Kijk eens hoeveel Nederlanders hun handen niet wassen na toiletbezoek.quote:Op zondag 30 november 2025 20:22 schreef Mikeytt het volgende:
1 op de 4 mensen een goorlap verbaasde me enorm.
Als je toch al elektrisch poetst, waarom dan nog analoog?quote:Op zondag 30 november 2025 20:23 schreef vosss het volgende:
Minimaal 2x, soms 3x
Meestal analoog. Soms elektrisch.
Nu gaan mensen vast wel eerlijk reageren ja.quote:Op zondag 30 november 2025 20:25 schreef ZarB het volgende:
Met zo'n totaal oordeelsvrije OP wordt dit vast een interessante uitslag.
Goed punt, aangepast!quote:Op zondag 30 november 2025 20:25 schreef ZarB het volgende:
Met zo'n totaal oordeelsvrije OP wordt dit vast een interessante uitslag.
Omdat ik meestal tegelijk met mn vrouw naar bed ga en dan heeft zij al de elektrische en ik ga geen 2 minuten op een koude badkamer staan wachten.quote:Op zondag 30 november 2025 20:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als je toch al elektrisch poetst, waarom dan nog analoog?
Koop er nog 1quote:Op zondag 30 november 2025 20:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat ik meestal tegelijk met mn vrouw naar bed ga en dan heeft zij al de elektrische en ik ga geen 2 minuten op een koude badkamer staan wachten.
Of hoeveel Nederlanders gore dieren opvreten, zoals garnalen oidquote:Op zondag 30 november 2025 20:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Kijk eens hoeveel Nederlanders hun handen niet wassen na toiletbezoek.
Ik geef vreemden ook geen hand meer. 1 van de dingen die corona goed heeft gedaan.quote:Op zondag 30 november 2025 20:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Kijk eens hoeveel Nederlanders hun handen niet wassen na toiletbezoek.
Je kan even met de tandenborstel een paar keer tikken tegen je achterste kiezen en achterin je tong zonder hem aan te zetten. Dan wen je eraanquote:Op zondag 30 november 2025 20:35 schreef Donna het volgende:
Vintage poetsen 2 of 3x per dag.
Elektrisch poetsen is gegarandeerd overgeven.
Dat helpt niet tegen de trilling in m'n neus die ik er van krijg waar ik niet tegen kan.quote:Op zondag 30 november 2025 20:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je kan even met de tandenborstel een paar keer tikken tegen je achterste kiezen en achterin je tong zonder hem aan te zetten. Dan wen je eraan
Glaasje wijn erbijquote:
Je handen niet wassen is niet prima.quote:Op zondag 30 november 2025 20:32 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Of hoeveel Nederlanders gore dieren opvreten, zoals garnalen oid![]()
![]()
Dat je je handen niet wast prima, maar dat je gore dingen in je mond stopt dat is echt het goorste wat er is![]()
Hoe kun je nou sochtends je mond niet poetsen. Dat is het 1e wat ik doe als ik uit bed kom. Die ochtend mondgeur is niet voor de weak.quote:Op maandag 1 december 2025 07:09 schreef Discombobulate het volgende:
In ieder geval één keer per dag >2 min elektrisch + stoken en waterflosser. 's Ochtends heb ik er soms echt geen zin in, maar tandarts zegt dat snel snel beter is dan helemaal niet, en dat is ook zo.
Als ik zaterdagavond naar vrienden ben en ik kom 4-5 u pas thuis dan doe ik het ook wel eens niet.
Dus ja, 3x per week 2x per dag en 4x per week één keer zoiets.
Dit is die gast die niet zweet en dus ook zijn dekbedovertrek niet hoeft te wassen.quote:Op maandag 1 december 2025 10:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hoe kun je nou sochtends je mond niet poetsen. Dat is het 1e wat ik doe als ik uit bed kom. Die ochtend mondgeur is niet voor de weak.
Bacteriën in je mond zijn ‘s nachts ook actief.quote:Op maandag 1 december 2025 15:31 schreef spierbal het volgende:
2x ochtend en avond.
Ik ontbijt niet dus die ochtend voelt wel nutteloos.
Ik heb daar echt nooit last van. Prima microbioom in m'n mond.quote:Op maandag 1 december 2025 10:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hoe kun je nou sochtends je mond niet poetsen. Dat is het 1e wat ik doe als ik uit bed kom. Die ochtend mondgeur is niet voor de weak.
Misschien moet je iets meer naar je eigen gezondheid kijken en wat gezonder gaan leven. Iemand die elke ochtend uit z'n bek meurt of veel stinkt 's nachts door zweet heeft een slechte gezondheid.quote:Op maandag 1 december 2025 10:51 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dit is die gast die niet zweet en dus ook zijn dekbedovertrek niet hoeft te wassen.
Haha basic hygiene, oefen ermee.quote:Op maandag 1 december 2025 18:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Misschien moet je iets meer naar je eigen gezondheid kijken en wat gezonder gaan leven. Iemand die elke ochtend uit z'n bek meurt of veel stinkt 's nachts door zweet heeft een slechte gezondheid.
Nee, dat is vanzelfsprekend natuurlijk, dat is het punt helemaal niet.quote:Op maandag 1 december 2025 18:35 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Haha basic hygiene, oefen ermee.
Jij schrijft die zaken toe aan ongezond leven zonder al te veel kennis van zaken.quote:Op maandag 1 december 2025 18:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Misschien moet je iets meer naar je eigen gezondheid kijken en wat gezonder gaan leven. Iemand die elke ochtend uit z'n bek meurt of veel stinkt 's nachts door zweet heeft een slechte gezondheid.
M’n pa had ook geen gaatjes, maar toch moesten alle tanden eruit. Alles onder het tandvlees was namelijk verrot.quote:Op woensdag 3 december 2025 03:16 schreef -Deluzion- het volgende:
1 x per dag, nooit gaatjes gehad.
Flossen, nooit.
Ik heb weinig eigenwaarde, dus ik doe alleen wat noodzakelijk is. Ik heb een supersterk lichaam, maar een zwakke geest.
Ik stink nooit uit m’n mond, net nog met mijn mond in m’n hand geblazen en ik ruik niks.
Over een paar jaar ben ik 50, en ik verwacht dat ik dan nog steeds al mijn tanden en kiezen heb, verder heb ik zelden ontstoken tandvlees. Ik heb daar gewoon geen aanleg voor. Ik ben nu pakweg 25 - 30 jaar kluizenaar en ik vermoed dat mijn lichaam een super weerstand heeft opgebouwd. Ik voel mij vaak schuldig dat ik zoveel roofbouw pleeg op mijn arme lichaam, maar daardoor is mijn lichaam juist sterker geworden omdat ik mij constant in de survival modus bevind.quote:Op woensdag 3 december 2025 03:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
M’n pa had ook geen gaatjes, maar toch moesten alle tanden eruit. Alles onder het tandvlees was namelijk verrot.
Mensen die uit hun stinken ruiken dat zelf inderdaad niet.
Zo werk dat dus niet.quote:Op woensdag 3 december 2025 03:44 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Over een paar jaar ben ik 50, en ik verwacht dat ik dan nog steeds al mijn tanden en kiezen heb, verder heb ik zelden ontstoken tandvlees. Ik heb daar gewoon geen aanleg voor. Ik ben nu pakweg 25 - 30 jaar kluizenaar en ik vermoed dat mijn lichaam een super weerstand heeft opgebouwd. Ik voel mij vaak schuldig dat ik zoveel roofbouw pleeg op mijn arme lichaam, maar daardoor is mijn lichaam juist sterker geworden omdat ik mij constant in de survival modus bevind.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |