quote:Op zondag 28 december 2025 13:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Anders ga je lopen janken op de frontpage. Bij K&W doen we normaal tegen elkaar.
Hij was op zijn pik getrapt toen ik hem aansprak op een flauwe grap waarin hij de smaak van six en seven aan het afzeiken was. Dus nu maakt hij daar een grapje over.quote:
Oh ik haalde de humor er niet uit. Ok.quote:Op zondag 28 december 2025 14:11 schreef archito het volgende:
[..]
Hij was op zijn pik getrapt toen ik hem aansprak op een flauwe grap waarin hij de smaak van six en seven aan het afzeiken was. Dus nu maakt hij daar een grapje over.
Iets met elke cm inzagenquote:Op zondag 28 december 2025 10:59 schreef archito het volgende:
Mooie kastenwand zo! En altijd lekker dat je met een nieuwe indeling zo strak kan werken dat het precies past! Mooi de plintjes aan 2 kanten naast de kast steken.
Hoe ga je de ronde plint maken? Buigbaar mdf o.i.d.?
Wij gaan gewoon nooit meer verhuizenquote:Op zondag 28 december 2025 10:07 schreef NedKelly het volgende:
Ik had een enkele Pax bijgekocht na een verhuizing, die los van de rest staat. Na een kleine verbouwing wilde ik de deur toch aan de linkerkant vastmaken ipv rechts. Dan zie je wel dat het nieuwe systeem een heel stuk minder is dan het oude. Het lijkt wel bordkarton als je de schroeven van de scharnieren eruit haalt.Versplinterde lak/stukjes spaanplaat weg. Deur kan nooit meer aan de rechterkant.
Snap nu ook waarom verhuisbedrijf wilde weten of ik het oude of nieuwe systeem had.
Verhuizen van een 4 en 3 deurs Pax kast kostte me 250 euro, vind het nog steeds een koopje. Helemaal open afgebouwd, alles genummerd en exact weer zo opgebouwd.
Haha dat is ook mijn doelstelling inderdaad!quote:Op zondag 28 december 2025 14:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon nooit meer verhuizen
Die was er ook nietquote:Op zondag 28 december 2025 14:19 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Oh ik haalde de humor er niet uit. Ok.
Haha! Het is ook wel een totaal random dingetje: struisvogelveren vervenquote:Op zondag 28 december 2025 22:09 schreef Burdie het volgende:
Mooi wel van dit topic. Het ene moment gaat het over dakpannen en gordingen, het andere moment worden er struisvogelveren in een kleurtje gefröbeld. En je weet van te voren nooit wat je kunt verwachten.
Haha, kussentjes komt goed! Eerst maar eens de slaapkamer inrichtenquote:Op maandag 29 december 2025 18:13 schreef Zedi het volgende:
Mooi om de voortgang te zien. Jullie blijven maar gaan!
Onze verbouwing/make-over is een meerjarenplan… We gaan inmiddels (bijna) een bank en stoel bestellen voordat we weer twijfelen over iets anders 🙈
Arme Six trouwens, naast een hoop veren in z’n reet voor al z’n fantastische werk nu ook een paar veren in z’n hand maar geen kussentje op de bank? 😜
Welcome back!!quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:35 schreef speedfightrage het volgende:
Tijdje niet meer op fok! geweest. Kwam dit topic tegen en dacht gelijk, zijn zij nog steeds die drive-in woning aan het verbouwen?
Gewoon een ander huis volledig opgeknapt! lekker bezig!
Jammer dat er geen Six Seven emoji is. Dankjewel!quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Six Seven.
Pardon. Wat laat op het feestje zie ik.
Wel een gaaf huis trouwens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |