abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219384438
De Nederlandse filosoof en parapsycholoog **Titus Rivas** doet al meer dan 30 jaar uiterst gedetailleerd en wetenschappelijk reincarnatieonderzoek. In tegenstelling tot de bekende kindercases van Ian Stevenson, werkt Rivas vooral met **volwassenen die tijdens regressietherapie historisch verifieerbare herinneringen tonen** — iets wat in Europa uniek is.

Zijn dossiers zijn indrukwekkend: mensen beschrijven straten, huizen, schepen, oorlogssituaties, brieven, talen en zelfs verloren muziekstukken die **later exact bleken te kloppen in archieven** in Schotland, Nederland, Frankrijk, India, Wenen of Londen. In sommige gevallen spraken cliënten vloeiend talen die ze nooit geleerd hadden (xenoglossie), of konden ze onuitgegeven gedichten en composities reproduceren die nadien in bibliotheken en muziekarchieven teruggevonden werden.

Uit 327 onderzochte regressies waren er **83 volledig historisch verifieerbaar** – een hoger percentage dan in Amerikaans onderzoek. Zijn werk wordt intussen gebruikt als methodisch voorbeeld in Duitsland, Frankrijk en België.

Rivas’ bevindingen wijzen op terugkerende patronen: trauma’s uit vorige levens die huidige angsten verklaren, uitzonderlijke talenten die ‘meekomen’, zielengroepen die elkaar opnieuw ontmoeten, en zelfs gevallen waarbij meerdere vorige levens tegelijk naar boven kwamen.

Artsen en neurologen zoals **Pim van Lommel** zien in deze cases sterke aanwijzingen dat **bewustzijn niet eindigt bij de dood**. Ook binnen quantum-bewustzijnsmodellen sluiten deze bevindingen verrassend goed aan.

Kort gezegd: Rivas toont dat **reïncarnatie niet zomaar een geloof is**, maar een verschijnsel dat — mits degelijk onderzocht — **concrete, controleerbare feiten oplevert**. Zijn werk vormt vandaag de basis van modern Europees reïncarnatieonderzoek.

Meer info, dieper onderzoek:

Bekijk deze YouTube-video
pi_219384442
Dit is niet mijn kopje thee
pi_219385085
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 08:01 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Dit is niet mijn kopje thee
Dan blijf je weg uit dit topic en reageer je überhaupt niet (tip voor de volgende keer).

Net als ik. Doei.
pi_219385153
Waarom de **fuck staan er** zoveel sterretjes lukraak **verspreid** door de OP?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_219385222
quote:
5s.gif Op maandag 1 december 2025 10:18 schreef vosss het volgende:
Waarom de **fuck staan er** zoveel sterretjes lukraak **verspreid** door de OP?
ChatGPT doet dit o.a.
pi_219385431
ja, ik heb chatgpt de video doen samenvatten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')