Ja, je kunt haar blokkeren, via de … als je bij haar profiel bent of viaquote:Op dinsdag 16 december 2025 10:18 schreef laziness het volgende:
10 dagen na afhalen 4 sterren want de kleding ruikt nattigDeze Française volgt me nu wel vervolgens
maar ik wil helemaal niet dat ze nog van me koopt. Kan ik dat blokkeren?
in de verkoopchat
quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:18 schreef laziness het volgende:
10 dagen na afhalen 4 sterren want de kleding ruikt nattigDeze Française volgt me nu wel vervolgens
maar ik wil helemaal niet dat ze nog van me koopt. Kan ik dat blokkeren?
Ja DHL is de meerprijs wel waard wat mij betreft.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb zelf met dat gratis verzenden op boeken binnen NL ook maar eens wat dingen gekocht. Via DHL gaat dat bezorgen echt heel rap he?
Gelukt, merci.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, je kunt haar blokkeren, via de … als je bij haar profiel bent of viain de verkoopchat
Dat zou werkelijk hilarisch zijn. Dhl heeft daar al moeite mee nu, laat staan Vintedgo. Ik heb het gisteren in de locker gedaan, verwachte aankomst is tussen 26-12 en 2-1. Dus das net niet voor kerst zeg maar.quote:Op zondag 21 december 2025 10:49 schreef bloempjuh het volgende:
Ik had gister een (Franse) koper die dacht dat ze via VintedGo nog een item vóór kerst binnen zou krijgen.
Ja vaak zeuren ze over apart betalen en weet ik het wat.quote:Op zondag 21 december 2025 10:33 schreef Mariposas het volgende:
De Duitse Vinted was voorheen vergelijkbaar met Marktplaats Nederland. En veel Duitse verkopers houden nog vast aan dat systeem, dus onderling kopen en verkopen zij nog best het eea buiten Vinted om. Dat is de reden dat veel Duitsers Vinted niet helemaal snappen zoals wij dat al jaren gebruiken. Overigens heb ik al wel diverse keren gekocht en verkocht met Duitsers en dat gaat verder wel goed.
Sowieso is het in deze periode van het jaar lachwekkend als je snelle verzending verwacht, en inderdaad laat staan dan met Vinted Go.
Ik zou het ook wel een prestatie vinden. Planning '30 dec-8 jan', dus gok dat het 2026 wordtquote:Op zondag 21 december 2025 11:06 schreef d.k. het volgende:
[..]
Dat zou werkelijk hilarisch zijn. Dhl heeft daar al moeite mee nu, laat staan Vintedgo. Ik heb het gisteren in de locker gedaan, verwachte aankomst is tussen 26-12 en 2-1. Dus das net niet voor kerst zeg maar.
Vinted is in dergelijke zaken altijd op de hand van de koper, als je het probleem tenminste op de correcte manier bij ze meldt. De verkoper heeft het niet goed verpakt en krijgt zelf geen vergoeding. Duurt maximaal een paar dagen. Wel steeds op tijd reageren in de chat met Vinted, ze vragen meestal nogmaals om de foto’s.quote:Op zondag 21 december 2025 23:13 schreef Viv het volgende:
Ik kocht een boek op Vinted, zo goed als nieuw volgens foto's en chatberichten, blijkt de verkoopster het alleen in een plastic zak verpakt te hebben.Geen karton, geen bubbeltjesplastic. Beschadigd aangekomen dus.
![]()
Ik heb het artikel niet geaccepteerd vooralsnog, melding gemaakt van het probleem en foto's geüpload. In de chat aangegeven dat ik het met een partial refund wel bereid ben aan te nemen. Zij reageerde met "Oh de post heeft het dus beschadigd, geloof me dat het zo goed as nieuw was!" en zegt verder niks over de volgende stap.
Als ze verder niks doet, na hoeveel tijd onderneemt Vinted dan actie?
Hier hetzelfdequote:Op dinsdag 23 december 2025 20:07 schreef d.k. het volgende:
Iemand ooit gehad dat een pakket tijdens de verzending een nieuwe code krijgt van een nieuwe bezorger? Koper koos voor Vintedgo, dus ik heb het daarmee verzonden. Nu zie ik dat het ineens is overgedragen aan gls en ook een nieuw trackingnummer kreeg. Moet ergens in Duitsland bezorgd worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |