Wanneer is de laatste keer dat zoiets wel gebeurd was?quote:Op zondag 30 november 2025 21:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet zo snel. Dit gaat vast nog wel op een ander moment worden gespeeld.
Hard. Fel. En treffend.quote:
Kroes en Geelen zijn maar passanten.quote:Op zondag 30 november 2025 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een levenslang stadionverbod voor alle debielen in die vak zou uiteraard terecht zijn maar we weten dat er dan een groep morgen in voortuin staan bij Kroes en Geelen.
Duitsland is een gemoedelijk land.quote:Op zondag 30 november 2025 21:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe gaat dit tegenwoordig in b.v. Engeland of Duitsland eigenlijk. Hebben ze daar ook om de haverklap dit soort shit of valt dat mee.
Klopt maar ze zijn wel verantwoordelijk.quote:Op zondag 30 november 2025 21:06 schreef GwaiLow het volgende:
Tja, de harde kern heeft de macht. Kan Ajax verder ook niets aan doen.
Club kan er prima iets aan doen. Bijvoorbeeld al deze gasten weren.quote:Op zondag 30 november 2025 20:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De club kan er niets aan doennou dat zie ik anders.
Onderschat ADO niet.quote:Op zondag 30 november 2025 20:55 schreef H.FR het volgende:
Toch wel de domste toeschouwers van Nederland dit.
Voor mijn gevoel ging het de afgelopen 1 a 2 jaar juist beter in Nederland. De incidenten gaan gestaag omlaag, weinig stakingen wegens supportersgedrag. Dit is wel weer jammer.quote:Op zondag 30 november 2025 21:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe gaat dit tegenwoordig in b.v. Engeland of Duitsland eigenlijk. Hebben ze daar ook om de haverklap dit soort shit of valt dat mee.
Zou je verwachten dat deze mensen ook tegen AZC's zijn?quote:Op zondag 30 november 2025 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een levenslang stadionverbod voor alle debielen in die vak zou uiteraard terecht zijn maar we weten dat er dan een groep morgen in voortuin staan bij Kroes en Geelen.
ja dat zeg ik toch dat Bas daar de mist in gaatquote:Op zondag 30 november 2025 21:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Club kan er prima iets aan doen. Bijvoorbeeld al deze gasten weren.
Zo triest is de samenleving wel geworden idd.quote:Op zondag 30 november 2025 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tuurlijk kunnen ze er wat aan doen. Willen, dat is wat anders.quote:Op zondag 30 november 2025 21:06 schreef GwaiLow het volgende:
Tja, de harde kern heeft de macht. Kan Ajax verder ook niets aan doen.
Ik heb dan niet goed gelezenquote:Op zondag 30 november 2025 21:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
ja dat zeg ik toch dat Bas daar de mist in gaat
quote:Op zondag 30 november 2025 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Die ga je zo niet zien in het donker.
Dan moeten ze zo'n beetje wel boven Ajax staan inmiddels.quote:Op zondag 30 november 2025 21:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Excelsior in een week tijd 6 punten ingelopen op Ajax.
Nouja het is weer hetzelfde kleine groepje tyfus debielen die het verpesten voor de rest.quote:
Tja, het kan wellicht. Maar dan zijn bepaalde mensen hun leven niet meer veilig..quote:Op zondag 30 november 2025 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen ze er wat aan doen. Willen, dat is wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |