mij maak je sowieso niet blij met karnemelk dus ik zou er nog harder van gruwelenquote:
Ik had volgens mij ook niet geschud.quote:Op zondag 30 november 2025 15:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
mij maak je sowieso niet blij met karnemelk dus ik zou er nog harder van gruwelen
Ben echt verslaafd aan melk.quote:Op zondag 30 november 2025 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik allebei al heel lang niet meer gedronken
quote:Op zondag 30 november 2025 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had volgens mij ook niet geschud.
Op het strand was het ook koud, ondanks het zonnetje.quote:Op zondag 30 november 2025 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond het anders best koud op de fiets.
gaat dat zo snelquote:Op zondag 30 november 2025 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Over 3 weken worden de dagen weer langer allen![]()
Ik ga toch nog even naar buiten
Nog drie weken en dan is Kerst ook al bijna voorbij.quote:
quote:
quote:Op de kortste dag van het jaar (rond 21 december) duurt het daglicht in Nederland ongeveer 7,5 tot 8 uur. De exacte duur van het daglicht varieert per locatie, maar gemiddeld is er ongeveer 7 uur en 45 minuten licht. Op deze dag komt de zon pas rond 8:45 uur op en gaat het al rond 16:30 uur weer onder.
Dan alquote:Op zondag 30 november 2025 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Over 3 weken worden de dagen weer langer allen![]()
Ik ga toch nog even naar buiten
Vier.quote:Op zondag 30 november 2025 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog drie weken en dan is Kerst ook al bijna voorbij.
Snap ik ook wel ja, dat is anders. Ik hoop dat december en januari voorbij vliegen en dan in februari hopelijk wat zon in Lissabon.quote:Op zondag 30 november 2025 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maak hier natuurlijk geen winter mee dus misschien dat het daarom voor mij snel voelt
Eigenlijk begint de echte winter ook pas op 21 december dus dat de dagen langer worden heeft daar niks mee te makenquote:Op zondag 30 november 2025 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maak hier natuurlijk geen winter mee dus misschien dat het daarom voor mij snel voelt
ahquote:Op zondag 30 november 2025 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eigenlijk begint de echte winter ook pas op 21 december dus dat de dagen langer worden heeft daar niks mee te maken
Daarom zei ik ook bijna.quote:
Boek gekocht.quote:Op zondag 30 november 2025 15:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik ook wel ja, dat is anders. Ik hoop dat december en januari voorbij vliegen en dan in februari hopelijk wat zon in Lissabon.
Je reist er nog steeds op los zie ikquote:Op zondag 30 november 2025 15:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik ook wel ja, dat is anders. Ik hoop dat december en januari voorbij vliegen en dan in februari hopelijk wat zon in Lissabon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |