Kennen jullie geen taxis daar?quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja op het eiland kan je overal scooters huren. In denk in general dat het vrij spannend is voor onervaren scooter rijders om hier te rijden ja
Maar die kan je niet meeslepen als je naar de winkel loopt enz.quote:
En golfkarretjes?quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hebben we ook. Minder maar zijn er wel ja
Oh dat klinkt niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hebben een taxi maffia en die zijn erg duur
Ook die kruisingen los je op met een aanrijding.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die rij je gewoon aan. Ik maak me meer zorgen om onoverzichtelijke kruisingen enzo.
Daarom liever auto.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ook die kruisingen los je op met een aanrijding.
Maar dan ben ik het aapje.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ook die kruisingen los je op met een aanrijding.
Op slippers.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee vandaar dat het wel echt harde plus is als je kan scooter rijden
Ja maar ik kan wel scooter rijden in Nederland maar ik weet niet of ik dat perse ook in Thailand kan.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee vandaar dat het wel echt harde plus is als je kan scooter rijden
Met honderdmiljoenmiljard tasjes.quote:
Ik kom er direct aan om de chocolade van je over te nemenquote:Op dinsdag 2 december 2025 15:31 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik heb Singapore en Florida ook overleefd, ik moet gewoon 'even' 15 kilo afvallen, dat scheelt ook een hoop.
jawel. rustig aan beginnen en erg defensief rijdenquote:Op dinsdag 2 december 2025 15:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik kan wel scooter rijden in Nederland maar ik weet niet of ik dat perse ook in Thailand kan.
Hoe moeilijk kan het zijnquote:Op dinsdag 2 december 2025 15:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik kan wel scooter rijden in Nederland maar ik weet niet of ik dat perse ook in Thailand kan.
...Ger heeft nog chocolade over?quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kom er direct aan om de chocolade van je over te nemen
quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kom er direct aan om de chocolade van je over te nemen
Mwah. Ik weet niet eens hoe zo'n ding aan gaat.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn
Ik maak me meer zorgen om het andere verkeer.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel. rustig aan beginnen en erg defensief rijden
Ik maak me ook meer druk om de andere mensen dan om mijn eigen rij kunsten.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn
Ik maak me meer zorgen om het andere verkeer.
Sleuteltje omdraaien en gas op die lolly.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah. Ik weet niet eens hoe zo'n ding aan gaat.
paar wheelies poppen en dan vroem vroem bitchesquote:Op dinsdag 2 december 2025 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sleuteltje omdraaien en gas op die lolly.
Chocolaatje op het kussen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:34 schreef bitterbal het volgende:
en het lijkt mij ook leuk om als ontvangst een fruitmandje neer te zetten
#moeilijklevenquote:Op dinsdag 2 december 2025 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op kantoor liggen nog veels te veel kruidnoten.
gelijk die lakens moeten verwisselenquote:Op dinsdag 2 december 2025 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Chocolaatje op het kussen.
Uiteraard gesmolten tegen de tijd dat de gasten er zijn.
Scooter vertrekt zonder IJs.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
paar wheelies poppen en dan vroem vroem bitches
Ik zou bij aankomst vooral ook flesje water pp aanbieden. Is vaak toch wat men vergeetquote:Op dinsdag 2 december 2025 15:34 schreef bitterbal het volgende:
en het lijkt mij ook leuk om als ontvangst een fruitmandje neer te zetten
ja dat sowieso. das hier trouwens erg gebruikelijkquote:Op dinsdag 2 december 2025 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou bij aankomst vooral ook flesje water pp aanbieden. Is vaak toch wat men vergeet
of niet mee mag vanwege veiligheid.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou bij aankomst vooral ook flesje water pp aanbieden. Is vaak toch wat men vergeet
Dealtje sluiten met je favo zaakjes voor korting.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:36 schreef bitterbal het volgende:
En dacht een lijstje met alle noodnummers, alle leuke restaurants en wat toeristische info
Herriestoppers aanbiedenquote:Op dinsdag 2 december 2025 15:36 schreef bitterbal het volgende:
in die airb&b waar ik 2 jaar zat vertelde de verhuurder dat ze klachten kregen over het geluid van de kikkers bv. Of ze die konden laten stoppen met kwaken
terechte klachtquote:Op dinsdag 2 december 2025 15:36 schreef bitterbal het volgende:
in die airb&b waar ik 2 jaar zat vertelde de verhuurder dat ze klachten kregen over het geluid van de kikkers bv. Of ze die konden laten stoppen met kwaken
Korting op de pastaquote:Op dinsdag 2 december 2025 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dealtje sluiten met je favo zaakjes voor korting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |