Leuk hoor. Voor haaar een hele belevenis natuurlijkquote:Op maandag 1 december 2025 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die vinden het helemaal geweldig!![]()
Mini-ToTzusje gaat oorbelletjes en kettingprullaria krijgen van Kik, naast uiteraard speelgoed en knuffels.
Als die vrouw uit die waterput kruipt?quote:Op maandag 1 december 2025 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ging me net wat te lang door. Die plottwist vond ik niet echt nodig.
Film was wel okee, maar The Grudge vond ik spannender.
Echt wel!quote:Op maandag 1 december 2025 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk hoor. Voor haaar een hele belevenis natuurlijk
Laat je Sint en Piet ook komen?quote:
Ja nee eerst dachten ze dat zij het slachtoffer was en dat haar lichaam een waardige begrafenis moest krijgen, toch?quote:Op maandag 1 december 2025 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als die vrouw uit die waterput kruipt?
Wil je niet wetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪
quote:Op maandag 1 december 2025 20:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wil je niet weten
* gebrokenglas kijkt met grote ogen naar LovelySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat niet.quote:
ja de helemal ouden ,zijn meer dele gewezenquote:Op maandag 1 december 2025 20:52 schreef Dotteke het volgende:
@:Mario390 ken je Bates Motel ook een mooie serie
quote:Op maandag 1 december 2025 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt met grote ogen naar Lovely
Oké. Ik heb er wel een besteld. Voor de lolquote:Op maandag 1 december 2025 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Hij heeft toen hij 3 of 4 was wel een zwart Pietje aan de deur gehad. (Tiener-kleindochter van een buurvrouw.)
Vond het een mooi serie. Helemaal uitgekekenquote:Op maandag 1 december 2025 20:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja de helemal ouden ,zijn meer dele gewezen
maar heb nur 1 of 2 gezien, psycho bedoel je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |