* gebrokenglas schiet overeind, rent naar Steven toe en pakt hem stevig bij de schouder beet, zodat Steven niet omvalt.quote:Op maandag 1 december 2025 13:37 schreef StevenHyde het volgende:
Ik val bijna om van de vermoeidheid
gelijk een trechter in zijn mond en een kan koffie in leeggietenquote:Op maandag 1 december 2025 13:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schiet overeind, rent naar Steven toe en pakt hem stevig bij de schouder beet, zodat Steven niet omvalt.
Klopt, intussen zet ik een enorme pot sterke koffie.quote:Op maandag 1 december 2025 13:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelijk een trechter in zijn mond en een kan koffie in leeggieten
Hoe kom je zo moe? Druk weekend gehad en amper geslapen?quote:Op maandag 1 december 2025 13:44 schreef StevenHyde het volgende:
Haha tnx! Ja ik sta voor alles open! (figuurlijk dan he)
Precies dat ja. Gisteren sinterklaas gevierd 150km hier vandaan. En gisteravond viel ik maar niet in slaap. Denk dat ik 2:30 mijn eerste stukkie slaap pakte.quote:Op maandag 1 december 2025 13:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe kom je zo moe? Druk weekend gehad en amper geslapen?
Ben je nu op je werk dan?quote:Op maandag 1 december 2025 13:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Precies dat ja. Gisteren sinterklaas gevierd 150km hier vandaan. En gisteravond viel ik maar niet in slaap. Denk dat ik 2:30 mijn eerste stukkie slaap pakte.
Komende nacht maar inhalen.
Nee lekker aan het thuiswerken. Dat scheelt wel een hoop dat ik niet ook nog eens 2x een uur in de auto moet. Jij op kantoor?quote:
Nee, ik ben thuis.quote:Op maandag 1 december 2025 13:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee lekker aan het thuiswerken. Dat scheelt wel een hoop dat ik niet ook nog eens 2x een uur in de auto moet. Jij op kantoor?
Owja, je werkte de dinsdag en donderdag zei je laatst als ik dat goed heb onthouden. Thuis wel beste koffie, dat scheelt.quote:
hebbie in z'n oor gescheten?quote:Op maandag 1 december 2025 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt waar in zijn ene oor zaten muizenkeutels en in de andere konijnenkeutels. Wilde weer voor geen meter luisteren
quote:Op maandag 1 december 2025 13:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hebbie in z'n oor gescheten?
je vindt mijn UI zo ergquote:Op maandag 1 december 2025 13:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
ananassiej![]()
je ui is een remember om nog weer ff opzoek te gaan naar een nieuwe ui
Had idd bijna mijn capuchon op gedaanquote:
Die is leukquote:
Ja. Over koffie gesproken...quote:Op maandag 1 december 2025 13:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Owja, je werkte de dinsdag en donderdag zei je laatst als ik dat goed heb onthouden. Thuis wel beste koffie, dat scheelt.
Shoequote:
quote:Op maandag 1 december 2025 13:44 schreef StevenHyde het volgende:
Haha tnx! Ja ik sta voor alles open! (figuurlijk dan he)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |