oh ja , die jaquote:Op dinsdag 2 december 2025 15:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
gastendoekje... multifunctioneel want ook op de plee te kunnen hangen
das gewoon een gastendoekje toch? die we hier gewoon aan elkaar hebben genaaid zodat je hand er in kan en noemen het een washandquote:Op dinsdag 2 december 2025 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Amerikanen verwachten een "face cloth" wat dat ook moge zijn
Zou kunnen, geen idee.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
das gewoon een gastendoekje toch? die we hier gewoon aan elkaar hebben genaaid zodat je hand er in kan en noemen het een washand
gebeurt helaas steeds meer. gelijk weer een klacht indienen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg toen de bezorger aan de deur die vroeg waarom ik een klacht had ingediend. Totaal niet intimiderend ofzo. Hoppa, nog een telefoontje erachteraan
Oh ik heb ze wel eens bedreigend aan de deur gehad. Daar is heel snel een einde aan gemaakt omdat ik de interne kanalen kende naar het depot waar hij vandaan reed.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet dat ie liep te dreigen, maar meer van 'ja ik hoor dat je een klacht hebt ingediend en waarom en dat vind ik niet fijn en ik heb niets misdaan'. Vooral het hele idee dat hij überhaupt verhaal kwam halen.
Nou ja, omdat je een loodzwaar pakket ergens hebt neergeflikkerd en niet op het briefje hebt geschreven WAAR.
beidequote:Op dinsdag 2 december 2025 15:12 schreef bitterbal het volgende:
En willen jullie dan een kleine en een grote hebben?
Zou daar dan in meegaan.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:15 schreef bitterbal het volgende:
Elke dag een schone zou opzich wel kunnen. Geloof dat de meeste hier om de 3 dagen een schoonmaak aanbieden Dus dan kunnen ze weer gewassen worden en vervangen voor nieuwe
daar nap ik dat wel. je zweet je de tering snachtsquote:
Denk dat muis het eerder vaak vindt.quote:
Ik zou bij wisseling van gasten doen en als ze langer blijven dan een week, het dan na 6 dagen doen.quote:
ja of misschien 2 grote ook omdat je hier vaak 2 keer per dag doucht.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou daar dan in meegaan.![]()
En denk dan een grote en twee kleinere pp?
Daarom zou ik elke dag schone handdoeken ook wel fijn vinden.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar nap ik dat wel. je zweet je de tering snachts
ohh das wel weinig denk ikquote:Op dinsdag 2 december 2025 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou bij wisseling van gasten doen en als ze langer blijven dan een week, het dan na 6 dagen doen.
Mweh, ook een beetje ondervinden denk ik. Zou wel rekening houden met ransbakken als bezoekers, dan liever een keer vaker de boel gewassen dan dat je vlekken hebt die er amper nog uit te krijgen zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:19 schreef bitterbal het volgende:
is ook wel lastig te bepalen he , wat nou wijsheid is
ja hier zie je vaak dat je een boete betaald als je vlekken maakt die er niet uit te krijgen zijn maar ja probeer die boete maar te innenquote:Op dinsdag 2 december 2025 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, ook een beetje ondervinden denk ik. Zou wel rekening houden met ransbakken als bezoekers, dan liever een keer vaker de boel gewassen dan dat je vlekken hebt die er amper nog uit te krijgen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |