Ons aller nec prachtige sfeer acties dit weekend maar in Amsterdam komen ze met bazooka’s pijlen het veld op schietenquote:Op zondag 30 november 2025 22:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat noemen ze grootstedelijke problematiek veelal onbekend in de provincie.
Van wat dat de f-side uit debielen bestaat zoals elke harde kern van elke club?quote:
Zeikjoodquote:Op zondag 30 november 2025 22:06 schreef Wotte het volgende:
Maar iedereen die nu om harde maatregelen schreeuwt idealiter in de vorm van puntenaftrek. Kan ook niet anders concluderen dat het tijd wordt om antisemitisme in voetbalstadions op dezelfde voet te bestraffen. Je kan controleren op vuurwerk en netten ophangen tegen voorwerpen. Maar woorden kunnen veel meer stukmaken.
Het is te danken aan user @Caland dat ik überhaupt weet dat Nijmegen bestaat.quote:Op zondag 30 november 2025 22:14 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ons aller nec prachtige sfeer acties dit weekend maar in Amsterdam komen ze met bazooka’s pijlen het veld op schieten
Ik heb ook geen medelijden met f-side.quote:Op zondag 30 november 2025 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Gezien dit alweer de zoveelste keer is in korte tijd dat er in de arena een wedstrijd gestaakt of stilgelegd wordt kan je daar niet echt medelijden mee hebben.
Stuk vervelender voor de bezoekers
Plus de kleinzoon van Frits Barend!!quote:Op zondag 30 november 2025 22:18 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Ik heb ook geen medelijden met f-side.
Wel met die andere 54.000 waar ook families met kinderen zitten die erna uit kijken en dan komen die echte supporters van de f-side de boel verstieren.
Wellicht vereerd.quote:Op zondag 30 november 2025 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat @:fetx dezelfde grap maakt als jij is voor hem al genoeg straf gok ik
Dit gaat zelfs mij te ver.quote:Op zondag 30 november 2025 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Plus de kleinzoon van Frits Barend!!
Verdient 1 ton per maandquote:Op zondag 30 november 2025 22:23 schreef Wotte het volgende:
Had overigens niet verwacht dat vriend van de show @:HMFuckyouall voor Rotterdamse begrippen poep chique woont
Deze hoeveelheden heb je niet vlak voor de wedstrijd meegenomen. Dit lag gewoon in een hok in Arena. Dat weet iedereen. Ajax laat het gewoon toe.quote:Op zondag 30 november 2025 22:26 schreef Tjacka het volgende:
Het is niet zo heel raar overigens dat vuurwerkhonden niet af gaan als er een groep van 50 man via de nooduitgang naar binnen gaat (lol)
https://www.reddit.com/r/Eredivisie/s/qBoWHptUvvquote:Op zondag 30 november 2025 22:26 schreef Tjacka het volgende:
Het is niet zo heel raar overigens dat vuurwerkhonden niet af gaan als er een groep van 50 man via de nooduitgang naar binnen gaat (lol)
Lijkt me eerder angst. Geef ze eens ongelijk voordat je het weet staan ze met de fakkels in je tuin als je voorstander bent van een nieuw stadion.quote:Op zondag 30 november 2025 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Deze hoeveelheden heb je niet vlak voor de wedstrijd meegenomen. Dit lag gewoon in een hok in Arena. Dat weet iedereen. Ajax laat het gewoon toe.
Ja en shells zijn geen sierpotten Hansquote:Op zondag 30 november 2025 21:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dit zijn shells die geven een siervuurwerk effect. Die schiet je gewoonlijk uit een stevige buis de lucht in (niet op je schouder).
Klaasgod is een gewaardeerde gebruiker, maar ik ben niet Klaasquote:Op zondag 30 november 2025 21:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is wel what the fuck waard.
Net als je postgedrag van het laatste half uur. Klaas.
Gtfo.
Uiteraard. Dit moet gewoon veel breder aangepakt worden. De clubs kunnen het niet alleen.quote:Op zondag 30 november 2025 22:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lijkt me eerder angst. Geef ze eens ongelijk voordat je het weet staan ze met de fakkels in je tuin als je voorstander bent van een nieuw stadion.
Shells moet je ook niet ondersteboven afsteken trouwens.quote:Op zondag 30 november 2025 22:29 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ja en shells zijn geen sierpotten Hans
quote:Op zondag 30 november 2025 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Deze hoeveelheden heb je niet vlak voor de wedstrijd meegenomen. Dit lag gewoon in een hok in Arena. Dat weet iedereen. Ajax laat het gewoon toe.
Ja dit heb ik gezien lol. Frozen lult onzin en dan ook nog ik leef mijn eigen leven draaien voor Thijmen. Tja. Dat Ajax hier fout zit is lastig te ontkennenquote:Op zondag 30 november 2025 22:28 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/Eredivisie/s/qBoWHptUvv
Ja puntenmindering is het enige wapen dat werkt. Maar zeker voor antisemitische spreekkoren. Wie niet springt is een jood is niet meer van deze tijd.quote:Op zondag 30 november 2025 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uiteraard. Dit moet gewoon veel breder aangepakt worden. De clubs kunnen het niet alleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |