quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:22 schreef de_boswachter het volgende:
Het aldus Nederlandse media mega super talent Godts (de nieuwe Cruijff?) niet mee naar het WK met België ondanks dat ze 8 aanvallers en 3 middenvelders met aanvallende intenties hebben geselecteerd
Dreun voor Mika Godts: Ajax-uitblinker niet opgeroepen voor WK-selectie van Belgiëquote:Op woensdag 13 mei 2026 19:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat wordt vrijdag toch pas bekend?
Ja was woensdag al bekend. Helaas geloven jullie mainstreammedia eerder. Ben woest.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Dreun voor Mika Godts: Ajax-uitblinker niet opgeroepen voor WK-selectie van België
https://www.ad.nl/wk-voet(...)van-belgie~a555cbf3/
Done deal
De nieuwe Tom de Mul.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja was woensdag al bekend. Helaas geloven jullie mainstreammedia eerder. Ben woest.
De nieuwe Maradona. De nieuwe Cruijff. De nieuwe Pele. Superlatieven komt de Nederlandse media tekort voor dat Ajax hoerenjong. Maar op 21 jarige leeftijd niet bij de beste 8 aanvallers van België
quote:WK-selectie van België
quote:bondscoach Rudi García
quote:Leandro Trossard speelt de Champions League-finale met Arsenal en Jeremy Doku is de x-factor van Manchester City.
#nietmijnrodeduivels @Zipportalquote:Daarnaast kunnen ook Diego Moreira en Matias Fernandez-Pardo
Had meer moeten bidden tot Allah.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja was woensdag al bekend. Helaas geloven jullie mainstreammedia eerder. Ben woest.
De nieuwe Maradona. De nieuwe Cruijff. De nieuwe Pele. Superlatieven komt de Nederlandse media tekort voor dat Ajax hoerenjong. Maar op 21 jarige leeftijd niet bij de beste 8 aanvallers van België
is dat zoquote:Op zaterdag 16 mei 2026 08:48 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dan mogen er geen FC Utrecht supporters bij zijn.
volgens mijn mogen uitsupporters gewoon naar volendam komen, anders moet ajax maar andere locatie zoekenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 09:38 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat FC Utrecht supporters niet welkom zijn in Volendam.
Jullie niet door de onregeldheden in 2022.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 09:44 schreef Paul het volgende:
[..]
volgens mijn mogen uitsupporters gewoon naar volendam komen, anders moet ajax maar andere locatie zoeken
Vorige week waren Utrechtfans nog welkom in de Arena dus lijkt mij niet dat we niet naar volendam mogenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 09:51 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Jullie niet door de onregeldheden in 2022.
Stop maar weer met acteren dat je volledig simpel bent.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 09:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Vorige week waren Utrechtfans nog welkom in de Arena dus lijkt mij niet dat we niet naar volendam mogen
Ik heb gelijkquote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Stop maar weer met acteren dat je volledig simpel bent.
Je hebt altijd ajacieden die roepen "altijd met ons bezig, wat zijn we groot"quote:
Leedvermaak heet dat. PSV is al maanden kampioen, dan moet je wat..quote:Op zondag 17 mei 2026 16:57 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Je hebt altijd ajacieden die roepen "altijd met ons bezig, wat zijn we groot"
Als ik jou zie posten ben ik haast geneigd ze nog gelijk te geven ook.
Echt elke post die jij plaatst ben je met een andere club bezig. Snap ik ook wel, werkelijk niemand maakt zich druk om dat clubje uit Brabant.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Leedvermaak heet dat. PSV is al maanden kampioen, dan moet je wat..
PSV opereert op een veel hoger niveau itt de grote gehandicapte broers , zou dus een beetje misplaatst zijn als die met dat clubje uit Brabant bezig zouden zijn. Wij hebben wel recht van spreken, daarom lachen we jullie uitquote:Op zondag 17 mei 2026 17:10 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Echt elke post die jij plaatst ben je met een andere club bezig. Snap ik ook wel, werkelijk niemand maakt zich druk om dat clubje uit Brabant.
Beetje schoppen tegen de benen van de grotere broers.
Anders dit seizoen ook Europees ver gekomen zeg. vEeL hOgEr NiVeAuquote:Op zondag 17 mei 2026 17:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV opereert op een veel hoger niveau itt de grote gehandicapte broers , zou dus een beetje misplaatst zijn als die met dat clubje uit Brabant bezig zouden zijn. Wij hebben wel recht van spreken, daarom lachen we jullie uit
Jij bent echt de aller- állerlaatste die iets mag zeggen over met andere clubs bezig zijn.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:57 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Je hebt altijd ajacieden die roepen "altijd met ons bezig, wat zijn we groot"
Als ik jou zie posten ben ik haast geneigd ze nog gelijk te geven ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |