Ik zou 6 dagen ook niet prettig vinden.quote:
Dit ja.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet ook rekening houden met wat je gasten verwachten. Je wil niet "dat muffige huisje" als naam krijgen, da's niet goed voor je reviews.
4 setjes aanwezig in de B&B zodat je het kan gebruiken is prima toch?quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom zou ik elke dag schone handdoeken ook wel fijn vinden.
Ik zou een negatieve review achterlaten voor teveel verspilling door overmaat aan wassen, maar dat is mijn insteek.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet ook rekening houden met wat je gasten verwachten. Je wil niet "dat muffige huisje" als naam krijgen, da's niet goed voor je reviews.
Hier sluit ik mij bij aan hoewel dagelijks misschien niet nodig is maar 6 dagen zou ik wel lang vinden vooral in een land waar het zo vies warm is en je continue aan het zweten bent.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou 6 dagen ook niet prettig vinden.
Elke dag zou perfect zijn maar ik heb niet het idee dat je dat van een airbnb mag verwachten. Dan lijkt elke 3 dagen me wel ok.
Als er genoeg handdoeken zijn zodat ik elke dag een schone heb zou ik tevreden zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
4 setjes aanwezig in de B&B zodat je het kan gebruiken is prima toch?
zolang er niet verwacht wordt dat je elke dag een schoon setje bezorgd krijgt zie ik daar geen probleem in
borgquote:Op dinsdag 2 december 2025 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hier zie je vaak dat je een boete betaald als je vlekken maakt die er niet uit te krijgen zijn maar ja probeer die boete maar te innen
Dat zou je dus bij ieder huisje daar achterlaten.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou een negatieve review achterlaten voor teveel verspilling door overmaat aan wassen, maar dat is mijn insteek.
Jaquote:Op dinsdag 2 december 2025 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zou je dus bij ieder huisje daar achterlaten.
backpackers denk ik niet perse. Feestgangers is ook niet de doelgroep dus denk voor de studio's stelletjes en solo travelers of misschien soort van digital nomad.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet ook niet wat voor gasten het aantrekt. Zijn het feestgangers? Hippies? Backpackers?
Als ik dat als enige negatieve review zie dan weet ik dat ik goed zit.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou een negatieve review achterlaten voor teveel verspilling door overmaat aan wassen, maar dat is mijn insteek.
Oke als je komt laat mij weten , dan pas ik mijn wasschema voor je aanquote:Op dinsdag 2 december 2025 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je zweet je he-le-maal de tering daar.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar die wonen toch dichtbij elkaar? Anders kan de Gringe het de kerstman niet moeilijk maken.quote:
'Je krijgt te vaak schone handdoeken en een schoon bed.'quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zou je dus bij ieder huisje daar achterlaten.
ja in de praktijk werkt dat natuurlijk wel zoquote:Op dinsdag 2 december 2025 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb er een beetje moeite mee om in goedkopere landen meer te verwachten etc dan thuis omdat het toch zo lekker goedkoop is en iemand anders het voor je regelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |