ehhhh ik bedoel.....
pin bolkquote:Op woensdag 3 december 2025 17:37 schreef Lovely het volgende:
Vergeet steeds cash te pinnen, toch maar eens doen..
Cash? Of digitaal?quote:Op woensdag 3 december 2025 17:38 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb een voorraad minipuntjes voor het geval dat
witte sportsokken uiteraardquote:Op woensdag 3 december 2025 17:38 schreef maily het volgende:
[..]
Omg een sok onder je bed @:KissingBird @:greysbones
Ik ga voor boodschapjes gewoon over die grenzequote:Op woensdag 3 december 2025 17:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag nog bij Die Grenze
Ow ben jij ook al zo'n grensgeval?quote:Op woensdag 3 december 2025 17:44 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik ga voor boodschapjes gewoon over die grenze
Dat is ook een optie/ideequote:Op woensdag 3 december 2025 17:44 schreef Wrapster het volgende:
[..]
grensoverschrijdend gedragquote:Op woensdag 3 december 2025 17:44 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik rij hier zo Duitsland in als ik de gemeentegrens overschrijd op een bepaalde weg.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:45 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Noordbroek, grens is 20. min vanaf hier
En anders zo wel:quote:Op woensdag 3 december 2025 17:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als de russen komen kan je als drone fungeren
Ik heb de Tour of Duty-muziek al aan staanquote:Op woensdag 3 december 2025 17:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als de russen komen kan je als drone fungeren
Voor mij alles bij elkaar ongeveer half uurtje. Gaan meestal naar Bunde en als daar teveel Nederlanders zijn gaan we naar Papenburg.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik rij hier zo Duitsland in als ik de gemeentegrens overschrijd op een bepaalde weg.
Dan is het nog wel 10 minuutjes of zo rijden naar de dichtstbijzijnde supermarkten.
heb je op zondag een invasie van Duitsers in de supermarkten?quote:Op woensdag 3 december 2025 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik rij hier zo Duitsland in als ik de gemeentegrens overschrijd op een bepaalde weg.
Dan is het nog wel 10 minuutjes of zo rijden naar de dichtstbijzijnde supermarkten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |