quote:Op maandag 1 december 2025 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Punt 1 ik had geen zin en punt 2 ging hier niet goed vanmorgen,okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je staat op een tweede plaatstquote:
is het wat?quote:Op maandag 1 december 2025 18:12 schreef Lovely het volgende:
Ik ben begonnen aan een nieuwe serie op Netflix
Playing Gracie Darling
Heb vanmiddag zitten zappen op videoland en netflix en niets kunnen vindenquote:
Oh echt? Moet toch wel iets tussen zitten wat jou aansprak?quote:Op maandag 1 december 2025 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb vanmiddag zitten zappen op videoland en netflix en niets kunnen vinden
Helemaal niks, misschien door de oververmoeidheid. Had ook geen zin in eten. Had het voormij staan maar kreeg amper een hap naar binnenquote:Op maandag 1 december 2025 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh echt? Moet toch wel iets tussen zitten wat jou aansprak?
Zou ook kunnen ja..quote:Op maandag 1 december 2025 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal niks, misschien door de oververmoeidheid. Had ook geen zin in eten. Had het voormij staan maar kreeg amper een hap naar binnen
Ja trek in vroeg naar bedquote:Op maandag 1 december 2025 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou ook kunnen ja..
Misschien dat je zo nog trek krijgt..
Geen idee eigenlijk bel altijd tegen 21.30 uur even met Henk ik denk daarnaquote:
Ah dat is ook best lang al..quote:Op maandag 1 december 2025 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk bel altijd tegen 21.30 uur even met Henk ik denk daarna
Maar goed hij ligt ook al een week ziek in bed dus misschien bel ik wel eerder en ga ik dan ook naar bed
Ja als je zwaar longpatient bent je krijgt de griep, flink hoesten en veel slijm, dan duurt het altijd wat langer voor je opknaptquote:
quote:
quote:
Hallo damesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |