quote:Op maandag 1 december 2025 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is rose hiermee de eerste kpop artiest(e) in de lijst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit lijken mij zo'n beetje de kanshebbers. Dikgedrukt ben ik wel 100% zeker van.
PSY was natuurlijk de eerste.quote:Op maandag 1 december 2025 12:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is rose hiermee de eerste kpop artiest(e) in de lijst?
Ik zou er uit 2024 een flink aantal meer opschrijven, zoals een Bad Dreams, Texas Hold Em, iets van Di-Rect, en meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit lijken mij zo'n beetje de kanshebbers. Dikgedrukt ben ik wel 100% zeker van.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
Werd Intro door de NOS gebruikt in compilaties van schaatsuitzendingen dan?quote:Op maandag 1 december 2025 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kennen ze ook vooral in Nederland, want verder kijkt niemand schaatsen.
Oh zwemmende Teddy en Texas Hold-Em overheen geskipt, die gaan het zeker halen ja. Di-rect heeft het probleem dat die allemaal niet zo memorabel zijn, net als bij RondéWim.quote:Op maandag 1 december 2025 12:30 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Ik zou er uit 2024 een flink aantal meer opschrijven, zoals een Bad Dreams, Texas Hold Em, iets van Di-Rect, en meer
Intro is het "valse-start" muziekje in Thialf.quote:Op maandag 1 december 2025 12:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Werd Intro door de NOS gebruikt in compilaties van schaatsuitzendingen dan?
Jij kijkt niet vaak naar de 500 meter zo te zien. Bij andere afstanden hoor je hem niet zoveel.quote:Op maandag 1 december 2025 12:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Werd Intro door de NOS gebruikt in compilaties van schaatsuitzendingen dan?
Hold on is wel een fan favorite...quote:Op maandag 1 december 2025 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Di-rect heeft het probleem dat die allemaal niet zo memorabel zijn, net als bij RondéWim.
En dan buiten de keuzelijst nog:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit lijken mij zo'n beetje de kanshebbers. Dikgedrukt ben ik wel 100% zeker van.
Samuel Welten - Echte Liefde Is Te Koop
Claude - C'est Ma Vie
Sophie Straat - Vrijheid, Gelijkheid, Zusterschap
Als kanshebbers. Dat anti-AZC-lied zie ik geweigerd worden aan de poort (precies wat de makers ervan betogen)Het beste adres voor al uw primeurs!
Ik denk eigenlijk dat Chris Lipa en Dreamer (doordat Mama, en zo verder en de andere liedjes van Black Sabbath genegeerd zijn) ook dikdrukkers zijn. De rest is volgens mij precies zoals ik het zie.quote:Op maandag 1 december 2025 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik nog iets mis of ergens de fout in ga, zeg het vooral.
Lijkt me meer dan prima om gewoon een regel te maken waar AI muziek geweerd wordt.quote:Op maandag 1 december 2025 12:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En dan buiten de keuzelijst nog:
Claude - C'est Ma Vie
Als kanshebbers. Dat anti-AZC-lied zie ik geweigerd worden aan de poort (precies wat de makers ervan betogen)
bah. we gaan weer een hoop Nederlandstalige meuk erbij krijgen he?quote:Op maandag 1 december 2025 12:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En dan buiten de keuzelijst nog:
Claude - C'est Ma Vie
Als kanshebbers. Dat anti-AZC-lied zie ik geweigerd worden aan de poort (precies wat de makers ervan betogen)
Ja, het is inmiddels vrij overduidelijk dat ze haar vooralsnog bewust van de keuzelijst houden. Het is niet dat geen enkele van de Radio 2-dj's weet wie ze is, integendeel...quote:Op maandag 1 december 2025 11:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik weet dat ik voor eigen parochie praat, maar je kunt met goed fatsoen Eefje de Visser toch niet meer negeren op de keuzelijst als je ziet wat er wel allemaal bijkomt?
Dat gaat niet gebeuren en is ook een beetje een bullshit-regel. Ga je ook weer je boodschappenlijstjes op perkament schrijven dan?quote:Op maandag 1 december 2025 12:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
een regel te maken waar AI muziek geweerd wordt.
Ik heb FOK! nu pas gecheckt vandaag, de laatste week vh jaar zal dat wel anders zijnquote:Op maandag 1 december 2025 12:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
vind je het nu al snel gaan?![]()
Dan heb ik nl. nieuws....
quote:Op maandag 1 december 2025 12:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren en is ook een beetje een bullshit-regel. Ga je ook weer je boodschappenlijstjes op perkament schrijven dan?
Legende mag wel terugkomen in de lijst der lijstenquote:Op maandag 1 december 2025 11:23 schreef Tussle266 het volgende:
Gerad Cox teruggezet, schrijf maar op dan.
Tijd dat Pyramids er ook bij komt, na het grote succes in de MuMeLadder (finale dit jaarquote:Op maandag 1 december 2025 11:15 schreef Tussle266 het volgende:
Frank Ocean Pink + White, nooit gedraaid, toch toegevoegd. Lekker man.
It´s A Long Way staat wel vrij ver onderin en heeft de Metallica-bonus, voor mij hangt die er om.quote:Op maandag 1 december 2025 12:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou dus Touch Too Much ook niet uitsluiten, ik had It's a Long Way to the Top en Hells Bells ook nooit verwacht en ze zijn zo'n beetje even populair
Die belletjes hadden wel een bonusje vorig jaar.quote:Op maandag 1 december 2025 12:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou dus Touch Too Much ook niet uitsluiten, ik had It's a Long Way to the Top en Hells Bells ook nooit verwacht en ze zijn zo'n beetje even populair
Deze is al een paar weken bezig.quote:Op maandag 1 december 2025 12:42 schreef Gretzl het volgende:
Gaan we dit jaar meer of minder dan 10 openbare stemacties tegenkomen?![]()
Redactieblog #19 - Hoe we 'Wi-Fi 7' de Top 2000 in willen stemmen
Gelukkig zeggen een hoop gebruikers daar dat ze tegen het gebruik van AI in de muziek zijn en er daarom niet op willen stemmen.quote:Op maandag 1 december 2025 12:43 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Deze is al een paar weken bezig.
Ze kunnen er beter niet op stemmen omdat het een lied van niks is. Een goed lied met AI is nog steeds gewoon een goed lied. Alsof al die mensen ook hun laptop gaan wegflikkeren en weer pen en papier gaan gebruiken.quote:Op maandag 1 december 2025 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gelukkig zeggen een hoop gebruikers daar dat ze tegen het gebruik van AI in de muziek zijn en er daarom niet op willen stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |