Je moet iets met dat karton van al die pakketjes die je besteld.quote:Op zondag 30 november 2025 17:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zit je dan als volwassen man met een kartonnen bordje dat je meegenomen hebt van thuis.
Ja beetje wel iddquote:Op zondag 30 november 2025 17:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hannah ligt helaas een beetje aan de ketting door die 25 laps cap.
Verstappen komt na zijn pitstop niet in het verkeer want vrijwel het gehele veld zal direct achter hem in dezelfde ronde een pitstop moeten maken.quote:Op zondag 30 november 2025 17:32 schreef vul_maar_in het volgende:
ik zeg dat RB een rondje of 2 eerder gaat pitten om de drukte te vermijden max naar softs.
Race control heeft geen zin om straffen uit te delen.quote:Op zondag 30 november 2025 17:34 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 23 (ALB) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - YELLOW FLAG INFRINGEMENT
Race Control
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 5 (BOR) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - YELLOW FLAG INFRINGEMENT
Race Control
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 18 (STR) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - YELLOW FLAG INFRINGEMENT
quote:Op zondag 30 november 2025 17:35 schreef Donna het volgende:
[..]
In theorie. In theorie. Ik heb der stress van.
Hier ook stressquote:Op zondag 30 november 2025 17:35 schreef Donna het volgende:
[..]
In theorie. In theorie. Ik heb der stress van.
Dat gaat heeeel close worden.quote:Op zondag 30 november 2025 17:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik hoop dat ze zo achter Alonso uit komen
Het gat naar plek 4 loopt wel rap op.quote:Op zondag 30 november 2025 17:35 schreef Nattekat het volgende:
Ok, als dit verder een optocht blijft, gaat McLaren niet op het podium staan.
McL gokken op het feit dat zij kunnen weg rijden nu en dan zelf de keuze hebben wanneer ze de twee pits doen.. Terwijl Max per se in rondje 32 MOETquote:Op zondag 30 november 2025 17:35 schreef Perox het volgende:
Alle teams hebben toch niet de verkeerde keuze gemaakt? Dit is een fout van MCL.
Ik denk wel dat H de enige keus is.quote:Op zondag 30 november 2025 17:36 schreef Weltschmerz het volgende:
Dus McLaren moet nog twee stops en ook nog een alternatieve compound, en Verstappen moet dan naar hard?
Ga er maar vanuit dat het rondje 57 - 25 = 32 dus ergens rongje 32 zal zijn.quote:Op zondag 30 november 2025 17:32 schreef vul_maar_in het volgende: ik zeg dat RB een rondje of 2 eerder gaat pitten om de drukte te vermijden max naar softs.
Correct.quote:Op zondag 30 november 2025 17:36 schreef Weltschmerz het volgende:
Dus McLaren moet nog twee stops en ook nog een alternatieve compound, en Verstappen moet dan naar hard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |