Ja de eerste druppelen nu binnen en die doen het inderdaad nietquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow das kut idd... en dan krijg je over een uur 3 en werken allemaal niet meer
Och. Smelt tenminste nog.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zijn om OP TE ETEN!!!
niet voor andere doeleinden
Ik kan hier wel een beetje een voorstelling bij maken eigenlijk. Denk dat het beetje ruikt zoals de was thuis bij ons altijd rook, rook altijd wel fris maar mijn moeder was niet zo van de overdreven geurtjes in wasmiddel.quote:
dat scheelt inderdaad wel een hele hoopquote:
Boks.quote:
boh die zien er lekker uitquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:06 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)ocolade-dennenappels
wat voor doeleinden bedoel je? want ik kan niks bedenken.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zijn om OP TE ETEN!!!
niet voor andere doeleinden
Geen parfumgeur nee, maar meer alsof het gewoon buiten heeft gehangen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan hier wel een beetje een voorstelling bij maken eigenlijk. Denk dat het beetje ruikt zoals de was thuis bij ons altijd rook, rook altijd wel fris maar mijn moeder was niet zo van de overdreven geurtjes in wasmiddel.
Ja dat was ook wat ik in mijn hoofd had.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen parfumgeur nee, maar meer alsof het gewoon buiten heeft gehangen.
wat ben je toch ook een braaf jonkjequote:Op dinsdag 2 december 2025 09:15 schreef dud0r het volgende:
wat voor doeleinden bedoel je? want ik kan niks bedenken.
Nice! Gaat even op de verlanglijst.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De halve KSC heeft deze ondertussen.
https://www.amazon.nl/Beu(...)WOAK/ref=sr_1_1_sspa
Ze zijn er gewoon niet zo geschikt voor. Dan snap ik de kerstboomDECORATIE van Hema beter.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een braaf jonkje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
das wel een goeie hoogtequote:Op dinsdag 2 december 2025 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn er gewoon niet zo geschikt voor. Dan snap ik de kerstboomDECORATIE van Hema beter.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De halve KSC heeft deze ondertussen.
https://www.amazon.nl/Beu(...)WOAK/ref=sr_1_1_sspa
quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:19 schreef Ama het volgende:
Ligt het aan mij of staat de conifeer van de buurman ineens een beetje scheef?Ik weet vrij zeker dat het eerst niet zo was aangezien ik Hedwig in het begin een paar keer eruit heb proberen te lokken.
hij lijkt scheef te staan zo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt het aan mij of staat de conifeer van de buurman ineens een beetje scheef?Ik weet vrij zeker dat het eerst niet zo was aangezien ik Hedwig in het begin een paar keer eruit heb proberen te lokken.
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Hmm zou wel zonde zijn als hij nog meer gaat scheef gaat staan.quote:
hemagodenquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/reel/DRRaSwNDAlA/
Die is niet recht nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Die uitvaartverzekering dan.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
hemagoden
mooie die reactie van easytoys
ik krijg vaak een ambulance medewerker uit de US of A in mn reels met geweldige blikken als mensen hem wijzen op een bepaald productfilmpje enzoquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/reel/DRRaSwNDAlA/
SPOILER: deze reacties bij hema kon ik wel om gniffelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:21 schreef mschol het volgende:
fijn.. loodgieter ziet afgesleten koper en wil daar verder niet aankomen omdat hij dan een hele renovatie op zn dak krijgt..
ze gaan nog even proberen het riool beter te laten doorlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |