Die film Compasion?quote:Op zondag 30 november 2025 22:17 schreef kree het volgende:
die staat nog niet op streaming voor zover ik zag?
owh wacht heb nog wel HBO. oke dan zoek ik hem ff op van de week, nu te laat denk om nog te kijken.quote:Op zondag 30 november 2025 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die film Compasion?
Ik heb hem net op HBO gekeken.
Hoe is de voedselhygiene daar over het algemeen? Wel goed toch?quote:Op zondag 30 november 2025 22:14 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan zeker maar heb ik nog niet geprobeerd hier. Hoe vers ze dan zijn weet ik niet.
Ik ga ze meestal allemaal af als ik iets zoek. Google geeft niet altijd goede info.quote:Op zondag 30 november 2025 22:28 schreef kree het volgende:
snelle google search gaf dat niet aan, maar oke op hbo dan
quote:Op zondag 30 november 2025 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, er is een Darwin-award uitgedeeld vandaag
https://www.nu.nl/dieren/(...)in-binnendringt.html
Wat bedoel je met dat?quote:
Grappig deze zin "Momenteel wordt onderzoek gedaan naar het incident." De leeuwin wordt op dit moment ondervraagt "Wat deed je nou precies in die struiken"quote:Op zondag 30 november 2025 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, er is een Darwin-award uitgedeeld vandaag
https://www.nu.nl/dieren/(...)in-binnendringt.html
Op zoek naar een bosjesman.quote:Op zondag 30 november 2025 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig deze zin "Momenteel wordt onderzoek gedaan naar het incident." De leeuwin wordt op dit moment ondervraagt "Wat deed je nou precies in die struiken"
Het is struik het is struik wat ik gebruikquote:
Wat ruist daar in het struikgewasquote:Op zondag 30 november 2025 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is struik het is struik wat ik gebruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 november 2025 23:30 schreef maily het volgende:
[..]
Wat ruist daar in het struikgewasVerhip al tig jaren afgevraagd wat het was, nu weet die gozer het. Nou ja wist inmiddelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 30 november 2025 23:30 schreef maily het volgende:
[..]
Wat ruist daar in het struikgewasIk dacht het, jij zegt het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Jouw parkiet apte mequote:Op zondag 30 november 2025 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zegt het.
En nu weten we nog steeds niet wat het is. Misschien zat er wel een haai of een reuzenslak in die struiken. Heel goed dat er onderzoek naar gedaan wordtquote:Op zondag 30 november 2025 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zegt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |