je moet dat water ook niet op je boterham flikkeren.quote:Op maandag 1 december 2025 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou die mozzarella hoeft niet meer gekocht te worden. Wat een snot.
Lekker soppenquote:Op maandag 1 december 2025 13:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
je moet dat water ook niet op je boterham flikkeren.
SP?quote:Op maandag 1 december 2025 13:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks ook nog stemmen voor de Top2000
BIJ1?quote:
Ik ga dat morgen of overmorgen doen want wil er even goed over nadenken.quote:Op maandag 1 december 2025 13:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks ook nog stemmen voor de Top2000
Ik heb zo'n beetje dezelfde lijst als vorig jaar.quote:Op maandag 1 december 2025 13:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga dat morgen of overmorgen doen want wil er even goed over nadenken.
quote:Op maandag 1 december 2025 13:27 schreef essnhills het volgende:
@:cherrylips ik helemaal vandaag al naar de Kruidvat want vorige keer toen ik op dinsdag ging was alles al uitverkocht
Lag er nog niks
Wel chocolade gehaald?quote:Op maandag 1 december 2025 13:27 schreef essnhills het volgende:
@:cherrylips ik helemaal vandaag al naar de Kruidvat want vorige keer toen ik op dinsdag ging was alles al uitverkocht
Lag er nog niks
Nee, wel paracetamolquote:
Matige aankoop.quote:
prioriteitenquote:
Vrijdag lag het er ook nietquote:Op maandag 1 december 2025 13:27 schreef essnhills het volgende:
Lag er nog niks
Yup.quote:Op maandag 1 december 2025 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Is er weer nieuw Laura's Bakery spul ofzo?
Jaquote:Op maandag 1 december 2025 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Is er weer nieuw Laura's Bakery spul ofzo?
Schandaligquote:Op maandag 1 december 2025 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vrijdag lag het er ook nietZouden ze zich dan eens aan de datum in de folder houden?
Jagen we nog op iets?quote:
Ik kom eraan.quote:Op maandag 1 december 2025 13:38 schreef essnhills het volgende:
Maar ik heb nog 36 kilo chocola in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |