Lekker op de toekomst spelen met alle vrienden van Johnny Heitinga.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Schijnt dat deze topclub met huurhuis niet eens in het eigen stadion de playoffs kan spelen voor Europees voetbal vanwege geplande concerten, mocht dat nodig zijn.
Wat een amateuristisch zooitje.
Was vorig jaar toch ook al met een ander concert (Toppers?)? Toen hadden ze het geluk dat ze nog tweede werden (lol).quote:
In elk geval nog 1x per jaar toppers te zien in de Arena dan.quote:Op woensdag 11 maart 2026 07:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was vorig jaar toch ook al met een ander concert (Toppers?)? Toen hadden ze het geluk dat ze nog tweede werden (lol).
Ja.quote:Op woensdag 11 maart 2026 07:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was vorig jaar toch ook al met een ander concert (Toppers?)? Toen hadden ze het geluk dat ze nog tweede werden (lol).
Hahahahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 11 maart 2026 08:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In elk geval nog 1x per jaar toppers te zien in de Arena dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
🤣quote:Op woensdag 11 maart 2026 08:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
xDquote:Op woensdag 11 maart 2026 08:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
https://www.haarlemsdagbl(...)ofpot/144582645.htmlquote:Ajax stopte omvangrijk datalek uit 2017 in de doofpot
Ajax had in 2017 al te maken met een datalek, dat destijds werd ontdekt door een ethisch hacker, meldt BNR.
Dit lek wist de voetbalclub onder de pet te houden via een geheimhoudingsovereenkomst met de hacker, die BNR heeft ingezien. Naast de handtekening van de hacker staat ook de handtekening van toenmalig Ajax-directeur Edwin van der Sar onder de overeenkomst.
De betreffende ethisch hacker, Abdoul Rasnab, ontdekte deze maand opnieuw een datalek bij Ajax, dat hij meldde aan RTL Nieuws. Ajax heeft inmiddels aangifte gedaan tegen Rasnab. Dat bevestigt de hacker desgevraagd aan BNR.
Rasnab ontdekte dus al in 2017 een omvangrijk datalek bij Ajax, toen de club nog samenwerkte met ticketbedrijf Eventim. Destijds verschafte hij zich toegang tot het ticketsysteem van de voetbalclub. Rasnab kon zo klant- en personeelsgegevens inzien van clubprominenten als Sjaak Swart. Naar eigen zeggen werd hij door Ajax onder druk gezet om hierover een geheimhoudingsovereenkomst te ondertekenen. Onder dat contract staat ook de handtekening van toenmalig Ajax-directeur Edwin van der Sar.
Ach, Ajaxquote:Op donderdag 26 maart 2026 16:09 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
https://www.haarlemsdagbl(...)ofpot/144582645.html
Oke?quote:
quote:
Dan weet je dat de hoop is opgegeven dat er op de lange termijn nog iets te vieren gaat wordenquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:29 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ik dacht eigenlijk eerst dat dit een 1 april grap was
Channant
Brabanders zogenaamd gemoedelijk maar je tegenstander feliciteren met een kampioenschap begrijpen ze niet?quote:
quote:Ajax hoeft Dennis Bergkamp nooit meer te bellen: ‘Ben er op heel vervelende manier weggegaan’
Dennis Bergkamp (56) keert nooit meer terug bij Ajax. „Ik ben er op een heel vervelende manier weggegaan”, zegt de 79-voudig Oranje-international. „Dan is het klaar ook.”
In de podcast ‘Rondje Rob’, waarin hij wordt geïnterviewd door zijn vriend en zaakwaarnemer Rob Jansen, treedt Bergkamp eindelijk weer eens naar buiten. De oud-aanvaller gaat uitgebreid in op zijn loopbaan en blikt terug op zijn tijd bij Ajax, waar hij na de Cruijff-revolutie deel uitmaakte van het technisch hart.
„Ik heb een leuke periode gehad bij Ajax waarvan ik denk: ‘Nou, prima.’ De vraag is mij gesteld om te helpen. Dat heb ik gedaan”, aldus Bergkamp, die in 2017 moest vertrekken bij Ajax.
Voor Bergkamp is er geen weg terug meer. De oud-speler van Ajax, Inter en Arsenal vindt dat er weinig waardering is voor wat er na de Cruijff-revoltie is bewerkstelligd in Amsterdam. ,,Met alle respect, er wordt meer lacherig gedaan over de revolutie dan dat mensen echt naar de feiten kijken en zeggen ’wacht effe, er is eigenlijk wel wat goed gegaan.”
„Ik denk dat wij dingen hebben veranderd waar anderen uiteindelijk profijt van hebben gehad. We begonnen met een club die misschien geen schulden had, maar er was geen geld. Tijdens de revolutie, met de verkoop van talenten en het winnen van wedstrijden, is er heel veel geld binnengekomen.”
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |