Daar zit niemand op te wachten. Maar we zijnn al jaren niet meer zo dichtbij geweestquote:
Nogal. Inlet is op dit moment 32 graden. Tijd om de deur naar de serverruimte even open te zetten...quote:
Bolk spannend ?quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:31 schreef Lovely het volgende:
Spannende serie wel..
Playing Gracie Darling
Die bergen aan de westkust doen wel goed hun werkquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:27 schreef devzero het volgende:
[..]
"artic blast" Koude lucht van de noordpool en zelfs wij hebben daar een beetje last van. Maar niet zo erg als in het noorden (15 fahrenheit is ongeveer 8 celcius)
[ afbeelding ]
De serverruimte is wel ideaal om iemand naakt te wrappen op een winterdagquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:31 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Nogal. Inlet is op dit moment 32 graden. Tijd om de deur naar de serverruimte even open te zetten...
Of een ventilator neer zettenquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:31 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Nogal. Inlet is op dit moment 32 graden. Tijd om de deur naar de serverruimte even open te zetten...
In Rusland en Noord-Korea.quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Zolang hij maar voldoende kanonnenvlees kan vinden in Rusland, zal die oorlog daar gewoon door blijven gaan en delft Ukraine het onderspit. Dat kan nog wel een paar jaar duren, maar Ukraine doet het al niet zo goed meer
Vriendin kleed zich er soms om... Wrappen doe ik daar niet, is de slaapkamer voor.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De serverruimte is wel ideaal om iemand naakt te wrappen op een winterdag
Even de deur open is over het algemeen voldoende om het af te laten koelen. En is al geforceerde ventilatie via een pijp op het dak die ik speciaal daarvoor het laten plaatstenquote:
Kijkt niet bepaald blij.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:34 schreef mario390 het volgende:
violeta heeft al met de boys trainiert de choreo
[ afbeelding ]
Die Noord-Koreaanse troepen was meer symbolisch dan nuttig. Die enorme lading wapens die ze naar Putin hadden gestuurd waren erger.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:33 schreef maily het volgende:
[..]
In Rusland en Noord-Korea.
En de laatsten mogen niet capituleren maar moeten zichzelf opblazen.
Van zijn vrouw moest hij wat meer aandacht aan zijn gezin bestedenquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:36 schreef Homijn het volgende:
De politie vraagt voor het volgende uw aandacht:
een opsporingsbericht dat niemand verwacht
Sinds medio november is JustinK loos
Hij ging niet uit varen, hij is ook niet boos
Dat is althans niet de indruk die hij achterliet
Maar we zien al weken zijn bolkjes niet
Hij heeft z'n DTS-maandzege ook niet geclaimd
Dat is op z'n zachtst gezegd een tikje vreemd
Het is zelfs zo bont dat Mario390 aan kop staat
Niet altijd slim, een Oostenrijker die voorop gaat
Voor je 't weet loopt -ie heel Europa onder de voet
JustinK moet terug, met hem aan kop voelt 't goed
Ben jij ook een van de boys?quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:34 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Of hij is hulp Sinterklaasquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Van zijn vrouw moest hij wat meer aandacht aan zijn gezin besteden
Zo erg.quote:
Zou wrappenquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:34 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
is hij gestorben?quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zo erg.
Ik ben er niet goed van
Weet ik niet lang had hij al niet, via een stichting was geregeld dat hij Zondag de wedstrijd Ajax - Fc Groningen zou kunnen bezoeken nog een keer zijn Ajax kijken zoals vroeger. Helaas is die wedstrijd gestaakt doordat de f-side ging rellen en vuurwerk het veld op schoot oa.quote:
Zijn gezondheid ging heel snel achteruit vandaar dat hij het niet meer meemaakt. Zo las ik toch.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet ik niet lang had hij al niet, via een stichting was geregeld dat hij Zondag de wedstrijd Ajax - Fc Groningen zou kunnen bezoeken nog een keer zijn Ajax kijken zoals vroeger. Helaas is die wedstrijd gestaakt doordat de f-side ging rellen en vuurwerk het veld op schoot oa.
Zondag was hij er wel bij, maar is de wedstrijd gestaakt. En vandaag werd de wedstrijd hervat maar kon de meneer er niet bij zijn..quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zijn gezondheid ging heel snel achteruit vandaar dat hij het niet meer meemaakt. Zo las ik toch.
Wat voor dag is dat?quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:17 schreef devzero het volgende:
Tijd voor feitjesdinsdag. Takashi Murakami is vandaag 63 jaar, 10 maanden en 1 dag oud
[ afbeelding ]
Hij is in ieder geval bij een Ajax wedstrijd geweest die met een knal afliepquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zondag was hij er wel bij, maar is de wedstrijd gestaakt. En vandaag werd de wedstrijd hervat maar kon de meneer er niet bij zijn..
Ik mag ze wel.quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja Stegerman al sinds zijn horror kapper reportage waarbij hij een man met overduidelijk een verstandelijke beperking wegzet als een soort monster ipv van aan te kaarten dat die man te weinig gezien wordt en waarom die zo geworden is.
En Hofman sinds hij bij DWDD met een gaypride boot in Amsterdam expres Putin ging provoceren die toen in betere tijden een staatsbezoek bracht aan Nederland.
Beiden waren zulke kortzichtige kijk mij goed zijn egoboosts acties dat ik niks kan met die lui en beide fragmenten zijn al van jaren geleden en zichzelf maar zien als strijders en zichzelf geweldig vinden die twee dat hele voice schandaal ook wat Hofman eigenlijk gewoon schaamteloos heeft gejat van Dennis Schouten en Jan Roos.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:18 schreef devzero het volgende:
Als ik mezelf zo blijf bolken, dan ga ik ook niet veel puntjes winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |