Ik hoor hier wel eens mensen Duits praten en zie ook wel eens Duitse kentekens op de parkeerplaats, maar er zijn hier ook Polen en Roemenen enz.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
Ik rij hier zo Duitsland in als ik de gemeentegrens overschrijd op een bepaalde weg.
Ingewikkeld geweest om het allemaal uit te zoeken?quote:Op woensdag 3 december 2025 17:57 schreef Wrapster het volgende:
@:dotteke
Kijk, zo groot is het percentage posts niet wat over mijn hobby gaat
Vanaf 1-1-2022 tm nu
wikkelen: 69
folie: 302
mummie: 24
bubbels: 19
wrappen: 25
plastic: 75
-----------------
Totaal: 514
Totaal posts: 9765
Nee want dan had ik het niet op kunnen zoekenquote:Op woensdag 3 december 2025 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ingewikkeld geweest om het allemaal uit te zoeken?
mensen uit Oost-europese landen heb je volgens mij overal wel in Nederlandquote:Op woensdag 3 december 2025 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoor hier wel eens mensen Duits praten en zie ook wel eens Duitse kentekens op de parkeerplaats, maar er zijn hier ook Polen en Roemenen enz.
Er staat ook altijd een vent uit één of ander oost-Europees land met een daklozenkrant voor de ingang van de supermarkt.
Bij een andere supermarkt stond er altijd een oost-Europese dame die krantjes te verkopen, maar volgens mij is ze al weer een tijdje weg.
Onrustig gevoel. Hoofdpijn gelukkig niet.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:03 schreef Lovely het volgende:
En nu stuiter de stuiter of hoofdpijn?
Even wat water drinken, geen idee of dat helpt..quote:Op woensdag 3 december 2025 18:04 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Onrustig gevoel. Hoofdpijn gelukkig niet.
We rampeneren op de vloer.quote:
De cafeïne zit al in mijn systeem helaas. Neem wel wat valeriaan, misschien helpt datquote:Op woensdag 3 december 2025 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Even wat water drinken, geen idee of dat helpt..
Hoop het voor jequote:Op woensdag 3 december 2025 18:05 schreef Wrapster het volgende:
[..]
De cafeïne zit al in mijn systeem helaas. Neem wel wat valeriaan, misschien helpt dat
Die mensen worden 's avonds opgehaald met een dikke Mercedes.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoor hier wel eens mensen Duits praten en zie ook wel eens Duitse kentekens op de parkeerplaats, maar er zijn hier ook Polen en Roemenen enz.
Er staat ook altijd een vent uit één of ander oost-Europees land met een daklozenkrant voor de ingang van de supermarkt.
Bij een andere supermarkt stond er altijd een oost-Europese dame die krantjes te verkopen, maar volgens mij is ze al weer een tijdje weg.
die met daklozenkrant ook? ik zie in winkelcentra grote steden wel vaak van die Roma's om geld bedelen, die sws welquote:Op woensdag 3 december 2025 18:11 schreef maily het volgende:
[..]
Die mensen worden 's avonds opgehaald met een dikke Mercedes.
Heb je een groter plaatje van je UI? Wil je sinterklaas de worst daadwerkelijk laten etenquote:Op woensdag 3 december 2025 18:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die met daklozenkrant ook? ik zie in winkelcentra grote steden wel vaak van die Roma's om geld bedelen, die sws wel
quote:Op woensdag 3 december 2025 18:17 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Heb je een groter plaatje van je UI? Wil je sinterklaas de worst daadwerkelijk laten eten
als die ouwe het land uit is heb ik een kerstmanversiequote:Op woensdag 3 december 2025 18:17 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Heb je een groter plaatje van je UI? Wil je sinterklaas de worst daadwerkelijk laten eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |