Mijn parkiet vindt jou een totale...quote:Op dinsdag 2 december 2025 23:48 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jawel, je kan inspelen op de zwaktes van mensen zodat ze eerder gaan slapen (en ja ik weet dat dit niet DTS is maar ik ga maar gewoon wel mee in je verhaal). Niet dat je denkt dat ik totale idioot ben terwijl ik het slechts deels ben
Ze bedoelde het juist wel 'aardig'.quote:
Zou ik uw parkietje mogen opereren, eendjuh?quote:Op woensdag 3 december 2025 00:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet vindt jou een totale...
Nou ik ga niet slapen, denk dat je weinig tegenspraak in je leven gehad hebt waardoor je gelooft dat iedereen je maar op je wenken moet bedienenquote:
Ja jij kan ook wegwezenquote:Op woensdag 3 december 2025 00:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ze bedoelde het juist wel 'aardig'.En schreef me net in dm dat je best wel 'ns een geile brombeer zou kunnen zijn!@ Dus: no worries mylord!
Probeer haar maar eens eerst te vangen.quote:Op woensdag 3 december 2025 00:08 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zou ik uw parkietje mogen opereren, eendjuh?![]()
Alles wel, ouwe vogelaar?
Fok is best wel lekker als je je verveeld.quote:
Ga lekker ergens anders negatief doen.quote:Op woensdag 3 december 2025 00:09 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ik ga niet slapen, denk dat je weinig tegenspraak in je leven gehad hebt waardoor je gelooft dat iedereen je maar op je wenken moet bedienen
Stofzuigert d'r bovenop en daarna kaalplukken dat mormelquote:Op woensdag 3 december 2025 00:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Probeer haar maar eens eerst te vangen.
Het is wat schakelen tussen nws r&p en onz. Best knapquote:Op woensdag 3 december 2025 00:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders negatief doen.
* FOK! * verveeltquote:Op woensdag 3 december 2025 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Fok is best wel lekker als je je verveeld.
Probleem verplaatsen is wel jouw favoriete bezigheid of nietquote:Op woensdag 3 december 2025 00:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders negatief doen.
FUCK!quote:
Als users hier gewoon normaal tegen je doen denk je niet goh ik doe eens normaal terug en voer een normaal gesprek. Soort rare manier van aandacht zoeken heb jij. Wel jammer.quote:Op woensdag 3 december 2025 00:18 schreef Masberum het volgende:
[..]
Probleem verplaatsen is wel jouw favoriete bezigheid of niet
Kan je een concreet voorbeeld geven? En als dat je niet lukt kan je dan je excuses aanbieden?quote:Op woensdag 3 december 2025 00:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Als users hier gewoon normaal tegen je doen denk je niet goh ik doe eens normaal terug en voer een normaal gesprek. Soort rare manier van aandacht zoeken heb jij. Wel jammer.
Kansloos dit.quote:Op woensdag 3 december 2025 00:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Als users hier gewoon normaal tegen je doen denk je niet goh ik doe eens normaal terug en voer een normaal gesprek. Soort rare manier van aandacht zoeken heb jij. Wel jammer.
In ieder geval mijn excuses, weledel jongmens!@quote:Op woensdag 3 december 2025 00:21 schreef Masberum het volgende:
[..]
Kan je een concreet voorbeeld geven? En als dat je niet lukt kan je dan je excuses aanbieden?
Dat weet ik nog niet, iig niet meteen na de staatsbegrafenis.quote:Op woensdag 3 december 2025 00:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Stofzuigert d'r bovenop en daarna kaalplukken dat mormel![]()
Stel dat je vogel morgen tegen het raam vliegt en dood is.. Koop je dan een nieuwe?
Hey Pullupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |