Dat weet je toch op het moment dat hij hier begint met postenquote:
Nou niet altijd hoor, wel als er allerlei rando's met hem beginnen te pratenquote:Op maandag 1 december 2025 11:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat weet je toch op het moment dat hij hier begint met posten
Niet altijd, maar vaak welquote:Op maandag 1 december 2025 11:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou niet altijd hoor, wel als er allerlei rando's met hem beginnen te praten
quote:
Ik dacht dat jullie inmiddels wel weten dat we dit hier niet gaan bespreken.quote:Op maandag 1 december 2025 09:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog een dikke week all inclusive.
En daar komen de sirenesquote:
Ik vind die sirenes vele malen beter dan die ellende op mijn telefoonquote:
Dit waren van die mobiele dingen op autowsquote:Op maandag 1 december 2025 12:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind die sirenes vele malen beter dan die ellende op mijn telefoon
He jammer, ik ga straks naar Tilburgquote:Op maandag 1 december 2025 12:51 schreef ChocoFan het volgende:
Ik had ze gelukkig op de radio horen zeggen dat je je geluid zacht moest zetten als je in een vergadering zat. Ik zat in de auto dus hoefde niet maar schrok me nu ook niet de pleuris iig. En Volvo doet het weer en net heen en weer geweest naar Tilburg zodat ik er mee kan rijden van de week.
Stond net bij de Appie. Gingen 100 telefoons tegelijk afquote:Op maandag 1 december 2025 12:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind die sirenes vele malen beter dan die ellende op mijn telefoon
Was wel een leuke meet geweest dan.quote:Op maandag 1 december 2025 12:52 schreef maily het volgende:
[..]
He jammer, ik ga straks naar Tilburg
OMG dat lijkt me eigenlijk vet geinig.quote:Op maandag 1 december 2025 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
Stond net bij de Appie. Gingen 100 telefoons tegelijk af
Dus je hebt niet van schrik de volvo in de vangrail geparkeerd?quote:Op maandag 1 december 2025 12:51 schreef ChocoFan het volgende:
Ik had ze gelukkig op de radio horen zeggen dat je je geluid zacht moest zetten als je in een vergadering zat. Ik zat in de auto dus hoefde niet maar schrok me nu ook niet de pleuris iig. En Volvo doet het weer en net heen en weer geweest naar Tilburg zodat ik er mee kan rijden van de week.
Gelukkig niet.quote:Op maandag 1 december 2025 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je hebt niet van schrik de volvo in de vangrail geparkeerd?
quote:Op maandag 1 december 2025 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
Druk bij die winkel danquote:Op maandag 1 december 2025 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |