*weken*? Ik volg het advies van het voedingscentrum dat voedsel niet meer veilig is na 2 uur op kamertemperatuur... ik lees nu trouwens ook dat karnemelk als jaren niet meer wordt gemaakt van overblijfselen van boter.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:27 schreef Farenji het volgende:
Karnemelk is gefermenteerd. Dus je moet het gewoon een paar weken op kamertemperatuur laten staan en dan kun je het opdrinken.
Van de week kimchi gemaakt, staat hier nu al een paar dagen lekker op 22 graden te rotten tot het klaar is om de koelkast voor een paar weken in te gaan!quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
*weken*? Ik volg het advies van het voedingscentrum dat voedsel niet meer veilig is na 2 uur op kamertemperatuur... ik lees nu trouwens ook dat karnemelk als jaren niet meer wordt gemaakt van overblijfselen van boter.![]()
Gefermenteerd, dus kan het gewoon een uur in een oven (uit) van 30 graden oid? Hoe maakten ze dat vroeger? Niet door weken te laten staan toch
^ Dit!quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:27 schreef Farenji het volgende:
Karnemelk is gefermenteerd. Dus je moet het gewoon een paar weken op kamertemperatuur laten staan en dan kun je het opdrinken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |