Wordt al eerder naar binnen gesmokkeld..quote:Op zondag 30 november 2025 20:56 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Damn hee, dat is gigantisch![]()
Hoe krijgen ze het naar binnen...
Dat moet ook gebeuren hè.quote:
Dieptepunt weerquote:Op zondag 30 november 2025 20:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wordt al eerder naar binnen gesmokkeld..
Let it goooooquote:Op zondag 30 november 2025 20:59 schreef kree het volgende:
zo niet eerlijk sommige dingen, maarja oke. laaaaaat gaan kan er niks aan doen.
waarheid dit en hoop doe dat nu wel na alle drama die er was mssquote:
Johquote:Op zondag 30 november 2025 21:03 schreef kree het volgende:
naja oke damn. zit wel te zeiken deze hele dag.
Niet normaal dat het überhaupt kan.quote:Op zondag 30 november 2025 21:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is ook niet een klein beetje vuurwerk
Waren er maar meer die hun gemopper hiermee kunnen eindigenquote:
En met zo'n grote groep georganiseerd. Lekker slim om vuurwerk af te steken als je zo ingepakt zit met elkaar.quote:Op zondag 30 november 2025 21:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Niet normaal dat het überhaupt kan.
Vooral sneu voor de kids die een avondje voetbal wilde kijkenquote:Op zondag 30 november 2025 21:12 schreef StevenHyde het volgende:
Je zou maar uitfan zijn ook. Triest triest triest
Ja ook idd. Hoop dat iedereen veilig thuis komtquote:Op zondag 30 november 2025 21:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vooral sneu voor de kids die een avondje voetbal wilde kijken
Alsof de gemiddelde harde kern hierover nadenktquote:Op zondag 30 november 2025 21:14 schreef devzero het volgende:
[..]
En met zo'n grote groep georganiseerd. Lekker slim om vuurwerk af te steken als je zo ingepakt zit met elkaar.
Hoop het ookquote:Op zondag 30 november 2025 21:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja ook idd. Hoop dat iedereen veilig thuis komt
Ze moeten dat tuig aanpakken, maar daar zijn ze te bang voor.quote:Op zondag 30 november 2025 21:14 schreef devzero het volgende:
[..]
En met zo'n grote groep georganiseerd. Lekker slim om vuurwerk af te steken als je zo ingepakt zit met elkaar.
beetje zelfde als wat ik eerder zei? wapenstokken erbij en hard slaan. in Spanje doen ze het ook zo. daar kijken ze wel uit voor politie.quote:Op zondag 30 november 2025 21:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ze moeten dat tuig aanpakken, maar daar zijn ze te bang voor.
Die hooligans zijn de baas.
Dit speelt al vanaf de jaren 80.quote:Op zondag 30 november 2025 21:17 schreef kree het volgende:
[..]
beetje zelfde als wat ik eerder zei? wapenstokken erbij en hard slaan. in Spanje doen ze het ook zo. daar kijken ze wel uit voor politie.
Ik zou mijn kind niet eens meer meenemenquote:Op zondag 30 november 2025 21:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vooral sneu voor de kids die een avondje voetbal wilde kijken
Over het algemeen gebeurd die niet zo extreem..quote:Op zondag 30 november 2025 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou mijn kind niet eens meer meenemen
omdat een agent in NL nu he, moet hele discussie aangaan met een klojo die natuurlijk dat wel weet van zijn vriendjes. je kunt me niks maken broer. fuck you je mag niks zeggen. neem wel advocaat.quote:Op zondag 30 november 2025 21:19 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dit speelt al vanaf de jaren 80.
Gebeurt toch nooit wat.
Veel woorden, maar geen daden.
Met de stok eroverquote:Op zondag 30 november 2025 21:17 schreef kree het volgende:
[..]
beetje zelfde als wat ik eerder zei? wapenstokken erbij en hard slaan. in Spanje doen ze het ook zo. daar kijken ze wel uit voor politie.
Hit me, hit me...quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-11-2025 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Wat een baas is het ookquote:Op zondag 30 november 2025 21:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:mooietop6 je hebt tot nu toe de meeste respect vergaart deze oorlog
Je weet het nooit er gebeurd zoveel steedsquote:Op zondag 30 november 2025 21:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Over het algemeen gebeurd die niet zo extreem..
ik wed dat jouw postcode begint met een 3quote:Op zondag 30 november 2025 21:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar dit event
Bekijk deze YouTube-video
Ken is de eigenaar van mijn faction
Volgens mij begint heel Florida met een 3quote:Op zondag 30 november 2025 21:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wed dat jouw postcode begint met een 3
mijne begint met een 2. LOLquote:Op zondag 30 november 2025 21:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens mij begint heel Florida met een 3
ja daaromquote:Op zondag 30 november 2025 21:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens mij begint heel Florida met een 3
taakstraf?quote:Op zondag 30 november 2025 20:57 schreef kree het volgende:
ik moest taakstraf doen he 90 uur. en dat is al vrij veel. oke.
en kan niet in details gaan want mss is dat niet zo eerlijk. maarre oke met messentrekkers en stekers zelfde straf of minder als wat ik kreeg.
Leeuwardenquote:
Zeg maar niks meerquote:
Randdebielen zijn het.quote:
Moet je de reacties eens lezenquote:
jaaaa maar had ik al uitgebreid wat verteld. `lol staat in topics, je moet allen wel ff jaren terug.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |