SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Zonder wrijving geen glans
Tuurlijk wel, die monteurs zijn ook niet dom.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:45 schreef Ama het volgende:
@:haags Ik ga er vanuit dat het probleem dan wel is opgelost.
Logisch toch. Na een strijd van 7 jaar (toch?)!quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:46 schreef Ama het volgende:
Sorry hoor dat ik hier zo blij om kan zijn maar ik heb hier echt zolang een strijd om moeten voeren. Ik werd in juli nog voor gek uitgemaakt en er stond ook op mijn adres dat ik gewoon alles zelf mag betalen in vervolg maar ik had gisteren wel een hele lieve vrouw aan de telefoon en die heeft toen geregeld dat ik gewoon geholpen zou worden.
Toeristen zijn dom.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:47 schreef bitterbal het volgende:
We hebben hier apen en op sommige plekken worden ze helaas gevoerd door toeristen. Dus rij net langs zo’n plek. zijn ze de aapjes midden op de weg aan het voerenDus k stop en zeg dat ze dat niet midden op de weg moeten doen omdat ze welles worden aangereden.
Hadden ze zelf dus niet bedacht
Eerste paar keer dacht ik nog dat het misschien gefikst zou zijn maar laatste paar keer voelde echt als enorme tijdsverspilling (vooral voor de monteur). Gelukkig was hij er gisteren wel vrij snel klaar mee want in juli was er ook al weer voor de zoveelste keer onderhoud gedaan voor janlul dus hij geloofde het wel snel nadat hij snel even keek.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Logisch toch. Na een strijd van 7 jaar (toch?)!
quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:53 schreef Haags het volgende:
Ik heb een paraplu gewonnen van de postcodeloterij
Fijn dat het dus nu eindelijk wel gefikst wordt!quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Eerste paar keer dacht ik nog dat het misschien gefikst zou zijn maar laatste paar keer voelde echt als enorme tijdsverspilling (vooral voor de monteur). Gelukkig was hij er gisteren wel vrij snel klaar mee want in juli was er ook al weer voor de zoveelste keer onderhoud gedaan voor janlul dus hij geloofde het wel snel nadat hij snel even keek.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:56 schreef Ama het volgende:
Wat werkt nog meer goed tegen allemaal plakbandresten enz op glas? Voordeur bij de branderij ziet er echt niet uit maar kreeg het er vrijdag niet af.Wil morgen weer proberen.
Oh dat moet ik wel ergens in de stellingkast hebben staan, zal dat ook even in mijn tas gooien. Thanksquote:Op dinsdag 2 december 2025 10:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
merk maakt niet uit.
stickeroplosser (remover) haalt het plakkerige weg.
Althans hier met duct tape en leukoplast restjes werkt het prima
quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende: [..] [ afbeelding ] Kut, doet het niet
Nu wel!
![]()
dat is beter dan een miljoen. want een miljoen kan je niet boven je hoofd houden om droog te blijven.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:53 schreef Haags het volgende:
Ik heb een paraplu gewonnen van de postcodeloterij
Van een miljoen kan je wel meerdere paraplu's kopen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga je nou gewoon beweren dat dat niet zo is
[..]
dat is beter dan een miljoen. want een miljoen kan je niet boven je hoofd houden om droog te blijven.
Tering wat een timing, ik wou echt NU je taggen om te vragen of je volgende maand wel naar EC gaat?quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Van een miljoen kan je wel meerdere paraplu's kopen.
ik probeer die jongen een beetje blij te maken. Ga jij het verpesten.quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Van een miljoen kan je wel meerdere paraplu's kopen.
wel met consent tochquote:Op dinsdag 2 december 2025 10:07 schreef Wereldgozer het volgende:
@:haags gisteren een speculaaspop open getrokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |