Die film Compasion?quote:Op zondag 30 november 2025 22:17 schreef kree het volgende:
die staat nog niet op streaming voor zover ik zag?
owh wacht heb nog wel HBO. oke dan zoek ik hem ff op van de week, nu te laat denk om nog te kijken.quote:Op zondag 30 november 2025 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die film Compasion?
Ik heb hem net op HBO gekeken.
Hoe is de voedselhygiene daar over het algemeen? Wel goed toch?quote:Op zondag 30 november 2025 22:14 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan zeker maar heb ik nog niet geprobeerd hier. Hoe vers ze dan zijn weet ik niet.
Ik ga ze meestal allemaal af als ik iets zoek. Google geeft niet altijd goede info.quote:Op zondag 30 november 2025 22:28 schreef kree het volgende:
snelle google search gaf dat niet aan, maar oke op hbo dan
quote:Op zondag 30 november 2025 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, er is een Darwin-award uitgedeeld vandaag
https://www.nu.nl/dieren/(...)in-binnendringt.html
Wat bedoel je met dat?quote:
Grappig deze zin "Momenteel wordt onderzoek gedaan naar het incident." De leeuwin wordt op dit moment ondervraagt "Wat deed je nou precies in die struiken"quote:Op zondag 30 november 2025 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, er is een Darwin-award uitgedeeld vandaag
https://www.nu.nl/dieren/(...)in-binnendringt.html
Op zoek naar een bosjesman.quote:Op zondag 30 november 2025 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig deze zin "Momenteel wordt onderzoek gedaan naar het incident." De leeuwin wordt op dit moment ondervraagt "Wat deed je nou precies in die struiken"
Het is struik het is struik wat ik gebruikquote:
Wat ruist daar in het struikgewasquote:Op zondag 30 november 2025 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is struik het is struik wat ik gebruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 november 2025 23:30 schreef maily het volgende:
[..]
Wat ruist daar in het struikgewasVerhip al tig jaren afgevraagd wat het was, nu weet die gozer het. Nou ja wist inmiddelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 30 november 2025 23:30 schreef maily het volgende:
[..]
Wat ruist daar in het struikgewasIk dacht het, jij zegt het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Jouw parkiet apte mequote:Op zondag 30 november 2025 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zegt het.
En nu weten we nog steeds niet wat het is. Misschien zat er wel een haai of een reuzenslak in die struiken. Heel goed dat er onderzoek naar gedaan wordtquote:Op zondag 30 november 2025 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zegt het.
Stel idioten.quote:
Ja dat is voor zover ik kan zien wel prima.quote:Op zondag 30 november 2025 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe is de voedselhygiene daar over het algemeen? Wel goed toch?
Geen slimme actie, gaat ook vast weer geld kosten.quote:Op maandag 1 december 2025 00:01 schreef FreshFruit het volgende:
Op zondag 30 november 2025 23:53 schreef RedShoe het volgende:
Stel idioten.
Ik ben een groot Ajaxfan, maar dit gaat echt te ver.
Officiële reactie van Ajax. Moet je de reacties eronder lezenquote:Op maandag 1 december 2025 00:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geen slimme actie, gaat ook vast weer geld kosten.
Dat liegt er niet om.quote:Op maandag 1 december 2025 00:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Officiële reactie van Ajax. Moet je de reacties eronder lezen![]()
[ x ]
Het had te maken met de dood van een van de F side las ik.quote:Op maandag 1 december 2025 00:12 schreef Soury het volgende:
Onsportief gedrag, beetje wraak nemen omdat het kut gaat.
En dan nog, hoe haal je het in je hoofd. Alsof dit iets ten goede kan komen. Blijf thuis als je niet tegen je verlies kan, dat zal nu wel moetenquote:Op maandag 1 december 2025 00:12 schreef FreshFruit het volgende:
Zie nu een filmpje dat ze zo naar binnen konden lopen.
Oh die gozer die door een boot is overvaren? Nou die hadden ze al een mooi afscheid gegeven. Dit is wat minder geslaagd.quote:Op maandag 1 december 2025 00:15 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het had te maken met de dood van een van de F side las ik.
Geen idee verder.quote:Op maandag 1 december 2025 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh die gozer die door een boot is overvaren? Nou die hadden ze al een mooi afscheid gegeven. Dit is wat minder geslaagd.
Leuk die woorden, nu wel doorpakken in acties.quote:
De laatste jaren zijn er genoeg mooie woorden geweest.quote:Op maandag 1 december 2025 00:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuk die woorden, nu wel doorpakken in acties.
Vond de crematie op de tribune plaats?quote:Op maandag 1 december 2025 00:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geen idee verder.
Maar een schandalige actie dit.
Lolquote:Op maandag 1 december 2025 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Vond de crematie op de tribune plaats?Las ik ergens
Daarom juist.quote:Op maandag 1 december 2025 00:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De laatste jaren zijn er genoeg mooie woorden geweest.
En daar bleef het bij.
quote:Op maandag 1 december 2025 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
Weet niet of dit werkt,
maar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.instagram.com/p/DRsoqstjdlB/
Ik denk dat dit niet echt is.quote:Op maandag 1 december 2025 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
Weet niet of dit werkt,
maar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.instagram.com/p/DRsoqstjdlB/
Heb je al spijt van je TT (in ONZ) al is alles beter dan mijlpaalquote:
Ajax blijft mijn clubquote:Op maandag 1 december 2025 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je al spijt van je TT (in ONZ) al is alles beter dan mijlpaal
Ja de rotte appels mogen wel wieberen. En ook wel wat supporters wat dat betreftquote:
Blijkbaar is het te moeilijk om op te lossen. Of ze durven het niet.quote:Op maandag 1 december 2025 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de rotte appels mogen wel wieberen. En ook wel wat supporters wat dat betreft
Volgende stap is een paar bazookas mee.quote:
De volgende stap is dat het echt misgaat en er gewonden of doden vallen.quote:Op maandag 1 december 2025 01:04 schreef engine het volgende:
[..]
Volgende stap is een paar bazookas mee.
Dat laatste zou heel goed kunnen.quote:Op maandag 1 december 2025 00:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Blijkbaar is het te moeilijk om op te lossen. Of ze durven het niet.
Gaat een keer gebeuren.quote:Op maandag 1 december 2025 01:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De volgende stap is dat het echt misgaat en er gewonden of doden vallen.
Het is al bekend dat de harde kern heel wat te zeggen heeft binnen Ajax. Bedreigen, intimidatie etc etcquote:Op maandag 1 december 2025 01:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat laatste zou heel goed kunnen.
Dinsdagmiddag gaan ze verder.quote:
Heer Freon Killem.quote:
@pullup is laat vandaag.quote:
Ja beetje uitgeslapen zowaarquote:
Goedemorgen, geen vroege vogels vandaag.quote:Op maandag 1 december 2025 08:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja beetje uitgeslapen zowaar
Komen eraan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |