Waar gaat het over?quote:Op zondag 30 november 2025 20:22 schreef kree het volgende:
omg kan hier pissen over worden. (niet doen kreeeeee). oke. slappe vertoning politie dit. ga je ze met rolstoelen afvoeren Eno. fucking hel. wat voor boetes krijgen hun eigenlijk? of krijgen ze die wel?
Hey Doc.quote:
de asvalt klevers. oftewel X rebellion. allemaal zouden ze keihard aangepakt moeten worden wmb als ze NL economie in gevaar brengen.quote:
We gaan toch wel naar de klote met deze klimaatverandering.quote:Op zondag 30 november 2025 20:24 schreef kree het volgende:
[..]
de aalvat klevers. oftewel X rebellion. allemaal zouden ze keihard aangepakt moeten worden wmb als ze NL economie in gevaar brengen.
wat is er mis met op het maaiveld staan? ik heb paar keer in de file gestaan door die gasten. terwijl ik omweg ben om te zorgen dat diezelfde nog mss wel drinkwater uit de kraan krijgen????? en zo is het net zo goed voor heel veel anderen.
optyfen ermee. 3000 bar erop als ze weer op de snelweg zitten.
Ik zag net een filmpje van iemand die met izjn vrouw die aan het bevallen was naar een ziekenhuis reed, maar ze werden tegen gehouden door deze eikels.quote:Op zondag 30 november 2025 20:24 schreef kree het volgende:
[..]
de asvalt klevers. oftewel X rebellion. allemaal zouden ze keihard aangepakt moeten worden wmb als ze NL economie in gevaar brengen.
wat is er mis met op het maaiveld staan? ik heb paar keer in de file gestaan door die gasten. terwijl ik omweg ben om te zorgen dat diezelfde nog mss wel drinkwater uit de kraan krijgen????? en zo is het net zo goed voor heel veel anderen.
Eens hoor, wist je dat die gasten gesponsord worden door de postcodeloterij? Zo idioot is hetquote:Op zondag 30 november 2025 20:24 schreef kree het volgende:
[..]
de asvalt klevers. oftewel X rebellion. allemaal zouden ze keihard aangepakt moeten worden wmb als ze NL economie in gevaar brengen.
Is toch erg.quote:Op zondag 30 november 2025 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag net een filmpje van iemand die met izjn vrouw die aan het bevallen was naar een ziekenhuis reed, maar ze werden tegen gehouden door deze eikels.
Na een hoop getrek en gesleur duwde zijn voorbumper hen onzacht uit de weg.
ja. alleen echt constructief helpen die gasten nou ook niet echt mee he?quote:Op zondag 30 november 2025 20:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
We gaan toch wel naar de klote met deze klimaatverandering.
Niks doen helpt ook geen hol.quote:Op zondag 30 november 2025 20:27 schreef kree het volgende:
[..]
ja. alleen echt constructief helpen die gasten nou ook niet echt mee he?
Het helpt helemaal niet wat ze doenquote:Op zondag 30 november 2025 20:27 schreef kree het volgende:
[..]
ja. alleen echt constructief helpen die gasten nou ook niet echt mee he?
En volgende week gaan ze met het vliegtuig op vakantiequote:Op zondag 30 november 2025 20:29 schreef kree het volgende:
lol plak je je aan een snelweg vast. echt helpt ook.
LOL alleen alle moeite die daarvoor gedaan gaat worden en verkeer, dat maakt hun hele protest alweer zinloos en niet CO2 rendabel bij lange na niet trouwens. maargoed daar denken ze ook niet aan.
Slaap lekker Mutskequote:
Heel de wereld lacht zich rot om hoe Europa zichzelf kapot maakt met die klimaat onzinquote:Op zondag 30 november 2025 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het helpt helemaal niet wat ze doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |