O ja wat was dat ook alweer?quote:Op maandag 1 december 2025 14:13 schreef StevenHyde het volgende:
Maily was weer niet aan het werk toen ik bij de ikea was afgelopen zondag
Welkequote:
Iets met een reclame toch?quote:
Anders ben je eerst een half uur onderwegquote:Op maandag 1 december 2025 14:13 schreef StevenHyde het volgende:
Nam wel enkele sluiproutes, omdat ik al wist op welke afdeling ik wat nodig had
Duiven. En Dotteke werkt er ook. Die maakt de zweedse balletjes. En Justin is daar vaste gast elke middag.quote:
Moet ik daar ook maar even heenquote:Op maandag 1 december 2025 14:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Duiven. En Dotteke werkt er ook. Die maakt de zweedse balletjes. En Justin is daar vaste gast elke middag.
Yes, en wat ik kocht volstaat niet. Dus moet nog een keer terug om het te retourneren. Zal wel even naar Maily zwaaien namens dts.quote:Op maandag 1 december 2025 14:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Anders ben je eerst een half uur onderweg
Ik weet t niet meer. Als ik het me herinner laat ik 't wetenquote:Op maandag 1 december 2025 14:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Iets met een reclame toch?
Maily werkt net zoveel procent zeker bij de Ikea als dat ik bij Kik werk
Dat retourneren kan gelukkig gelijk bij de uitgang, bij de serviceafdeling.quote:Op maandag 1 december 2025 14:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Yes, en wat ik kocht volstaat niet. Dus moet nog een keer terug om het te retourneren. Zal wel even naar Maily zwaaien namens dts.
Kloptquote:Op maandag 1 december 2025 14:21 schreef Lovely het volgende:
De ikea in Groningen loop je de trap op en ga je meteen links af richting de kassa en de service afdeling
Wel een paar keer geweest. Ik ben daar ooit aangereden in die parkeergarage.quote:Op maandag 1 december 2025 14:21 schreef Lovely het volgende:
De ikea in Groningen loop je de trap op en ga je meteen links af richting de kassa en de service afdeling
quote:Op maandag 1 december 2025 14:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wel een paar keer geweest. Ik ben daar ooit aangereden in die parkeergarage.
Ojeequote:Op maandag 1 december 2025 14:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wel een paar keer geweest. Ik ben daar ooit aangereden in die parkeergarage.
Ach ja.quote:
Vorige maand nog. Mijn salaris naar toe gebrachtquote:Op maandag 1 december 2025 14:28 schreef hemarookworst het volgende:
Ben al eventjes niet in de grote blauwgele reus geweest
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-12-2025 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Klopt, kun je ondertussen lekker een softijsje halen als je te lang moet wachtenquote:Op maandag 1 december 2025 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
In Duiven is dat direct naast de kassa's links.
of een hotdogquote:Op maandag 1 december 2025 14:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klopt, kun je ondertussen lekker een softijsje halen als je te lang moet wachten
Haalde ik vaak bij voetbal. Broodje worst met zuurkoolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |