abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 december 2025 @ 14:54:18 #26
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219559585
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 14:40 schreef Hathor het volgende:
Dit is gewoon totaal respectloos, die gasten moet van die markt afgetrapt worden met hun gratis haatboeken.
Ik kan zelfs filmpjes posten waar moslims heel trots laten zien dat ze kerken en pubs hebben opgekocht in Engeland om daar islamitische gebedsruimtes van te maken. Dat concept is met name bedoeld om overheersing ook uit te stralen -> Christendom - The people of the Boek volgens de quran - weg, alcohol ook weg, simpelweg overnemen, en dan de juiste en enige godsdienst er in.

En ook dat is een vorm over jihad - strijd en overwinning (en zoals er dus ook diverse vormen van jihad zijn!). En als je dat beetje bij beetje doet zoals het overal gaat dan neem je uiteindelijk de hele boel over en dat is ook precies waar het de islam om te doen is.

Ik snap alleen niet dat veel mensen nog steeds zo naief en onwetend zijn, want ze zijn ook nog eens bereid om het je zelf te vertellen. Maar goed blijkbaar zijn mensen met hele andere dingen bezig, zoals Netflix ed, en hebben die mensen een andere manier nodig zodat het ze uiteindelijk duidelijk zal worden.
pi_219559642
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 14:54 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik kan zelfs filmpjes posten waar moslims heel trots laten zien dat ze kerken en pubs hebben opgekocht in Engeland om daar islamitische gebedsruimtes van te maken. Dat concept is met name bedoeld om overheersing ook uit te stralen -> Christendom - The people of the Boek volgens de quran - weg, alcohol ook weg, simpelweg overnemen, en dan de juiste en enige godsdienst er in.

En ook dat is een vorm over jihad - strijd en overwinning (en zoals er dus ook diverse vormen van jihad zijn!). En als je dat beetje bij beetje doet zoals het overal gaat dan neem je uiteindelijk de hele boel over en dat is ook precies waar het de islam om te doen is.

Ik snap alleen niet dat veel mensen nog steeds zo naief en onwetend zijn, want ze zijn ook nog eens bereid om het je zelf te vertellen. Maar goed blijkbaar zijn mensen met hele andere dingen bezig, zoals Netflix ed, en hebben die mensen een andere manier nodig zodat het ze uiteindelijk duidelijk zal worden. Maar tegen die tijd zullen er iig geen kerstmarkten meer zijn :D
Dat zie je ook in o.a. de VS.
quote:
Dearborn, een stad in Michigan, werd begin vorige eeuw bevolkt door christenen die voor de christenvervolging in het Midden-Oosten waren gevlucht. Zij vormden daar de meerderheid tot 1980. Toen kwam er een instroom van Hezbollah-supporters uit Zuid-Libanon, Jemen, Irak en ‘Palestina’. De christenen voelden zich niet meer thuis in de mede door hen opgebouwde stad en vreesden dezelfde vervolging als waarvoor ze waren gevlucht. Ze vertrokken uit Dearborn waar het voor hen onleefbaar werd. Islamisten besturen nu de stad, vormden de kerken om tot moskeeën en de erfenis van het Christendom uit het Midden-Oosten is daar voor altijd verloren gegaan.

https://opiniez.com/2025/(...)ves-in-de-vs/almavh/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 22 december 2025 @ 15:01:59 #28
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219559667
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 14:59 schreef Aether het volgende:
Nee, dat is niet waar!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219559676
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 14:59 schreef Aether het volgende:

[..]
[..]

In Texas schieten de moskeeen ook als paddestoelen uit de grond, ik heb ergens gelezen dat alleen al in de afgelopen 2 jaar al 400 moskeeen zijn gebouwd in en rond met name Dallas en Houston.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 22 december 2025 @ 15:05:51 #30
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219559704
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 15:02 schreef Hathor het volgende:
In Texas schieten de moskeeen ook als paddestoelen uit de grond, ik heb ergens gelezen dat alleen al in de afgelopen 2 jaar al 400 moskeeen zijn gebouwd in en rond met name Dallas en Houston.
En als het daar en in al die andere Westere landen zoals Canada, Australie, Engeland en Europa mis gaat, waar moeten die mensen dan veilig naar toe vluchten?

Zijn er dan uberhaupt nog escapemogelijkheden.....
pi_219559717
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 15:05 schreef Tengano het volgende:

[..]
En als het daar en in al die andere Westere landen zoals Canada, Australie, Engeland en Europa mis gaat, waar moeten die mensen dan veilig naar toe vluchten?

Zijn er dan uberhaupt nog escapemogelijkheden.....
Polen en andere oost Europese landen, die houden die doodscult systematisch buiten de deur.
  maandag 22 december 2025 @ 15:08:33 #32
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219559731
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 15:07 schreef Hathor het volgende:
Polen en andere oost Europese landen, die houden die doodscult systematisch buiten de deur.
Ik weet het, maar denk je dat Amerika, Australie de UK en Europa welkom zijn in Polen als we hier over het crucial tippingpoint heen zijn?

Zeker nadat ze ons jarenlang gewaarschuwd hebben en wij het allemaal beter wisten.
pi_219559747
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 15:08 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik weet het, maar denk je dat Amerika, Australie de UK en Europa welkom zijn in Polen als we hier over het crucial tippingpoint heen zijn?
Geen idee, ik probeer er niet aan te denken. Het is een beetje vermoeiend.
  maandag 22 december 2025 @ 15:10:53 #34
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219559764
Of moeten we met de hele Westerse wereld straks naar Israel vluchten.
  maandag 22 december 2025 @ 15:12:09 #35
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_219559787
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 15:10 schreef Tengano het volgende:
Ik denk dat de VS het laatste bastion van het Westen, de witte mensen, zal vormen.
The End Times are wild
pi_219559808
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 15:12 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik denk dat de VS het laatste bastion van het Westen, de witte mensen, zal vormen.
Weet je hoe Minneapolis er tegenwoordig uitziet? Als je daar beelden van ziet waan je je in Mogadishu.
  maandag 22 december 2025 @ 15:16:50 #37
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_219559839
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 15:07 schreef Hathor het volgende:

[..]
Die lui zien wat hier gebeurt. En daar hebben ze geen zin in.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_219559845
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 15:16 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Die lui zien wat hier gebeurt. En daar hebben ze geen zin in.
En gelijk hebben ze.
  maandag 22 december 2025 @ 15:23:44 #39
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_219559900
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 15:13 schreef Hathor het volgende:

[..]
Weet je hoe Minneapolis er tegenwoordig uitziet? Als je daar beelden van ziet waan je je in Mogadishu.
Toch is de islam daar veel minder dominant aanwezig en groeit ook niet zo snel. Daarnaast zit er geen regering die verdere groei en machtsuitbreiding faciliteert
The End Times are wild
  maandag 22 december 2025 @ 15:37:28 #40
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219560106
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 15:10 schreef Tengano het volgende:
Zou Israel dan ineens wel goed genoeg zijn; als het om onze eigen veiligheid gaat.
pi_219560168
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 15:23 schreef LXIV het volgende:

[..]
Toch is de islam daar veel minder dominant aanwezig en groeit ook niet zo snel. Daarnaast zit er geen regering die verdere groei en machtsuitbreiding faciliteert
Maar ze hebben daar sinds 2016 wel een flinke influx gehad vanuit landen als Yemen, Irak, Libanon, Iran en Somalie en er zijn momenteel al zeker 10 miljoen moslims in de VS. Nou is dat op een bevolking van 330 miljoen niet echt veel, maar zo is het bij ons ook ooit begonnen. Gewoon stoppen met het importeren van Arabieren en Afrikanen.
  maandag 22 december 2025 @ 15:44:35 #42
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219560187
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 25% gewijzigd door Tengano op 22-12-2025 15:58:53 ]
  maandag 22 december 2025 @ 16:20:06 #43
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219560536
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 15:11 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik denk dat er gewoon gevochten moet worden en een grote schoonmaak houden.
Je ziet het accelerationisme gewoon tot bloei komen. Van beide kanten.
pi_219560890
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 15:23 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nu niet. Maar wacht maar totdat de Democraten weer aan de macht komen, dan is het weer open borders.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219613425
twitter

Starmer :')
pi_219613583
Als filmliefhebber is het me opgevallen dat Britse producties in kwaliteit achter gegaan zijn, naar mijn mening, door het te ver doorgevoerde beleid van diversiteit & inclusiviteit in de casting. Dat is heel snel gegaan. Kijk eens naar een film van 20-25 jaar oud en daarna naar een nieuwe film.
pi_219613664
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2025 13:03 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Pfffff.....

Gaat lekker daar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219613742
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 13:14 schreef Kottnauer het volgende:
Als filmliefhebber is het me opgevallen dat Britse producties in kwaliteit achter gegaan zijn, naar mijn mening, door het te ver doorgevoerde beleid van diversiteit & inclusiviteit in de casting. Dat is heel snel gegaan. Kijk eens naar een film van 20-25 jaar oud en daarna naar een nieuwe film.
Klopt. De neger omdat het moet. Je merkt dat ze er niet zitten vanwege dat ze het goed kunnen. Nope, vanwege dat er van de deiwoke-malloten voor een bepaald kleurtje gekozen moet worden.

Netflix/amazon is ook zo erg geworden. Rings of power bijvoorbeeld, alles is aanwezig om een kneiter van een serie te worden. Verhaal, iets wat de wereld al jaren aanspreekt, budget.. maar dan moet er op een bepaalde manier gecast worden en wat extra power gegeven worden aan traditioneel zwakkeren in de maatschappij en is het aangeslagen?

Nee, alleen dikke vette kritiek heeft het gevangen. Geen idee wat er mee is gebeurd in de tussentijd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219614398
Zijn jullie bekend met de Critical Drinker?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219615718
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2025 13:03 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

De UK is echt volledig failliet. Beyond saving.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')