Hey dat is met mijn oog ook en daar geloof ik ook nog steeds in dat daar ook een wonder gaat plaatshebben.quote:
nja in de melding staat dat ik meer dan 1 stream kijkquote:Op zondag 30 november 2025 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
er staat idd apparaten en niet dat dezelfde browser niet zou kunnen maar ik kan me voorstellen dat hij daar op kapt
Volgens Vowles viel dat wel mee, maar je moet vooral een beetje geluk met de timing om je heen hebbenquote:Op zondag 30 november 2025 19:30 schreef Peterselieman het volgende:
Williams had echt het voordeel dat ze aan het eind van de pitsstraat stonden. Daardoor geen last van de andere coureurs bij de stop
Een 7de keer kan er ook bij.quote:Op zondag 30 november 2025 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
6 keer heeft Norris dit seizoen geen podium gereden.
Ik hoop het voor jequote:Op zondag 30 november 2025 19:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey dat is met mijn oog ook en daar geloof ik ook nog steeds in dat daar ook een wonder gaat plaatshebben.![]()
Die gaat snoeihard choken.quote:Op zondag 30 november 2025 19:12 schreef DKUp het volgende:
Benieuwd hoe Norris volgende week gaat kwalificeren.
Laten we daar straks 7 van maken.quote:Op zondag 30 november 2025 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
6 keer heeft Norris dit seizoen geen podium gereden.
Mwah, je moet er idd wel zijn, maar Antonelli moest even een paar seconden wachten en dat gaf Sainz het voordeelquote:Op zondag 30 november 2025 19:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Volgens Vowles viel dat wel mee, maar je moet vooral een beetje geluk met de timing om je heen hebben
Antonelli ging ook wel lekker, Russel paar seconden later had pech.
Ooit gehoord van nervositeit bij een jongetje van 18 die net een misschien wel beslissend foutje heeft gemaakt in de titelstrijd?quote:Op zondag 30 november 2025 19:27 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ik vond Antonelli verdacht lachen over zijn foutje….
Kortom, ik ben er nog niet over uit.
Pech, en ook onkunde. Maar in elk geval niet zelf moedwillig je punten door de plee spoelen omdat je de frustraties niet de baas bent.quote:Op zondag 30 november 2025 19:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Piastri die hem in Baku in de muur parkeert in zowel de race als de kwalificatie is pech? Norris die tegen Piastri aan rijdt in Montréal is pech? Oké..
water.onder.de.brugquote:Op zondag 30 november 2025 19:34 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Pech, en ook onkunde. Maar in elk geval niet zelf moedwillig je punten door de plee spoelen omdat je de frustraties niet de baas bent.
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.quote:Op zondag 30 november 2025 19:33 schreef Peterselieman het volgende:
Bearman moet overleggen over het antwoord dat hij moet geven
De actie van Norris in Canada was behoorlijk gebaseerd op frustratie hoor.quote:Op zondag 30 november 2025 19:34 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Pech, en ook onkunde. Maar in elk geval niet zelf moedwillig je punten door de plee spoelen omdat je de frustraties niet de baas bent.
Kan je niet alles weggooien? En dan opnieuw aanmelden.quote:Op zondag 30 november 2025 19:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik via de PC kijk en die staat er niet bij
En dat ging altijd goed
[ afbeelding ]
quote:
Kimi is best close met Vertappen en Max heeft hem na Oostenrijk in bescherming genomen. Kan me niet voorstellen dat die jongen dit express doet. Meerdere coureurs verloren de controle omdat ze op de max reden.quote:Op zondag 30 november 2025 19:27 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ik vond Antonelli verdacht lachen over zijn foutje….
Kortom, ik ben er nog niet over uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |